Ahoj všichni, dnes pro vás máme pár novinek, ale nejprve začněme s novým patchem.
Vydali jsme patch verze 1.0.5. Níže najdete přehled všech změn.
Workshop
Také jsme na Steamu vydali nástroj, který vám umožní vytvářet a sdílet vlastní překlady přes Steam Workshop. Nástroj je k dispozici jako samostatné stažení na Steamu.
Plán
Od vydání Drovy se nás nesčetněkrát ptáte, jestli budeme pracovat na DLC. Chceme to říct jasně: chceme se ještě chvíli věnovat doladění Drovy. Na základě vaší zpětné vazby jsme vytvořili plán na následující týdny a měsíce, který najdete níže. Máme v plánu tři hlavní aktualizace (kromě pravidelných patchů), které hru dále vylepší. Přečetli jsme veškerou (!!) vaši zpětnou vazbu a vyhodnotili, co se hodí k rozsahu a vizi hry. Těšíme se i na další vaši zpětnou vazbu!
S tímto na mysli jsme se také sešli s Deck13 a společně jsme se rozhodli nezačínat s prací na placeném DLC pro Drovu. Nechceme přijít s polovičatým způsobem, jak jen získat peníze. Místo toho chceme zajistit, aby Drova splnila očekávání komunity, a zaměříme se na další kroky pro naše studio a zlepšení na základě zpětné vazby, kterou jsme obdrželi. To znamená: Ano, po Drově se zaměříme na nový projekt.
Road Map - Nadcházející plány
Seznam změn v aktualizaci 1.0.5
Opravy chyb
Opraveno zamrzání hry a softlocky.
Opravená chyba, kdy se Harvey zasekl mezi Jennifer a dveřmi v jeskyni pod Nemetonem.
Upraven úkol v důlním banditském táboře, kde hráč sbírá houby, aby se předešlo zamrzání hry.
Opravena chyba, kdy ukradený balíček nešlo v pozdějších kapitolách předat Asmusovi.
Opravena chyba, kdy úkol na farmě George nešel dokončit, pokud Jurek odešel do tábora Pozůstalých.
Změny/Vylepšení
Upraven zápis v deníku pro podivné fosilie, aby bylo jasnější, co dělat.
Zlepšen průběh rvačky během křtu ohněm, když je hráč vyřazen.
Přidán zvukový efekt k energetickému projektilu během jeho letu.
Osvětlení nyní nepoužívá bilineární filtrování, aby se předešlo artefaktům při zvětšování spriteů.
Dialog s havranem nyní nemá portrét.
Přidány podlahové značky, aby byla jasněji označena jedna z dveří v ruinách.
Přidán zápis do deníku pro Helmin talisman, aby bylo jasnější, co dělat.
Přidán zápis do deníku pro rybářský úkol v Nemetonu, aby byl úkol jasnější.
Rubinový talisman už nelze skládat na sebe a jedna jeho instance byla odstraněna ze světa.
Přemístěny některé rybářské lokace.
Do fontu přidána nová písmena pro lepší komunitní překlady.
Nové vrstvy krvácení nyní neobnovují časovač poškození, což celkově snižuje způsobené poškození. Časovač nyní běží bez přerušení.
Upraveny hlasitosti zvukových stop v úvodu a závěru hry.
Vylepšena cutscéna s Fulkem a Aldem.
Snížena šance NPC používat schopnosti v boji na základě jejich úrovně (nižší úroveň = nižší šance).
Zdraví a poškození Moga (v aréně) sníženo o ~15 %.
Skupina na expedici se drží blíže u sebe, aby nedošlo k opuštění člena.
Snížený dosah aggro pro banditskou přepadení na blatech.
Friedel už si nepůjčuje peníze, pokud byl její seznam ukraden.
Přidána odměna za úkol při splnění úkolu pro Lindona.
Další opravy chyb:
Opravená chyba, kdy pavouci zmizeli po slanění.
Opravena chyba, kdy společníci někdy nedávali zkušenostní body.
Opravena chyba, kdy se položky ztrácely z rychlé lišty.
Opravena chyba, kdy se slabší šípy automaticky vybavily při jejich sebrání.
Opraveno mnoho překlepů.
Opravena chyba, kdy byla pozice hráče na mapách v jeskyních nesprávná.
Opravena chyba, kdy Lorthiz nepoznal, že hráč už má inkoust.
Opravena chyba, kdy talent "Bull's Eye" neměl s lukem žádný efekt.
Opravená chyba, kdy bandité před dolem vstávali příliš rychle.
Opraveno mnoho míst, kde se postavy a NPC zasekávali na překážkách.
Opravena chyba, kdy Cestus zaručoval kritický zásah speciálním útokem dýkou.
Opravena chyba, kdy luk mohl používat bojová kouzla jako Zranění apod.
Opraveny některé problémy s pořadím vykreslování objektů ve světě.
Opravena chyba, kdy bylo možné meč Jendry kořistit opakovaně.
Opravena chyba, kdy Gra nešel kořistit po rvačce.
Opravena chyba, kdy Aldo opustil svou klec, aby povzbuzoval při rvačce.
Opravena chyba, kdy zraněná Andarta vstala a vyhrožovala hráči při tasení zbraně.
Opravena chyba, kdy útoky lukem nespotřebovávaly efekt větrného talismanu.
Opravena chyba, kdy talisman na chytání zaměření neobnovoval efekt při sesílání kouzel a nebyl aplikován při vyhýbání.
Opraven západní obelisk v ponurém močále, který nesprávně spawnoval nepřátele.
Opravena chyba, kdy se Dalin vrátil do zajetí při manuálním vstupu do jeskyně.
Opraveny některé propasti s levitujícími stalaktity.
Opravena chyba, kdy alkohol v dialogu s Josi v hospodě neměl žádný efekt.
Opravena chyba, kdy společné jídlo s lidmi v lese nemělo žádný buff.
Opravena chyba, kdy NPC zahrnutý do přepadení s Emkem nešlo po rvačce vyzvat.
Opravena chyba, kdy červi nesprávně spouštěli animaci smrti.
Opravena chyba, kdy lišky byly příliš pokryty vodou.
Opravena AI Diema při boji během úkolu "Zlomená důvěra".
Opravena chyba, kdy měla Niala nesprávný dialog po útoku na tábor dřevařů.
Opravena chyba, kdy kořist mrtvých NPC resetovala při uložení/nahrání.
Opravena chyba, kdy Locke přestal učit po dokončení jeho úkolové linie.
Opraven úkol s bandity na mostě, který šlo dokončit u Anguse místo u Delaniho.
Opravena chyba, kdy Bertine nebyla společníkem během její úkolové linie, což bránilo sdílení zkušeností.
Opraveny některé budovy, které umožňovaly krádeže přes stěny.
Opravena řada míst, kde objekty/NPC nešly správně interagovat s ovladačem.
Opravena chyba, kdy bylo možné schopnost Misty Step použít k „vstupu“ do centrálního stroje u nepřátel z masa.
Opravena chyba, kdy aréna nešla spustit po přijetí určitého úkolu od Borise a dluhu vůči Geře.
Opraven úkol s Conorem, kdy říkal opak toho, co hráč vybral v dialogu.
Opraven nesprávný dialog u Lore před připojením k frakci.
Opraveny vrhací nože a otrávené vrhací nože, aby správně ignorovaly nepřátelské brnění.
Opravena AI Leshen, která nereagovala při častém omračování.
Opravena AI Stonefist, která nejednala, když byl hráč v úzkém prostoru nebo blízko zdi.
Comments