Zdravím, aktualizace Othello Modu 3.1 je tady! Ručně jsem přeložil nových 111 řádků ve skriptech, které aktualizace přinesla a vše máte připraveno ke hraní.
Veškeré informace a stažení máte klasicky na webu zde - https://www.myrtana.net/othello-mod
Podrobný seznam změn v patchi 3.1:
- Od nynějška si můžete prohlédnout vob pro Y'Berionovy byliny.
- Ohnivé ještěrky mají šanci se přimknout.
- Kalomův dungeon - vyplněna prázdná místa předměty.
- Kalomův dungeon - vyplněna prázdná místa nepřáteli.
- Krvavý rytíř je nyní imunní vůči pádu.
- Gor Na Dott správně nyní vyžaduje alchymii na pokročilé úrovni pro učení jedu důlních červů.
- Mordrag získá nesmrtelnost, pokud hráče dovede do Nového tábora.
- Opravena chyba - rozhovor s Thorusem: - Mordrag nezmizí, pokud hráč řekne banditovi, kdo ho poslal.
- Opravena chyba - Rozhovor s Thorusem: - Mordrag nezmizí, pokud hráč porazil Mordraga.
- Opravena chyba - Rozhovor s Thorusem: - Mordrag se objeví v hostinci v Novém táboře a ne ve Starém táboře, pokud hráč Mordraga porazil.
- Snížena maximální hranice učení atributů z 200 na 190. (Souvisí se změnou modliteb u Innose)
Systém:
- Odstraněn počáteční bonus 10 % k používání jednoruční a obouruční zbraně
- Sníženo % bonusu k používání zbr. jednoručky, obouručky, luku, kuše při učení boje za úrovně:
1. úroveň sníženo z 6 % na 3 %.
2. úroveň sníženo z 12 % na 6 %.
3. úroveň snížena z 18 % na 9 %.
- Snížení % bonusu k ovládání zbraně pro:
Jednoruční pod silou z max. 20 % na 10 %.
Z br. jednoruční pod obratností z max. 30 % na 20 %.
Z br. obouruční pod silou z max. 20 % na 10 %.
Z br obouruční pod manou z max. 30 % na 20 %.
- % bonus k dovednosti zbraně pro kovářské dovednosti snížen z 10 % na 0 %
- Sníženy náklady na výuku používání zbraní pro:
jednoruční od 1., 2., 3. úrovně z 5 / 10 / 15 na 5 / 5 / 5 VB
obouruční br. od 1., 2., 3. úrovně z 5 / 10 / 15 na 5 / 5 / 5 VB
Luky od úrovně 1, 2, 3 od 5/10/15 do 5/5/5 VB
Kuše od úrovně 1, 2, 3 od 5 / 10 / 15 do 5 / 5 / 5 VB
- Schéma složeného luku nyní nezobrazuje bonus za ovládání zbraně na dálku ve výši 0 % .
- Byl přepracován systém učení všech učitelů bojových dovedností (jednoruční br., obouruční br., lukostřelba, kuše).
- Odstraněn skřetí zvěd u cesty k Bratrstvu. Skřet byl zřídkakdy schopen reagovat na vzdálenost hráče, což nebylo zamýšleno.
- Odstraněn orkský pes na cestě ke skřetímu hřbitovu ve 3. kapitole, aby Talas nepanikařil.
- Lester správně navádí hráče na konkrétní místa.
- Přidán chybějící model stromu.
- Opraveno: Střelba nebo útok na bodce v kobkách Kaloma nespustí aktivaci skriptu poškození.
- Přidán chybějící prvek palisády v Bratrstvu.
- Kirgo:
snížena síla ze 120 na 90
zásoba zdraví snížena ze 750 na 600
snížení bojové zdatnosti z 50 % na 35 %.
- Kopáči, Rudaři, Novicové 1. úrovně:
Snížení síly a obratnosti z 60 na 50.
- Stínové, Banditi, Novicové 2. úrovně:
snížená síla a obratnost z 90 na 75
- Strážci, chrámy , žoldáci:
Snížení síly a obratnosti ze 120 na 100
- Změněna výuka zacházení se zbraněmi pro:
Jednoruční vyžaduje: 2,0 pro obratnost 1,0 pro sílu.
Br. obouruční vyžaduje: 2,0 pro SÍLU 1,0 pro VITALITU.
- Přijetí jako Bandita:
Nezobrazuje nám podmínku úrovně, pokud ji hráč splňuje.
