Plánované datum: 20.06.2024 - Začnu překládat ihned co to vyjde, uvidíme kolik toho bude, připravím českou verzi a hned na to anglickou. (Odhadem to zabere tak 2-4 hodinky od vydání, podle toho kolik toho bude)
[oprava] Cavalorn - Opravena proměnná, NPC je nyní nesmrtelný.
[oprava] Runa: Těšení se na smrt - Správně zobrazený název v inventáři.
[oprava] Odstraněn meč (starý kód) ze skříně v klášteře měňavců
[oprava] Opraven zvukový efekt prostředí v Gobliní jeskyni.
[oprava] Šakal (Jackal) - Nyní má těžkou kuši. Bylo to ikonické pro jeho postavu, takže se vrací.
[oprava] Myxir již nemá starý skript učení kruhů z verze 2.1.
[oprava] Opravena pozice předmětů v bažinách pro snazší zvedání.
[oprava] Odstraněny nepoužívané proměnné a konstanty.
[oprava] Přidán opravený chybějící model magické rudy z verze 3.0.
[oprava] Kuše "Nositel zkázy" - Správně zobrazuje bonus k dovednosti střelby z dálky.
[oprava] Kuše "Noční můra harpyjí" - Správně zobrazuje bonus k dovednosti střelby z dálky.
[oprava] Kuše "Trollobijec" - Správně zobrazuje bonus k dovednosti střelby z dálky.
[oprava] Kuše "Nekonečná bolest" - Správně zobrazuje bonus k dovednosti střelby z dálky.
[oprava] Calomův dungeon - Opravena skřínka bez kolizí.
[oprava] Saturas - Správně zobrazuje počet map pro hráče.
[oprava] Diego - Už nebojuje holýma rukama.
[oprava] Dračí luk - Nyní správně vyžaduje ohnivý jazyk ještěrky místo síry.
[oprava] Corristo - Správně zobrazuje název v popisu nákupu: těžký plášť o Mága Ohně
[oprava] Cord - Opraven zápis do deníku: učitelé.
[oprava] Angar - Opraven zápis do deníku: učitelé.
[oprava] Thorus - Dodávka bažinného bylin pro Rudobarony: dialog nezmizí, pokud hráč nesplní podmínky.
[oprava] Mistrovské klenotnictví - Vylepšené prsteny: Vylepšení na výborný úroveň správně odebírá dvě srdce golemů.
[oprava] Dveře do pokojů Rudobraonů mají správnou kombinaci pro otevření.
[oprava] Klíč Atra a Scara byly ze hry odstraněny.
[oprava] Diego - Už neuteče před trollem v misi s ohniskovým kamenem.
[oprava] Xardas - dialog týkající se spuštění mise na magickou rudy opět zahrnuje komentář hrdiny o zbroji z plátů důlního červa
[oprava] Opravené překlepy v textu.
[oprava] Innosův Hněv - upravena bonusová zkušenost v boji ve zpřetíženém stavu na nový balanc 3.1 verze (20% sníženo na 10%).
[oprava] systém - Při kombinaci ctrl + alt + f8 (nouzové resetování) postava nyní skáče s výpočtem kolizí pro svět.
[oprava] systém - Vylepšeno obnovení zaměření na předměty, které hrdina nemůže sebrat.
[oprava] systém - Opraven popis v učení o způsobilosti s meči.
[oprava] Speciální trénink - zobrazuje správný maximální práh pro učení.
[oprava] Lares - opraveno učení Obratnosti při speciálním tréninku.
[oprava] Cronos - opraveno učení Vitality při speciálním tréninku.
[oprava] Xardas - opraveno učení Vitality při speciálním tréninku.
[oprava] Cor Kalom - nyní nezobrazuje zdvojené získané předměty.
[oprava] Rozzuřený Cor Kalom - nyní stále pronásleduje hráče.
[oprava] Opraven kouzlo Ohnivé šípy je nyní samostatným kouzlem ve hře, než Ohnivý šíp.
[oprava] Vejce důlního červa má nyní správnou prodejní cenu.
[oprava] Model Měsíční trávy byl změněn pro optimalizaci na slabší počítače. Počet trojúhelníků byl snížen z 3800 na 1000.
[oprava] Chyba misi "Ztracený strážce" opravena místa, kde se hráč přichytává.
[oprava] Opraveny rutiny Mágů Ohně.
[oprava] Horac správně zvyšuje sílu o 5 bodů.
