Zde je zpětně seznam změn u aktualizace 3.0, která již proběhla -
Aktualizace 3.1 Náhled
Ahoj! tady Othello. To jsem zase já a mám pro vás horkou novinku! Od poslední aktualizace uplynul měsíc. Celou tu dobu jsem od vás pozoroval a sbíral zpětnou vazbu. Děkuji! Mezitím jsem se snažil v modu lokalizovat nejdůležitější chyby, nejen co se týče skriptování, ale i ty, které hru více znepříjemnovaly. Dnes jsem tu pro vás, abych vám podrobněji popsal, co bude v nové předupdate s názvem „Volby válečníků“.
Zapněte si tedy pásy a poslouchejte všechny změny a novinky!
Válečník – oproti předchozím aktualizacím neměla tato profese příliš prostoru pro rozvoj. V této aktualizaci je mým cílem zajistit, aby měl hráč stejně důležitou volbu jako mág, který zvažuje výběr many nebo inteligence. Následující změny ovlivňují celý vývoj válečníků:
Bojová zdatnost: Několik zdrojů % dovedností v boji na blízko bylo odstraněno a sníženo. Tuto mezeru vyplňuje obratnost.
Obratnost: Nyní poskytuje % bonus ke schopnosti boje na blízko. Tento bonus však bude mít stále menší hodnotu, takže silní válečníci, nebojte se!
Ale... Pokud opravdu chcete dosáhnout 100% zvládnutí zbraní, bude to obtížnější než v předchozích verzích. Cílem je, aby si hráč mohl vybrat mezi útokem -> obratností a obranou -> vitalitou.
Kapitola 2 – Verze 3.0 přinesla spoustu čerstvosti a rozšířila kapitolu zdravým způsobem. Po otestování verze 3.0 jsem se změnami spokojen. Jsem si vědom toho, že vyprávění trochu chybí na nových místech, ale na tom zapracuji v budoucích patchích.
Šperky – Změny měly pozitivní dopad na šperky, i když jedinečné šperky převyšují ty, které lze vylepšit, nebo alespoň hráči nevidí výhody, které nabízím. Budu i nadále zkoumat situaci se šperky ve hře.
Nepřátelé - po několik aktualizací byla jejich magická odolnost snížena, aby magické hole držely krok. Nicméně magie se s těmito podmínkami vyrovná až příliš dobře, takže válečník s holemi během těchto změn bude mít dovolenou. Monstra mají vylepšené škálování magické odolnosti. Kouzla Kruhu 2 by nyní měla v kapitolách 3+ mít rychlejší tempo .
NPC – V mnoha bojích mohou způsobit velké poškození, a to i bez počítání jejich kritických zásahů, a proto se také mírně snižuje jejich základní poškození.
Innnos a další bonusy - od nynějška se knihy, stoly a dárky od innose pořizují, nikoli se učí. To by mělo zlepšit transparentnost pro hráče, zda daný bonus ovlivňuje práh nebo ne. Za tímto účelem je také snížen maximální práh učení z 200 na 190, aby byla síla hráče stejná.
Rostliny – Snížené množství kopřiv a slunečných bylin:
za prvé: hráč operoval s menšími čísly.
za druhé: jednodušší způsob kontroly hodnoty z prodeje rostlin u Fortuna.
za třetí: menší sběr rostlin.
Chci, aby rostliny Fortuna byly malou podporou, ne nutností.
Cor Kalom a vnitřnosti důlních červů – to donutilo ostatní třídy učit se trofeje ještě více, než bylo nutné, takže samotné získávání vnitřností důlních červů bylo přesunuto do alchymie. Nechci tím však hráče nutit učit se pokročilou alchymii jen kvůli odměnám od Kaloma, proto byly získané odměny upraveny tak, aby vyhovovaly mágovi. Obchodníkům byly přidány chybějící odměny!
Alchymie vs. vaření: Mágové se někdy mohou obrat tím, že zvolí vaření před alchymií. Proto byl recept na pokrm na inteligenci změněn! Válečníci se radují! To má povzbudit mágy, aby se naučili alchymii.
Polévky, vraťte se! – od nynějška se vzhled a receptury změnily, aby byly chutnější! Změnou vzhledu a ingrediencí hráč přirozeně vrátí změny v bonusech.
Mušle – kolo štěstí končí! nyní má každých 8 mušlí bílou perlu! $$$ přidal možnost získat síru z mušlí.
Guru už není tak moc Guru! - Baal dostal nerfy do větrné pěsti. Dopad bouře byl zeslaben a dech smrti byl mírně zeslaben. Upozorňujeme, že v této aktualizaci mají monstra větší odolnost vůči magii, takže se zdržuji snižování poškození!
Tohle je silnější než já (načíst) - od této chvíle je kombinace zámku náhodná. Více informací v changelogu!
Volím si tebe, Goleme! - přidány příkazy pro golemy.
Comments