Gothic 2: Odyssea
Typ modifikace: Nový příběh - Největší modifikace pro Gothic
Lokalizace modu:
Informace o modu
Příběh Odyssey se odehrává ve chvíli, kdy bezejmenný hrdina opouští Khorinis a vydává se na cestu do Myrtany. V té době hlavní hrdina modifikace, Roland, pobývá v paladinské námořní pevnosti na Athanosu jako jeden z rekrutů. Válka proti skřetům tento ostrov s velkým náskokem obešla, ale přesto náš hrdina sní o tom, že se stane paladinem a rozhodne se odvážně postavit zelenokožcům. Rozhodne se opustit ostrov, aby si splnil svůj sen, ale ne všechno je tak snadné, jak se na první pohled zdá. Čeká ho dlouhá a trnitá cesta a zažije mnoho vzrušujících a nelehkých dobrodružství. Mezitím poznává nepřátele království a jejich záměry. Jejich cílem je nastolit vládu Beliara a zotročit všechny lidi, a pokud to není možné, tak je zničit. Roland si brzy uvědomí, že na jeho cestě není důležitý cíl, ale cesta, kterou se vydá. Vydává se tedy po zvolené cestě a odhodlaně se staví proti útočníkům a brání nezávislost lidu Myrtanského království.
Charakteristika
- Vzrušující a rozsáhlý příběh
- uvěřitelné NPC a rozsáhlé dialogy
- Minimálně 200 hodin hraní
- 665 úkolů
- více než 1000 NPC
- mnoho s láskou navržených rozsáhlých světů s různými klimatickými zónami a zajímavými dungeony
- setkání se starými známými z Gothic II a NPC z některých známých modifikací
- kompletní hlasový doprovod s více než 42 000 dabingy a novou hudbou pro Varant, Myrtanu a Nordmar
- revidovaný dabing - všechny záběry byly výrazně vylepšeny DavidemVanScoutenem!
- Pět různých úrovní obtížnosti
- mnoho animací, včetně broušení zbraní, pití ze sudu, výroby svitků kouzel, rakví a hrobek, které lze otevřít
- další animace: Nové animace omítání a kostek. NPC nosí bedny, sudy, kameny, pytle, dřevěné trámy a dříví. NPC nosí nové přilby.
- Výroba šípů a šipek, včetně speciálních šípů, jako jsou ohnivé, jedovaté, ledové, magické a výbušné šípy; speciální šípy a šipky způsobují různé poškození.
- Těžba rudy, železné rudy, zlata, síry, stříbra, uhlí, akvamarínu a mnoho dalšího.
- Nová monstra, např. gryf, želva a zlobr.
spousta nových textur příšer
- Rozsáhlý respawn příšer
- Proměna v různá nová monstra, např. krvavou mouchu, štěnici, lva nebo skřeta.
- Nebezpeční soupeři až do konce
- mocní mágové, kteří se umí léčit
- mnoho nových zbrojí
- spousta cechů, jako jsou skřetí žoldáci, asasíni, nomádi a seveřané.
- Mnoho nových předmětů, včetně beden, které lze otevřít
- Učení se plavat a potápět
- Spousta načítacích obrazovek s herními tipy
- mnoho nových talentů, které se můžete naučit, např. skřetí zabiják, skřetí vůdce, otrávené čepele atd.
- Přilby a štíty ve hře
- Příšery, které mohou hráče otrávit
- Průvodce a seznam vložených kódů pro NPC
- Přepracované vyvážení
- Volné zaměření
- Mnoho nových potravin, například ananas, mrkev, brambory, nové polévky, jídlo v sudech a pytlích.
a mnoho dalšího...
Stažení modifikace/lokalizace
Ručně upravený google překlad
Verze 2.7.3.4
By F0rtuno
Verze 2.6.4
Ruční Němčina
Original
Kompletní návod
Nový Crafting system by Hedin (Součást češtiny)
-
Info od autora:
-
Rozhodl jsem se vložit craftovací systém do otevřeného beta testu. Zatím byly implementovány pouze Forge, Anvil, Alchemy, Grindstone a Bucket of Water. Na zbytek jsem příliš líný. Plugin bude fungovat pouze ve verzi 2.7.3, protože tam jsou některé recepty odlišné. Obecně by plugin měl fungovat správně, ale protože je spousta craftovacích receptů, někde jsem při vyplňování prostě mohl udělat chybu v ingrediencích nebo podmínkách dostupnosti. Proto vkládám plugin do otevřeného beta testování s možností přepínat mezi starým a novým systémem tvorby. Jednou z funkcí pluginu je, že crafting lze vyvolat kdekoli v režimu zobrazení informací. Budete si moci prohlížet recepty a ingredience, ale tlačítka pro tvorbu nebudou k dispozici. Samotný craftovací panel bude dostupný pouze při interakci s odpovídajícím zdrojem. (alchymistický stůl, sporák, ...)