[oprava] Drax správně zvyšuje Obratnost o 5 bodů.
[oprava] Zitrix již neblokuje dialog po dokončení úkolu - v případě dokončení experimentu.
[oprava] Opravena chyba ve funkci B_MagicHurtNpc, která nyní správně spouští funkci B_Afterkill.
[oprava] NPC se správně uzdravují po boji.
[oprava] NPC pokračují v pronásledování hráče i poté, co opustí portál cechu.
[oprava] Aktualizován plugin FixSoundManager na nejnovější verzi:
Opraveno přehrávání zvuků s 8bitovou hloubkou.
Aktualizována používaná knihovna XAudio2 na nejnovější verzi 2.9.
Přidány nové knihovny pro zdroje zvuku: OpenAL a OpenAL Hrtf (lepší prostorový zvuk na sluchátkách).
[oprava] Funkce skriptu "B_MagicHurtNPC" nyní aplikuje poškození přímo skrz engine, což způsobuje, že poškození jsou správně zobrazena na obrazovce.
[oprava] Přidána animace a možnost sbírat předměty pod vodou bez rychlého lootu - pro hráče preferující plné ponoření do hry.
[oprava] Opraveno skákání kamery při ponoru při natočení dolů.
[oprava] Opraven pád hry při streamování na Discordu.
[oprava] Opraveno spojování se překrývajících se prstenů při vlastnictví více než 2 kusů stejného prstenu.
[oprava] Přidáno více waypointů u brány Starého tábora, aby se v misi s Ballem Parvezem nevracel tak často.
[oprava] Efekt vznícení se neobjeví, pokud hráč způsobí 0 bodů poškození.
[oprava] Zitrix správně odebírá hráči runu teleportace.
[oprava] Corristo vyvolá poplach, pokud se hráč teleportuje do Starého Tábora, s výjimkou připojení k mágům.
[oprava] Cayden správně odebírá hráči amulet.
[oprava] Těla v úkolu: Výroba léčiv už neobsahují klíč.
[oprava] Opraveny animace úkroků do stran číhavců a ještěrů při chůzi.
[oprava] Umožněno úder proti nepříteli pěstí, aniž by byl zaměřen.
[oprava] Skřetí šamani nyní správně dostávají poškození od funkce B_hurtMagic.
[oprava] Dokončena nauka krádeže v nové funkci, nyní zobrazuje správnou zprávu.
[oprava] Několik NPC má nyní správná ID.
[oprava] Banditi v hospodě (Nový tábor) již nemají dialogy týkající se Svobodného Dolu.
[upraveno] Jubilerství již nepotřebuje kovářství.
[upraveno] Horacy, Drax, Baal Tyon, Baal Cadar, Receptrura Kaloma jsou nyní považovány za získaný bonus, nikoliv naučený.
[upraveno] Popis kritického bonusu zbraně byl upraven tak, aby nezaváděl hráče.
[upraveno] Maximální úroveň učení byla snížena z 190 na 180 (kvůli změnám v trvalých bonusech, které jsou považovány za naučené).
[upraveno] Kirgo:
snížena zručnost v boji z 35 % na 30 %.
už nevychází ze stavu "boj" na aréně.
nyní má běžný meč jako zbraň.
[upraveno] Kharim:
snížena zručnost v boji z 70 % na 50 %.
už nevychází ze stavu "boj" na aréně.
[upraveno] Gor Hanis:
už nevychází ze stavu "boj" na aréně.
[upraveno] Baal Lukor:
snížena síla z 90 na 75 bodů.
už nevychází ze stavu "boj", když hráč utíká.
[upraveno] Sníženo počet magických kořenů ve hře z 375 na 300 kusů.
[upraveno] Sníženo počet léčivých kořenů ve hře z 375 na 300 kusů.
[upraveno] Recepty: sníženo počet potřebných léčivých kořenů k uvaření lektvaru z 5 na 4 kusy.
[upraveno] Recepty: sníženo počet potřebných magických kořenů k uvaření lektvaru z 5 na 4 kusy.
[upraveno] Tajemný runový kámen:
sníženo počet ještěrů při prvním fragmentu z 2 na 1, aby mise byla přístupnější.
[upraveno] Bižuterie:
přidány nové unikátní prsteny a amulety.
[upraveno] Aleph:
nyní dává jiný prsten.
[upraveno] Hroznové víno:
sníženo obnovení many z 10 na 3 body.
přidáno obnovení zdraví o 3 body.