Zobrazuje správně podmínky požadované reputace, pokud je hráč nesplňuje.
- Xardas mluví o magické rudné zbroji:
Správně hádá hráče, pokud má hráč vylepšenou verzi od Stonea
- Cor Kalom za darování 10 kusů vnitřností důlních červů nyní daruje:
(max. Mana)
Lektvar inteligence
Lektvar života
Lektvar síly
Lektvar obratnosti
- Fisk Prodávám lektvar síly ve 3. kapitole
- Wolf Prodávám lektvar obratnosti ve 3. kapitole
- Riordian Prodává lektvar života v 1. kapitole
- Recept na polévku vitality: upraven popis bonusu k vitalitě
- Syrové maso nyní obnovuje 1 bod HP místo 1 % maximálního HP
- Smažené maso nyní obnovuje 12 bodů HP namísto 6 % maximálního HP
- Snaf má nyní několik hotových pokrmů k prodeji
- Fortuno má nyní několik hotových pokrmů na výměnu
- Změněny ingredience pro pokrmy s trvalými bonusy
- Byly odstraněny velké a střední toulce šípů a šipek, aby se zvýšil pořádek v obchodním okně (rozdíly byly vyrovnány přidáním více menších "nominálů")
- Opravena chyba s texturou polévky
- Přidán nový model pro trvalé jídlo
- Správně se zobrazuje počet obnovených bodů many po snědení borůvek
- Nahrazeni přízrační vlci (vyskytující se v zimních oblastech), prokletými vlky. Jejich počet byl rovněž upraven
- Nákup zbroje: Byl odstraněn úvodní popis zbroje a snížení ceny.
- Nákup zbroje: Od nynějška se v případě, že není k dispozici žádná předchozí verze zbroje, zobrazuje hlášení "Žádná předchozí verze zbroje!".
Opravena chyba s texturou polévky
Nahrazeni přízrační vlci (vyskytující se v zimních oblastech), prokletými vlky. Jejich počet byl rovněž upraven
Tábor bratrstva:
- Odstranění starých spouštěcích políček ze hry (v základní verzi hry se ani nepoužívaly).
- Odstraněny staré volné body cesty
- Tábor byl mírně rozšířen o novou oblast
- Byl doplněn prázdný strom vedle Lestera a Baala Namiba
- Zvýšeny detaily v několika prázdných oblastech
- Vylepšena oblast pro spuštění hudby Bratrstva v táboře
- Amulet: trofej od královny hrůzy:
zvýšen bod HP za zabití z +1 na +2
- Kouzlo Pěst vichřice:
již nemá odpuzující účinek
- Bouřkový úder:
dosah kouzla se zvýšil z 1000 na 1200 jednotek
Zvýšeno poškození z 80 na 110
- Dech smrti
Poškození sníženo z 500 na 450
- Pulty s knihami v herním světě udělují bonus jako získané, nikoli naučené.
- Knihy (síla, obratnost atd.) v herním světě udělují bonus jako získané, nikoli naučené.
- Opraveno zaměřování předmětů pomocí kouzel, které by nemělo být možné pomocí togglefocus lpm + a/d
- Trochu změněna dovednost otevírání zámků - od nynějška má každá truhla určitý náhodný počet kombinací v závislosti na dovednosti:
základní otevírání zámků 4 náhodné kombinace
pokročilé otevírání zámků 2 náhodné kombinace
mistrovské otevírání zámků 1 náhodná kombinace
- Přidány monologické otázky pronášené Bezejmenným v situacích, jako je chybějící klíč, chybějící paklíče, chybějící potřebný předmět pro interakci
- Přidány informace o chybějících předmětech pro interakce
- Vylepšená detekce aktivní animace průvodu (již nekontroluje pouze animační vrstvu 1)
- Vylepšený systém boje s necílovými objekty v případě, že cíl je již vybrán, ale hrdina jej nemůže zasáhnout
- Přidáno škálování dosahu útoku pro npc - užitečné pro příšery jako yeti nebo vlkodav, které mají zmenšené modely
- Přidán vodoznak do marvinského režimu a klávesová zkratka pro jeho rychlé vypnutí pod klávesou F3 - zabrání to lidem zadávat příkaz 42
- Opraveno přehrávání zvuku u efektů kolize kouzel, když zasáhnou NPC
- Opravena oprava pro nepřerušení kouzla během sesílání, pokud jste zasaženi, předchozí oprava nefungovala správně kvůli patchi v systempacku
- Opraveno vnímání assessMagic - od nynějška bude každé volání funkce "Npc_GetActiveSpell(other)" uvnitř vnímání správně vracet kouzlo, které vyvolalo vnímání, a ne to, které má hráč v ruce.