Ovládání funguje pomocí myši nebo klávesnice. Ovládání pomocí lávesnice:
KEY_K - Zavolejte craftingový systém v informačním režimu kdekoli na světě (lze nakonfigurovat v gothic.ini)
Right Shift + KEY_K - Povolí/zakáže nový crafting systém. Užitečné, pokud potřebujete vidět staromódním způsobem, co je k dispozici ve starém systému tvorby v dialozích.
KEY_LBRACKET (levá závorka [) - nastavení poloviny aktuálního čísla z klávesnice KEY_RBRACKET (pravá závorka ]) - nastavení maximálního čísla z klávesnice
KEY_LEFT – posouvání kategorií doleva.
KEY_RIGHT – posouvání kategorií doprava.
KEY_ESCAPE - zavře systém
KEY_MINUS, KEY_EQUALS – procházení dostupnými craftingovými systémy v informačním režimu (dostupné mimo crafting)
KEY_BACKSPACE - odstranění poslední číslice v počtu položek. Číslice 0-9 přidávají číslici (pokud nepřesahuje maximum)
KEY_DOWN(Enter) - vytvoření položek.
Teleportační systém pro Odyssey (Součást češtiny)
-
V Odyssey je asi 100 teleportačních kamenů na všechny ostrovy, hledat je v inventáři, neustále je sundávat/zapínat je peklo i s mým inventářem, kde je samostatná záložka pro teleportace. :)Proto jsem vytvořil pohodlný teleportační systém, který bere v úvahu teleportační kameny, které Roland má, a teleportuje hrdinu na příslušné místo. V každé lokaci se v seznamu zobrazí pouze teleporty dostupné pro tuto lokaci. Požadavky: Union 1.0m a Odyssey 2.7.3. Na staré to nepůjde.
-
Teleportace je nastavena na P, rolování a klikání nebo z klávesnice, rolování myší a levé kliknutí. [ODY_TELEPORT_SYSTEM]
-
keyToogleTeleport=KEY_P
Vyvolání Bagíry - Summon plugin (!ulehčuje hru!)
Pro nestandardní průchod jedním z nejlepších modů, Hedin umožnil hrát společně s levelovacím petem Bagírou
Summona lze koupit na Athanosu od Kuna, pouze pokud jste s ním ještě nemluvili. Pokud jste již promluvili nebo jste dál, lze kámen vyvolávače vložit pomocí Marvina. (ItRu_ShadowMount)
Vlastnosti
- Lišta zdraví s úrovní a kolik zkušeností v procentech je třeba získat do další úrovně.
- Možnost přepínat mezi pasivním a aktivním režimem. Užitečné, pokud potřebujete uklidnit Bagíra a „mírumilovné“ NPC. (KLÁVESA_LSHIFT + KLÁVESA_V)
- Možnost odstranit Bagíru v extrémních situacích (mimo boj) pomocí kláves KEY_LSHIFT + KEY_R.
- Možnost vyléčit Bagíru opakovaným odstraněním pomocí vyvolávací runy. Ve výchozím nastavení vyléčí 25 % zdraví zvířete za 40 many.
- Až do 10. úrovně, s každou další úrovní Bagíra roste z velikosti „kotěte“ na dospělého pantera.
- Úrovně začínají na 1. úrovni a jsou neomezené. Ve výchozím nastavení je Bagíra dostatečně silným vyvolávačem a můžete s ním projít téměř celou hru sami. V souboru gothic.ini je však možné si schopnost jeho levelování přizpůsobit pro různé potřeby a úrovně obtížnosti.
