top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: Guilds 1.6 v 27.0 - Velká aktualizace!

Máme tady novou velkou aktualizaci pro mod Guilds na verzi 1.6 v.27.0


- Je konečně udělán instalátor, takže nemusíme instalovat x souborů, stačí stáhnout 2 bin soubory + 1 exe soubor na google disku a skripty a nainstalovat (Stejné jako u New Balance)


- Je přidán nový crafting systém pro mod Guilds by Hedin - https://discord.com/channels/698176261813567628/1197546378159734794


1. Kompletně shromážděné zdroje modifikací do jednoho svazku. Téměř všechny textury překompilovány @n1kx (mírně ovlivní výkon k lepšímu).

2. Dohlavního modu přidán dabing Návratů 2 (překompilovaný do jednoho svazku) a částečný dabing od @n1kx. Pokud se vám hlasy nelíbí, stačí smazat RET2_Sounds.vdf a/nebo GUILD1.5_Speech_TTS.vdf ze složky Data.

3. Do hlavního módu byly přidány pluginy pro Union od @Hedin: mini-fixes (opravuje mnoho chyb Guilds), vizuální crafting a rychlé zostření. Pluginy vyžadují pro svou funkci Union! Zapnutí/vypnutí nového craftingu provedete stisknutím kláves R.Shift+K.

4. Dohlavního modu byla přidána hudba pro Pustinu.

5.Vizuální a technické úpravy na následujících místech: Khorinis, Hidenwal, Valdus, Azgan, Etlu, Irdorath, Ztracený ostrov, Jharkendar, Wastelands, Hornické Údolí, Jeskyně bolesti, Svobodný důl, Necropolis.

6.Lékárnický náramek (prodej Salandrila z kapitoly 2) získal schopnost zlepšit detoxikaci, když je vybaven na hlavním hrdinovi. Do funkčnosti lékárnického náramku přidáno vylepšení detoxikace od Haarta.

7.Úpravy podmínek alchymistických receptů pro Hedin grafický doplněk pro crafting. Přidány podmínky pro zkoumání tabákových receptů.

8.Přidáno do Friendlyfire výjimky skřetů za Akilovou farmou na Falkově výpravě, Azgalor a jeho vyvolávání, piráti na lovu s hlavním hrdinou.

9.Přidáno ohnivé sbírání předmětů v truhlách v lokacích Valdus, Far Valley.

10.Aktualizovány modely a textury pro vlka a krokodýla. - Díky N1kx'a.

11. Je povoleno snížit draka na lehkou obtížnost, aby hlavní hrdina vydržel jeho ohnivé poškození. V tomto případě se všechny 4 karmy sníží o 10 a úroveň draka na dvojnásobek.

12.Zredukována častější vynucená animace pádu hlavního hrdiny při útoku na kamenného draka. Na snadné a normální obtížnosti 2krát, na těžké 4krát.

13.Opraveno vyvolávání Azgalora. Místo obvyklých harpyjí budou vyvolávány černé harpyje.

14.Umožněno na těžké obtížnosti přetransformovat druhý amulet architektů. Nevyžaduje amulet Aebo.

15.Povoleno na hard transmutovat rudu a zlaté ocelové prsteny s druhým amuletem architektů.

16.Nahrazena textura Gregovy mapy pokladu. Přidán poklad na sestupu do bažiny. - Díky Drag0nS0ul'a.

17.Stojan s knihami ve sklepě kláštera naučí hlavního hrdinu závěrečné recepty na meče OnD pouze v případě, že hlavní hrdina zná předchozího vládce.

Stojan bude možné přečíst vícekrát (pokud se hráč po prvním meči půjde naučit 3. meč vládce od Bennetta).

18.Luk Posla svatého byl přesunut z Nekropole do Jeskyně bolesti. Přímé poškození proti nemrtvým a pátračům (bez započtení obrany) sníženo z 1000 na 500.

19. Byla vytvořena samostatná kniha pro výuku svěcení šípů "Svěcení šípů". Cena za přečtení je 2 VB Kniha byla přesunuta ze stojanu v Nekropoli do jeskyně bolesti Přidán nákup u Gallahada.

20. Zpomaleno snižování limitu spánku při jeho omezování.

21.Nahrazení animace boje s kopím, kyjem a halapartnou variantou z New Balance. - Díky Haartovi.

22.Nahrazena textura podzimních javorů. Sluneční stromy přestanou měnit jas. Hlavní hrdina se přestane zasekávat v korunách. Aktualizovány textury knihy o houbách. - Díky Drag0nS0ul'a.