[upraveno] Změněn model jednoruční sekery pro NPC 3. úrovně, aby více vynikal.
[upraveno] Amulet Skřetího šamana:
obrana fyzická: 8 odebrána.
magická odolnost zvýšena z 8 na 30 bodů.
[upraveno] Opasek mága:
získaná mana zvýšena z 5 na 10 %.
postih pro maximální zdraví zvýšen z -10 na -15 bodů.
[upraveno] Opasek moci:
postih za odolnost snížen z -20 na -15 bodů.
postih za maximální zdraví zvýšen z -25 na -35 bodů.
[upraveno] Hůl - Pán hadů:
odebráno - Bonus k útoku zblízka 3 %.
přidáno - Bonus k obratnosti +4.
[upraveno] Runa teleportace:
odebráno - Vlákno s Miltenem.
přidáno - Odteď se mise začíná u Zitrixe!
opraven kód zdroje poznámek mága (opraveny vzácné chyby s vstupy do deníku).
[upraveno] Výuka bojové zdatnosti:
Kritické poškození sníženo z 300 % na 200 %.
1. úroveň zvyšuje kritické poškození o 25 % (CELKEM: 225 %).
2. úroveň zvyšuje kritické poškození o 25 % (CELKEM: 250 %).
3. úroveň zvyšuje kritické poškození o 50 % (CELKEM: 300 %).
[upraveno] Zvýšeno zdraví všech nestvůr o 15 bodů a jejich maximální škála zdraví.
[upraveno] Snížena fyzická obrana a magická odolnost nestvůr a summonů.
[upraveno] Na cestě do Nového tábora byli nepřátelé změněni na ty, kteří jsou pro hrdinu na nízké úrovni přístupnější.
[upraveno] Předmět "sekýrka" byl změněn na předmět "Ostřený prut" jako dvouruční zbraň.
[upraveno] Odstraněn lektvar ducha (pod starou citadelou). Přidáno měsíční bylinu k nalezení.
[upraveno] Odstraněn lektvar života (nad dolem s kostlivci). Přidáno královské byliny.
[upraveno] Odstraněn lektvar síly (u Pacha u ovcí). Přidáno dračí koření blízko horské pevnosti.
[upraveno] Odstraněn lektvar inteligence (v dolech na územích skřetů). Přidáno motýlí růže u vchodu do dolů.
[upraveno] Odstraněn lektvar obratnosti (vedle skřetí arény u ovcí). Přidáno skřetí bobule.
[upraveno] Riodrian obdržel 2 královské šťovíky ve 3. kapitole.
[upraveno] Náklady na perma rostliny byly zvýšeny z 300 na 350.
[upraveno] Náklady na perma lektvary byly zvýšeny z 600 na 700.
[upraveno] Houba: Pekelník - změněno obnovování zdraví z 3 % na 5 bodů.
[upraveno] Maso štěnice - změněno obnovované zdraví z 2 % na 3 body.
[upraveno] Rýže- změněno obnovované zdraví z 3 % na 10 bodů.
[upraveno] Pokrm ze štěnice - změněno obnovované zdraví z 15 % na 25 bodů.
[upraveno] Opasek moci:
postih za ŽP zvýšena z 35 na 50 bodů.
postih za magickou odolnost odstraněna -15.
[upraveno] Změna pro Hole:
základní magické poškození.
základní fyzické poškození.
vyžaduje Maximální PE -> Inteligence.
škálování poškození bylo sníženo z [36 - 120] na [30 - 100].
Bonus z Holí k síle kouzel byl snížen z 33 % na 20 %.
[upraveno] Změněn vzhled lesů.
[upraveno] Odstraněna část příběhu s potopenou věží Xardase (opakované skákání a hledání pentagramu). Hráč po nalezení pancíře z magické rudy může pomocí pentagramu použít runu k teleportaci přímo ke Xardasovi.
[upraveno] Nový model pro předmět: Marchew, Mléko.
[upraveno] Baal Parvez nyní má žezlo místo Hole
[nerf] Innosův hněv - snížení maximálního HP bonusu z 100 na 50.
[nerf] Mordragův prsten- odstraněn bonus na pancíř: 3 body.
[nerf] Nauka bělosti boje změněna z procentuálního bonusu: 3/6/9 na 3/4/5.
[nerf] Amulet vyznavače Spáče - snížen bonus ke všem atributům z 4 na 3.
[nerf] Zbraň tier 0: Snížení počátečního poškození jednoručních zbraní.
