top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 1: Rozšířená Edice + Aktualizace 1.0.5.6

- Opraven bug se špatným počtem vyráběných předmětů při craftingu.

- Změněny prahy pro výuku obratnosti.

- Odstraněn nepotřebný klíč u kostlivého strážce.

- Diego dostane luk po dokončeném dialogu s Orrym.

- Opraven bug v podmínce u Clawa ohledně alchymie.

- Opraveny chyby v podmínkách u Quentina v úkolu s opuštěným dolem.

- Přidána kontrola, zda Grim žije, protože to způsobovalo chyby při rozhovoru s Lesterem.

- Několik NPC ve starém táboře ve 4. kapitole bylo změněno na smrtelné.

- Opraven dialog nákupu receptů u Samuela a přidáno vizuální zobrazení těchto receptů.

- Vylepšené dialogy a dějová linie s opuštěným dolem.

- Opraveno mnoho překlepů a dalších chyb v dialozích.

 -Přidána informace u Varta a Willa, že je vyžadována druhá kapitola.

- Opraven název nemrtvého strážce.

- Přidáni noví členové party pro Sakhara, Hargosa, Chrisa a Arnolda.

- Změněna trasa, kterou jde Mirzo do nového tábora.

- Milo dostane recept na zapékané jídlo ve 3. kapitole.

- Přidáno mizení receptů po jejich přečtení.

- Opraveno přerušení interakce pro NPC.

- Přidána nová zbraň - kvalitní meč.

- Změněno a vylepšeno mnoho nepřátelských cechů.

- Opraven problém s neobdržením klíče k pokladu Craiga po otevření mapy.

- Přidána informace o možnosti změny množství výroby.

- Přidána dodatečná rutina pro Snafa, protože měl problémy s chozením spát.

- Některé NPC byly změněny z FRIEND na MAIN.

- Pro všechny dodatečné možnosti z rozšířené edice bylo vytvořeno samostatné menu v nastavení (nové možnosti zahrnují: nový systém výuky u učitelů, možnost vypnutí cechovního pozdravu, červená barva při riskantních dialozích, krev na obrazovce při obdržení zranění, losování kódu pro truhly při každém načtení hry nebo přechodu do nového zóny).

- Přidána možnost vypnout červené možnosti dialogů.

- Opraven bug, kdy pokud byl nepřítel zapálen a vytáhli jste zbraň, okamžitě zemřel.

- Vylepšeno odebírání rudy NPC při našem omráčení, nyní je odebraný počet rudy náhodný, maximální hodnota je polovina vlastněných kousků rudy.

- Opravena pozice textu pro zobrazení množství v craftovacím okně.

- Nepřátelé nyní okamžitě zemřou, není potřeba je dorážet (někdy může nastat problém, že zemřou až po vstání ze země).

- Opraven bug, kdy nás orkové napadali, když jsme měli nasazené ulu-mulu.

- Orkové nyní běží do útoku s vytaženou zbraní.

- Opraveno chování NPC (strážců) při boji s nepřátelskými NPC (např. Bonie).

- Opravena boje na aréně, nyní se NPC (strážci) neaktivují, když bojujeme na aréně.

- Vylepšena rutina ork šamanů, nyní pokud se k nim přiblížíme, když se modlí, sami nás napadnou.

- Přidáno získávání XP za otevírání truhel pomocí paklíče, počet XP závisí na délce kódu (5 XP za 1).

- Odstraněna možnost vybrat si libovolný cech jako kopáč, nepasovalo to a způsobovalo chyby.

- Vyhozeny nepotřebné a zablokované úkoly.

- Přidáno zobrazení aktuální kapitoly v okně statistik.

- Změněn cech pro posedlé novicové.

- Guy byl odstraněn ze světa po splnění úkolu dělníka do dolu.

- Odstraněny nepotřebné úkoly v opuštěném dole.

- Přidáni kopáči do opuštěného dolu, který byl dříve prázdný.

- Vylepšen nemrtvý strážce v dole, nyní útočí, když se k němu přiblížíte.

- Snížena odolnost kanců vůči střelám z 50 na 30.

- Přepracována kapsářství, aby nebyla náhodná, ale vyžadovala obratnost (stejně jako v G2). Plánuje se ještě její vylepšení, že na 2. úrovni se kromě rudy odebere i další předmět.

- Opraveno chování NPC při útoku, nyní se zastaví rychleji a neběží dál.

- Přidání losování kódu pro truhly při každém načtení hry nebo vstupu do jiné zóny.

- Opraveny podmínky u Quentina při úkolu s hledáním přátel.

- Odstraněn Gor Bobe z Bratrstva ve 4. kapitole.

- Odstraněn úkol se zlatým medailonem u Darriona.

- Opraveno chování nepřátel po rozhovoru s Kalomem v Chrámu Spáče, nyní se všichni nepřátelé (posedlí novicové, Kalom, apokalyptičtí a fanatičtí strážci) vrhají na bezejmenného a nebojují mezi sebou, pokud jsou nepřátelští.

- Ukončení questu "Krtkova cesta" při přijetí Flintovy nabídky.

- Přidána cech strážců jako majitelů truhel před starým dolem.

- Odstraněn nepotřebný teleport k lovcům skřetů.

- Přidána nalezenka v jeskyni poblíž bratrstva.

- Odstraněny zbytečné váčky a truhly s nepotřebnými věcmi.

- Démon Kastagir nyní útočí na hrdinu po předání krystalu Kastagirovi.

- Huno přesunut na jiné místo ve 4. kapitole.

- Vylepšeno chování strážců v sále Gomeze a těch v sídle mágů.

- Přidány nové zbraně, eventy, opravy chyb v dialozích a nový vzhled pro trola z kaňonu.

- Aktualizován obsah knih.

- Přidán další event v citadele.

- Zvýšeno HP Aidanovi na 350.

- Opravena název Plamenné čepele.

- Přidány nové zbraně u Fiska na prodej.

- Přidán bojový plaz v jeskyni poblíž bratrstva.

- Další menší opravy.




97 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page