top of page

Gothic 2: Odyssea 2 - Temný věk

 
Verze: Ve vývoji -Typ modifikace: Nový příběh

Úvodní slovo

 

Naše pokračování se odehrává na „Jižních ostrovech“, po událostech Gothic III. Na pevnině se vyvinul následující scénář: Král Rhobar II je mrtvý. Tyto přesné okolnosti jeho smrti zůstávají nejasné. Lidé, kteří se o jeho smrti dozvěděli, znají různé verze. Jedni věří v jedno, druzí v druhé.
Lidé jsou znepokojeni, protože králova smrt vedla k chaosu a občanské válce. A ukončil triumf proti orkům. Vládli pouze několika městům v Myrtaně a věřili, že budou brzy zcela vyhnáni ze země. Ale teď různé frakce impéria nemají nic lepšího na práci, než bojovat a vyhýbat se jeden druhému, aby se nespojily s orky.
Pak se rýsuje další nebezpečí, o kterém lidé nemají ani tušení. Poté, co bohové ztratili svou moc na Zemi, jejich služebníci hledali způsoby, jak ji znovu získat k výrobě. Zatímco služebníci Innose a Adanose zkoumali starověkou magii ve starověkých knihovnách, Beliarovi stoupenci hledali v jeskyních a ruinách starodávné portály, aby navázali kontakt s podsvětím. Baal Handshar byl možná zničen, ale jeho služebníci doufají, že s pomocí démonických bytostí konečně nastolí vládu temného boha.
Na „Jižních ostrovech“ však lidé příliš nepřemýšlejí o tom, co se děje na pevnině. Rebelové, kteří bojovali s Rhobarovými paladiny na hlavních ostrovech, nyní nadešla jejich hodina osvobodit se z nadvlády Myrtaňanů a zámořská obchodní cechovna Araxos se až příliš ráda přizpůsobí novým podmínkám, pokud to prospěje jejich podnikání. Velkoobchodníci Gildy nevěří, jako jiní, že konec bohů znamená začátek temného středověku.
Věří, že pouze vláda bohů, králů a kouzelníků skončila a nastala nová éra. Doba obchodníků a dobrých obchodů. Zlato je nyní jméno boha, kterému mnozí slouží. 
Aniž bychom chtěli stavět na Arcanii, necháváme otevřené, kolik oblastí patří k „Jižním ostrovům“. Takže tam mohou být čtyři ostrovy světa Arcania. To už necháme na vaší fantazii. Oblasti v temném věku budou mít smíšené klima. Mohou to být ostrovy jako Khorinis i tropické ostrovy.
Náš příběh se zpočátku odehrává na tropickém ostrově Kratos s městem Gran Puerto. Kratos je jednou z hlavních základen zámořské obchodní cechy Araxos. V přístavu jsou lodě z různých oblastí světa. Gran Puerto je řízeno „Vysokou radou“, kterou tvoří hrstka velkoobchodníků. Město je obehnáno vysokými zdmi a... dobře placenými žoldáky, kterým se říká Ochránci. Na ostrově se pěstuje cukrová třtina a víno. V těsné blízkosti města je také důl. Práci vykonávají odsouzení. I když jsou přísně střeženi, mnohým se již podařilo uprchnout a najít v džungli novou komunitu, známou jako „ztracená“ volání.
Kromě této komunity si korzáři zřídili základnu na jiném konci ostrova. Cech obchodníků uzavřel smlouvu s korzáry, aby se od nich dostal, aby byl ušetřen. Občas kupují zajatce od pirátů a platí jim peníze za ochranu, aby jejich lodě zůstaly nerušené. Navzdory této dohodě v poslední době přibývá případů napadení lodí piráty. Nejvyšší rada se proto nerozhodla, zda dohodu přijmout, zrušit nebo s korzáry znovu jednat. V tomto okamžiku náš hrdina dosáhne ostrova. 
V Dark Age hrajete za novou postavu, jejíž osobnost a počáteční vlastnosti si můžete určit sami. Hráč má možnost vstoupit do několika cechů. Zpočátku je plánováno kolem 100 questů. Klíčovou vlastností bude, že bude jen pár krátkých questů, ideálně ne více. Úkoly by měly být složitější a měly by obsahovat několik možností dialogu. Rozhodnutí by měla mít důsledky.
Výběr postavy by měl také určovat chování NPC. Pokud hrajete postavu s kriminální minulostí, budou na vás občané mnohem hůře a budete mít problém získat si důvěru. Na druhou stranu máte spíše možnost zapojit se do gangu zlodějů a naučit se od nich odpovídající talenty. Pokud jste naopak obchodník, řemeslník nebo voják, občané města mnohem ochotněji hrdinu podporují. Zloději naopak takové postavě nedůvěřují. Zvažujeme také, že hráči dáme možnost zahrát si ženskou postavu a orka.

Navzdory názvu „Odyssey II“ nebude tento díl tak gigantický jako díl první. Vybrali jsme si ho ale proto, že příběh obsahově navazuje na první díl.

Charakteristika

 
  • Navzdory názvu "Odyssey" nebude tento mód tak gigantický jako první díl. Zvolili jsme ho však proto, že příběh navazuje na první díl.

  • Většinu talentů z Odyssey se lze naučit i v Temném Věku.

  • Můžete se připojit k několika cechům.

  • Přibudou nové animace a povolání.

  • Přibudou nová monstra.

  • K dispozici budou nové hudební skladby.

A mnoho dalšího.

 

Vydání: To vědí jen bohové.

Dovětek

 
  • Vzhledem k tomu, že na Temném Věku momentálně pracujeme pouze tři, hodila by se nám pomoc. Zejména někoho, kdo umí vytvořit dobré textury pro brnění a příšery. Kromě toho by nám velmi pomohla podpora při práci se Spacerem, protože to nás zaměstnává na dlouhou dobu. Později budeme potřebovat také tvůrce videa. Pokud máte zájem, můžete mě kontaktovat.

Video

 

POZOR - Tento mod mívá Aktualizace

 
  • Tato stránka popisuje pouze základní informace o modifikaci, pokud se chcete dozvědět něco o posledních změnách, klikněte na tlačítko níže, kde můžete u některých modifikací najít spoustu aktualizací modu, češtiny, nebo dalších informací, zkrátka historii novinek na webu.

bottom of page