23.Pokud má hlavní hrdina dovednost střelby z luku nebo kuše vyšší než 50 %, získá o 1 železo více. Pokud je dovednost střelby vyšší než 90 %, získá 2 železa navíc.

24.Snížena regenerace na vysoké úrovni na třetinu maximálního počtu životů nestvůry. Snížení počtu regenerací z 5-10-15 na 3-6-9.

25.Přesunutí mrtvolného spinu z Festerova dialogu "Kde je to hnízdo?" do 2. kapitoly. Posíleny statistiky a obrana.

26.Přidán @Likerův kód do @Hedinova pluginu Mini-fixes for Guilds 1.5, který umožňuje kolize kouzel větší než 100 čísel. Zmenšeno míření a dosah sesílání Spirit Arrow o 500.

27.Pokud Hlavní hrdina nekoupil zpět od Salandrila náramek-léčitele, pak se v dialogu "Tak půjdeš do kláštera, nebo dostaneš další lekci?" náramek-léčitele převede ze Salandrila na Goraxe.

28.Opraveny podmínky vzniku a zániku padělaných zásob u obchodníků: Elena, Rosie, Orlan, Hakon, Zuris, Bosper, Matteo, Salandril, Canthar. Přidána kontrola mag. klobouků a opasků.

29.V režimu bez učitelů zpomalena sada 1p a luk po 30 %, 2p a kuše po 60 %.

30. Pokud Hlavní hrdina umí pokročilou rétoriku a má v inventáři srdce démona, bude v Ur-Trallově dialogu "Přišel jsem si s tebou promluvit o chrámu Spáče..." k dispozici rozcestí. Dějovou linii Údolí stínů je možné přeskočit.

31.Pokud si hráč vybral cestu do Chrámu Spáče bez návštěvy Údolí stínů, pak se v dračích pokladech (které se těží krumpáčem) objeví Serpentin, Trollí pěst, Meč smrti, Amulet rudé kůže, Amulet ochrany před magií, Amulet ochrany před ohněm.

32.Pokud se hráč rozhodne jít do Chrámu Spáče bez návštěvy Údolí stínů, nebude muset odevzdat Raffa Ničitele, Reynara Prokletí Azgaloru, aby splnil úkol nebo získal achievement.

33. Do souboru Guilds1.5_Scripts.mod byly přidány soubory pro @Hedinův grafický plugin pro crafting:

CRAFT_SYSTEM_NAMES.CFG a CRAFT_SYSTEM_TRANSLATIONS.CFG.

34.Přidána 10sekundová pauza mezi okamžikem, kdy hlavní hrdina sebere kouli temnoty, a teleportací k démonu Shemronovi. Počítadlo bude v levém horním rohu obrazovky.

35. Na těžké obtížnosti bude aktivní bonus k životu až 100 maximálních životů.

36.Přesun nemrtvého zaklínače z jeskyně pod slunečním kruhem na hřbitov za horou s Niklasem.

37.Opravena podmínka Asmalova dialogu "Začněme trénovat". Trénink tichého zabíjení bude dostupný i bez učitelů.

38.Přepnuto maskování v dungeonu do režimu běhu po první potyčce. Nebude zaostávat za hlavním hrdinou.

39. Do nastavení pro normální hráče přidal Xardas režim zbabělosti pro zraněné lidi, nestvůry a rolníky před silnými nestvůrami. Pokud je rolník 4krát slabší než nestvůra nebo více, bude před nestvůrou utíkat, místo aby na ni útočil. Pokud má nestvůra méně než polovinu maximálních životů, mrchožrouti, krysy, krysokrti, goblini, polní brouci, varani, vlci, mouchy budou před agresorem utíkat. (jako základ pro nastavení je použit neoficiální patch pro Noc havrana od @D36 )

40.K výrobě léčivé esence není zapotřebí červených bobulí.

41.Odstraněny černé krystaly z Údolí dolů při plnění úkolu "Hrfo | Duch vody". Vodní golemové s krystaly uvnitř se objeví po splnění úkolu "Ur-Dah, Nejvyšší šaman klanu Vysoké skály". - Znovu vstupte do lokace Údolí dolů. Nezabíjejte náčelníka klanu Vysoké skály před zahájením úkolu!

42.Změněno místo spawnování 4 deníků Rickyho v Údolí dolů.

43.Hlavní hrdina bude moci nabrousit vybavený meč, pokud má Ramirez vycvičenou výrobu mečů.

44. Pro souboje s Alrikem jsem zavedl požadavek na 1H meč, aby Hlavní hrdina získal plnou odměnu.

45. V Dálném údolí se nachází 6 svazků hádanek pro Tasse.




111 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page