- Opraveno blokování postavy při pokusu o použití kouzla za běhu, to by pravděpodobně mělo také opravit zabugovanou AI mágů, kdy začnou neustále běžet rovně
- Přivolaní golemové byli mírně vylepšeni:
pod g lze jim přikázat, aby zaútočili na nepřítele.
- Pod klávesami shift+g lze přepínat mezi útokem a následováním hráče.
- Od nynějška prolétávají golemy kouzla a šípy/šipkyy (pouze od hráče).
- Od nynějška se družiny teleportují k hráči, místo aby zmizely poté, co se dostatečně vzdálí od vykreslovače
- V pluginu zutilities opravena změna barvy zobrazeného kolíčku vedle přečtených dokumentů, pokud je zapnuta volba "Zobrazit další ikony vedle předmětů úkolů"
- Opraveno zobrazování kritického poškození ze zásuvného modulu zutilities způsobeného poškozením od střelnýchh zbraní a luků a kuší
- Opravena možnost blokování lidských npc při boji pěstmi
- Změna barev označených možností v menu - od nynějška jsou standardně zelené a jejich barvu můžete změnit v souboru gothic.ini.
- Změněna možnost vypnutí zaměření během boje - rozdělena na 2 režimy: částečně a zcela, možnost částečně je ve výchozím nastavení zapnuta
- Přidána nabídka pro změnu nastavení přídavného ovládání z módu
- Opraveno zobrazení efektu ohnivého výbuchu při hraní bez dx11(kouzlo se cástí vpravo, místo aby bylo před hrdinou)
- Opraveno zobrazení efektu ledového kopí při hře bez dx11(kouzlo bylo neviditelné)
- Od nynějška se v inventáři opět zobrazuje pouze 1 hlavní hodnota předmětu, stejně jako prodejní hodnota při obchodování
- Okna konverzace s vedlejšími npc se již nezobrazují, když vedeme konverzaci s npc.
- Při zahájení obchodu se obnoví inventář npc, takže se v něm okamžitě objeví zbraň, kterou měl u sebe.
3.1 Fix
- Baal Tyon správně uděluje hráči maximální body many.
- Baal Cadar správně uděluje hráči body inteligence.
- Horac správně uděluje hráči body síly.
- Drax správně uděluje hráči body obratnosti.
- Opravena chyba: Po splnění úkolu se hrdinovi od Draxe nevypočítá % bonus k dovednosti boje zblízka.
- Opraven popis odměny u Torreze ohledně nesprávného popisu s lektvarem života.
- Opraven popis odměny u Diega týkající se nesprávného popisu s lektvarem života.
- Opraven popis odměny u Fletchera, pokud jde o nesprávný popis s lektvarem života.
- Část nepoužívaného herního kódu byla odstraněna.
- Sarus má nyní animaci chůze jako "unavený".
- Sarus zvýšena bojová zdatnost z 15 % na 30 %.
- Sarus sníženal síla z 15 na 10 bodů.
- NPC nyní správně získávají bonus ke zbroji pro lehkou a těžkou zbroj: bandita, stín, novic.
- Vzhledem k redukci ohnivé byliny a sluneční byliny tuto mezeru vyplňuji Fortunou. Odměna za bylinu byla zvýšena z 5 na 7 nugetů za kus.
- Nyras sníženo zdraví z 1500 na 1000 bodů.
- Opravena chyba - vaření - hráč nedostával dvě masové hody za jednu porci ingrediencí.
- Vejce mrchožroutů - sníženo množství obnovených bodů zdraví z maximálních 6 % na 2 body.
- Přidán nový recept: Míchané vejce obnovuje 40 bodů zdraví.
- Recept: Jídelní lístek s masem - přidán nový recept: Míchaná vejce lze zakoupit u Snafa, Fortuna.
- Recept: Přidány míchaná vejce, která lze nalézt ve světě.
- Do hry byl přidán nový pásek: Opasek: (nebudu vám kazit radost).
- Ve starých lokacích z verzí 1.1 - 1.3 zůstaly po mnoha změnách 1 až 2 předměty, takže dostaly obnovené předměty.
- Snadná úroveň: snížení nákladů na učení atributů ze 100 na 50 nugetů.
Comments