Úvodní slovo autora Othella
Ahoj všichni, tady Othello. Jak se daří? Doufám, že dobře. Dnes je 7. ledna a jsem zpět s dalšími novinkami o nadcházející aktualizaci. Podíváme se na některé důležité změny ve verzi 4.0. Také bych rád mluvil o několika nových mechanikách. Datum aktualizace je stále neznámé. Uběhla nějaká doba od posledního příspěvku o aktualizaci. Mezitím jsem si všiml, že mnoho hráčů znovu začalo hrát verzi 3.6.14. Sbírám více zpětné vazby a chci vám poděkovat!
Také bych chtěl poděkovat všem, kteří mě podporují na Patreonu! Chtěli byste vidět nějaká videa o modu? Dejte mi vědět, patroni!
Jako většina převzatých novinek ze zahraničních komunit je i tento článek přeložen přes premium umělou inteligenci :).
Mimochodem často ty články a novinky jen přebírám a překládám přes umělou inteligenci, často ty věci říkají původní autoři modifikací a článků a né já (F0rtuno) :)
Změny:
(toto nejsou všechny změny!)
1# Začátek hry:
- Změnil jsem některé modely a statistiky raných zbraní. Nyní je to spíše o výběru než o zlepšování poškození. Například: srp má nízký dosah (40), ale poškození (24). Na druhé straně máme hřebíkovou palici se statistikami (65) dosah, (16) poškození. Stejné změny platí i pro obouruční zbraně.
2# Přehlednost:
- Počet typů zbraní byl snížen, protože některé měly několik kopií.
- Co se týče přehlednosti, snížil jsem celkový počet bylin o 1200 a upravil recepty, takže stále lze vyrobit stejné množství lektvarů, ale s menším počtem bylin.
3# Terén:
- Některé oblasti v okolí Starého tábora byly změněny. Vypadají sušší a otevřenější.
- I na začátku hry jsou drobné změny.
- Bažiny byly přepracovány a nyní vypadají nebezpečněji a smrtelněji.
- Cesta k Nyrasovu ohniskovému kameni byla změněna. Působí více jako v původní hře, ale není totožná. Lépe odpovídá tomu, co Y'Berion říká hrdinovi.
- Gobliní jeskyně byla vylepšena a měla by hráčům pomoci pochopit, co se děje a jak řešit hádanky.
- Starý chrám (Kalomův dungeon) - změny jsou větší než kdy jindy. Místo je menší, ale obsahuje více obsahu. Přidány další místa pro ukládání hry pro nejvyšší obtížnost.
4# Speciální trénink:
- Byl odstraněn. Sledoval jsem, jak si s ním hráči poradí, a v každém patchi jsem jeho dopad snižoval. Nakonec jsem se rozhodl ho nyní vypnout.
- Strop atributů byl změněn ze 160 na 150.
- Pokud speciální trénink již není součástí hry, pak nepotřebujeme tolik permanentních lektvarů. Snížil jsem jejich počet o 5.
- Po těchto změnách se hráč bude více zaměřovat na 2 typy atributů místo jednoho.
5# Rostliny:
- Balení bylin přinášela problémy novým hráčům, kteří zapomněli nebo nevěděli, že je mohou otevřít. Po nějaké době jsem odstranil většinu balení bylin a umístil je jako jednotlivé předměty. To by mělo pomoci s úkolem pro Snafa.
6# Přepracování obouručních seker:
- Útoky na dálku u první úrovně seker byly změněny a nyní mají nové bonusy.
- Útoky na dálku u druhé úrovně seker byly změněny.
Info: Vím, že to není zásadní změna, ale mějte na paměti, že sekery dostanou v dalších updatech ještě více změn.
7# Zbraně:
- Přidány malé bonusy pro některé existující zbraně ve hře.
- Přepracovány bonusy u holí (většina z nich).
- Vyvážení kritické šance u luků a kuší (sníženo o 30 %).
8# Vizuální aktualizace:
- Zbraně NPC mají nový vzhled.
- Vizuální aktualizace inventáře zbrojí pro další část brnění.
- Několik nových modelů pro předměty a objekty.
9# Další změny:
- Přepracovány odměny z úkolů, jako je Fletcher a Cor Kalom.
- Přidán prefix v názvu předmětu ("svitek - ") pro všechny svitky.
- Pláště mágů mají o něco nižší poškození kouzly.
- Oprava chyby zobrazování zlaté odměny od Diega.
- Lektvary zdraví a many nyní obnovují 40 % místo 35 %.
- Krvavé mouchy již neexplodují.
- Perly mají oficiálně nižší cenu.
- Golemové Xardase mají méně zdraví.
- Snížen počet ledových a kamenných golemů ve hře (M4dJokerova vina).
- Přidáno více banánů na hrob (DerPolitologeova vina).
- Změněny ukazatele zdraví / many / výdrže.
10# Změny talentů:
Kovářství:
- Cena rudy na 1. úrovni snížena z 250 -> 150.
- Cena rudy na 2. úrovni snížena z 500 -> 450.
- Cena rudy na 3. úrovni zvýšena z 750 -> 900.
- Základní materiály byly změněny z kožených řemínků na uhlí.
Alchymie:
- Nyní vyžaduje inteligenci namísto maximální many.
- Cena rudy na 1. úrovni snížena z 250 -> 150.
- Cena rudy na 2. úrovni snížena z 500 -> 450.
- Cena rudy na 3. úrovni zvýšena z 750 -> 900.
Výroba luků:
- Cena rudy na 1. úrovni snížena z 250 -> 150.
- Cena rudy na 2. úrovni snížena z 500 -> 450.
- Cena rudy na 3. úrovni zvýšena z 750 -> 900.
- Výroba luků již neuděluje bonus k šanci na kritický zásah (-10 % celkově).
- Výroba kuší již neuděluje bonus k šanci na kritický zásah (-10 % celkově).
Lukostřelba:
- Již neuděluje bonus k šanci na kritický zásah lukem (-15 %).
Kuše:
- Již neuděluje bonus k šanci na kritický zásah kuší (-15 %).
11# Truhly:
- Více truhel je bez zámku.
- Přidány nové modely truhel.
- Přerozděleny odměny z truhel.
12# Bonusy startovních statistik:
- Odebrán bonus 10 % kritické šance luku na začátku hry.
- Odebrán bonus 10 % kritické šance kuše na začátku hry.
- Max HP zvýšeno ze 100 na 160.
- Max MP zvýšeno z 10 na 40.
- Max SP zvýšeno z 10 na 40.
- Hráč se již nemůže učit Max MP.
- Max MP bylo přesunuto z atributu na statistiku.
Hodně lásky!

Comments