Charakteristiky jsou tvořeny následujícím způsobem
Závislost charaktistik Bagíry na úroveň
- Síla: bagiraAttrStrStart + (BagiraLvl * bagiraAttrStrLevel)
- Obratnost: bagiraAttrDexStart + (BagiraLvl * bagiraAttrDexLevel)
- Maximální zdraví: bagiraAttrHPStart + (BagiraLvl * bagiraAttrHPLevel)
**Obrana**
- Drtivé: bagiraProtectionBluntStart + (BagiraLvl * bagiraProtectionBluntLevel)
- Sečné: bagiraProtectionEdgeStart + (BagiraLvl->single_intdata * bagiraProtectionEdgeLevel)
- Bodné: bagiraProtectionPointStart + (bagiraLvl->single_intdata * bagiraProtectionPointLevel)
- Oheň: bagiraProtectionFireStart + (BagiraLvl->single_intdata * bagiraProtectionFireLevel)
-Vzduch: bagiraProtectionFlyStart + (BagiraLvl->single_intdata * bagiraProtectionFlyLevel)
- Magie: bagiraProtectionMagicStart + (BagiraLvl->single_intdata * bagiraProtectionMagicLevel)
Všechny parametry v Gothic.ini
[HEDIN_BAGIRA_SUMMON]
bagiraAttrStrStart=150
bagiraAttrStrLevel=20
bagiraAttrDexStart=150
bagiraAttrAttrDexLevel=20
bagiraAttrHPStart=800
bagiraAttrHPLevel=80
bagiraProtectionBluntStart=145
bagiraProtectionBluntLevel=5
bagiraProtectionEdgeStart=120
bagiraProtectionEdgeLevel=5
bagiraProtectionPointStart=100
bagiraProtectionPointLevel=5
bagiraProtectionFireStart=20
bagiraProtectionFireLevel=5
bagiraProtectionFlyStart=50
bagiraProtectionFlyLevel=5
bagiraProtectionMagicStart=20
bagiraProtectionMagicLevel=5
textPeacefulBagira=Pasivní režim
textActiveBagira=Aktivní režim
textNewLevel=Nová úroveň mazlíčka
: textReset=Uvolnit mazlíčka
textNoMana=Není dostatek many
keyPassiveModeBase=KEY_LSHIFT
keyPassiveModeSecond=KEY_V
keyResetModeBase=KEY_LSHIFT
keyResetModeSecond=KEY_R
manaHeal=40
manaHealPercent=25
barsFontMultiplier=0.9
PositionsAndSizeBagiraBar=3800,7964,1000,200
needShowValues=1
Grafický balíček pro Odysseu
Pro tento mod, byl také vytvořen grafický balíček (texture pack) vylepšující grafiku všeho možného v celém modu - lepší a hezčí modely nestvůr, předmětů, modelů, textur tváří a dalších věcí. Změn v takovém balíčku je několik tisíc. Balíček je ke shlédnutí a stažení zde - https://www.myrtana.net/g2-odyssea-odyssee-overhaul-faces
Instalace modu
ODYSSEA má nyní nový instalátor, ve kterém je již vše stejně jako v New Balance, nemusí se jíž stahovat milion souborů a zmateně instalovat. Nainstalujte tedy pouze čistý Gothic 2, playerkit a na to stáhnout/nainstalovat Odyssea instalátor
1.Krok jedna stáhněte instalační soubor , extrahujte do jedné složky a spusťte EXE soubor a začne instalace. V Instalátoru zvolte Anglický jazyk
- Dále dáte next, akceptovat podmínky, najdete cestu do složky Gothicu
- První políčko Union - Zašrktněte More legible status, dále zaškrtněte New German dubbing, zaskrtněte Improved Graphic L-hiver pro zlepšení přírody a dalších věcí (lze kdykoli vymazat), DX11 Renderer - Známé vylepšení DX11, G raw input - volitelné, Visual c++ pokud máte třeba čerstvou reinstalaci windowsu a ještě jste nenainstalovali, nakonci jsou Helpful , což jsou německé návody, které tady máme výše, přeložené překladačem.
-
Čeština obsahuje : Český překlad, High Resolution Fonty, kteé známe z New Balance, Upravený LHiver patch pro Odysseu, tak aby na něj fungovala čeština, Nový crafting a teleportační systém od Hedina
-
POZOR - Z důvodu přechodu z ruské verze na originální německou je nyní čeština horší, než byla na starších verzích odemně. Aktuálně jsou hromadně vylepšené dialogy, Ručně přeložené menu a statistiky a Většina názvů úkolů, zbytek je google překlad. Odysseu ted budu hrát a opravovat a vylepšovat překlad, pokud si tedy chcete počkat na trošku lepší verzi, nebo hrát hned - je to na vás
-
Pokud potřebujete zmenšit, či zvětši velikost hlavního menu a statistik postavy, najděte ve složce Gothic -> System -> Systempack.ini a upravte tyto hodnoty: ScaleMenusX=1224 ; ... menu size X, for auto scale, default is 640, in pixels. ScaleMenusY=968 ; ... menu size Y, for auto scale, default is 480, in pixels.