[nerf] Baal Lukor změny statistik:
Snížena šance na kritický zásah z 40% na 25%.
Snížena síla z 75 na 70 bodů.
Snížen maximální HP z 4800 na 3800 bodů.
[nerf] Královna důlních červů:
Sníženo brnění královny důlních červů z 69 na 40 bodů.
Snížena odolnost královny důlních červů z 37 na 25 bodů.
Sníženo maximální HP z 4800 na 3800 bodů.
[nerf] Nasazení zbraně do ruky odebírá předměty spojené s pěstními bonusy.
[nerf] Nasazení předmětů spojených s pěstními bonusy odebírá zbraň do ruky.
[nerf] Předměty spojené s pěstními bonusy brání trénování dovedností.
[nerf] Požadavky na učení se používání zbraně byly zvýšeny:
Úroveň 1: z 40 bodů na 50 bodů.
Úroveň 2: z 70 bodů na 100 bodů.
Úroveň 3: z 120 bodů na 150 bodů.
[buff] Schemy - Přidán nový schéma pro zbraně úrovně III: jednoruční, dvouruční, luky, kuše.
[buff] Amulet Neka - Zvýšen bonus na zdraví z 20 na 25 bodů.
[buff] Gorn nyní má lepší zbraň, aby se zvýšila jeho užitečnost při hledání ohniskového kamene.
[buff] Snížena cena lehkých kalhot kopáče, rudaře, roušky novice z 50 na 30 rudy.
[buff] Zbraň tier 0: Zvýšeno poškození počátečních dvouručních zbraní.
[buff] Akrobacie:
Snížen náklad na VB z 5 na 0 bodů.
Nyní vyžaduje 90 obratnosti.
[buff] Šňůra krve:
HP za zabití zvýšeno z 10 na 12 bodů.
Zvýšeno léčení z 5% na 10%.
[buff] Snížena cena receptur:
divoké bobule, jitrocel, démonické houby a žabí kořeny sníženo z 80 na 60 rudy.
léčivý kořen, magický kořen z 100 na 80 rudy.
[buff] Snížena cena schémat z 50 na 30 rudy.
[buff] Amulet Neka:
Zvýšen maximální HP bonus z 25 na 30 bodů.
[buff] Zvýšeno poškození ledového střelu, ohnivé střely, ohnivé střely z 20 na 25 bodů.
[buff] Změněna výuka: náklady na rudy se mění podle pokroku ve výcviku:
od 1 do 30 - 5 rudy za 1 VB
od 31 do 60 - 10 rudy za 1 VB
od 61 do 90 - 15 rudy za 1 VB
od 91 do 120 - 20 rudy za 1 VB
od 121 do 150 - 25 rudy za 1 VB
od 151 do 180 - 30 rudy za 1 VB
[buff] Alchemie:
Dříve hráč získával semena na úrovni:
1 - léčivé 1x
2 - léčivé 1x a many 1x
Pro zjednodušení byl způsob získávání semen změněn:
1 - léčivé 1x
2 - střídavě 2x léčivé / 2x many
3 - střídavě 3x léčivé / 3x many
[buff] Víno:
Maximální obnovení bodů změněno na pevnou hodnotu.
Zvýšeno obnovení bodů z 16 na 20 bodů.
[buff] Rýže:
Maximální obnovení bodů změněno na pevnou hodnotu.
[buff] Dálkové zbraně - zvýšena šance na kritické zásahy z max 30% na 40%.
[buff] Scatty nyní učí používat kuše.
[buff] Zvýšeno maximální omezení výuky z 110 na 120 bodů.
[buff] Alberto nyní prodává lektvary many a šipky.
[buff] Bažinní krysy: jejich útok nemůže být přerušen a útoky na ně nemají vliv na jejich stabilitu.
[buff] Močálový žralok: jejich útok nemůže být přerušen.
[buff] Stínový přízrak: jejich útok nemůže být přerušen.
[buff] Golemové: jejich útok nemůže být přerušen.
[buff] Zvýšeno obnovení bodů HP a Many jídel.
[buff] Snížena cena Nordmarského piva z 50 na 20 rudy.
[buff] Přidány tři možnosti řešení průchodu do pokoje Kaloma (v dungeonu).
[buff] Scatty je nyní silnější, aby lépe ukazoval své bojové schopnosti.
[buff] Gomez:
Zvýšeno zdraví z 3000 na 4000 bodů.
Zvýšen level z 100 na 200 (více zkušenostních bodů za poražení).
Comments