Gothic 2: Anniversary Edition
Verze: Ve vývoji -Typ modifikace: Vylepšení originálu
Úvod
Možná si někdo vzpomene na ty přehnaně ambiciózní plány před pár lety. No, něco se od té doby změnilo, ale myšlenky přetvořit Gothic II podle svých představ jsem se nevzdal. A pomalu vidím konec na obzoru. Cílem Anniversary Edition, duchovního nástupce Gothic I: Definitive Edition, je mnohovrstevnost: Na jedné straně chce modifikace po stránce uměleckého stylu a atmosféry přiblížit předchozímu dílu a slavnému pokračování, aniž by ztratila tón získané svobody, který Gothic 2 nastavilo, nebo (příliš mnoho) patrných kompromisů a bez přeměny hry na Total conversion– a aniž by se ztratilo to, co dělalo Gothic 2 (alespoň pro mě) zvláštním. Zároveň jde o zachování datadisku a kontinuity s Gothic 3 (a potenciálně v nejlepším případě s CSP) a dokonce vytvoření o něco lepší kontinuity s tímto posledním. Navíc jsou zahrnuty vystřižené části z Gothic 2 (ať už jde o menší dialogy a úryvky dialogů, nebo celé dějové body) a jeho alfa verze. A je toho ještě víc...
Angličtina se plánuje po vydání, originálně vychází v němčině
Gameplay
- Rozšířená a upravená umělá inteligence: NPC nyní budou reagovat na status hrdiny (nebo i jiných NPC a monster) a v některých případech budou ignorovat zločiny nebo dokonce utečou; oběti a svědci zločinu budou komentovat, pokud jste za svůj zločin zaplatili, a další ...
- Přidána výdrž a sprintování (málo nebo žádný vliv na bojový systém)
- Boj se štítem
- Některá řemesla rozšířena a nová přidána (známá z pokračování)
- Rozšířeno a přeorganizováno statusové menu (přepínání stránek)
- Spotřeba VB se registruje místo hodnot charakteru
- Přidáno mnoho nových (a z Gothic 1 známých) zbraní
- Nové zbroje (bez cechu i s cechem -> doplněny chybějící hodnosti a částečně rozšířeny)
- Některé nové dovednosti
- Nové vyvážení (těžší než originál, ale mírně)
- Zprávy o úmrtí
- Skryté lokace
- Pozdravy závislé na statusu a přátelství (=> Známé z Gothic 1, ale méně intenzivní, budou existovat výjimky v závislosti na charakteru a situaci)
Obsah
(Protože nechci příliš prozrazovat, budu stručnější)
- Hlavní příběh rozšířen o některé detaily, knihy/písma, dialogy a dokonce i úkoly
- Nové vedlejší úkoly (např. Trokar, založený na vystřiženém obsahu)
- Nové úkoly specifické pro cechy s konfliktním potenciálem
- Některé nové ambientní postavy
- Nová místa k prozkoumání
- Svět rozšířen o více ambientních objektů a dekorací
Grafika
- Modifikace se primárně zaměřuje na renderer DX8 (původní/vanilový), podpora DX11 je plánována, pokud to bude možné (v krajním případě po vydání)
- Khorinis bude ve stylu Gothic 1/pokračování, samotné město ve stylu Gothic 2 Alpha
- Uživatelské rozhraní inspirované pokračováním, ale mělo by získat vlastní nádech