Aktualizace se zaměřuje především na vyvážení zbraní na blízko. Seznam změn:
Aktualizace jídel a pokrmů
Většina předmětů nyní obnovuje body místo procent.
Zvýšeny hodnoty obnovování zdraví a many.
Nyní všechna jídla regenerují body, nikoli procenta.
Zvýšeny hodnoty regenerace.
Aktualizace nepřátel
Výrazně sníženo škálování brnění a odolnosti vůči magii u nepřátel v pozdějších fázích hry (4.–6. kapitola).
Ikonickým nepřátelům, jako jsou Baal Lukor, Golemové Xardase a Mladý černý troll, bylo sníženo zdraví.
Snížen počet kostlivých válečníků na vrcholu věže v misi „Potopená věž Xardase“.
Aktualizace zbraní
Optimalizován zdrojový kód předmětů, sníženo o přibližně 100 řádků kódu.
Sníženy požadavky na sílu pro obouruční zbraně, aby odpovídaly požadavkům na inteligenci a vitalitu.
Přidán dosah útoku do popisu u VŠECH zbraní.
Opraveno chybové chování, kdy zbraň zvyšující body zdraví mohla zabránit smrti.
Zvýšeno základní poškození u všech zbraní kromě těch zaměřených na vitalitu.
U části zbraní byly mírně změněny bonusy.
Přidáno více zbraní, které lze najít ve světě.
Snížen násobitel kritického poškození z max. 300 % na 250 %, aby kritické poškození zůstalo stejné po zvýšení základního poškození zbraní.
Násobitel kritického poškození pro NPC byl snížen z 300 % na 250 %. To by mělo pomoci zejména v aréně.
Aktualizace obchodníků:
Fisk nyní prodává šperky 1. úrovně.
Gildovní obchodníci mají nyní širší sortiment předmětů k prodeji:
Starý tábor: meče a sekery.
Nový tábor: palcáty a sekery.
Bratrstvo Spícího: palcáty a meče.
Přidána Velmi těžká obtížnost, která má charakteristiku jako těžká, jen jde ukládat pouze u pánví.
Comentarios