Aktualizace zahrnuje opravy patchů 27.0, 27.1, 27.1.1, 27.1.2, 27.2 a 251 nových změn. Níže jsou uvedeny nejdůležitější: (Přeloženo přes ChatGPT)
1. Opravy instalátoru.
- Přestavěn svazek zdrojů modu. Přidány nové textury.
- Všude, kde byla verze 1.5, byla nahrazena číslováním na 1.6 (názvy souborů, menu modu, readme atd.)
- Následující pluginy Hedina byly integrovány do modu: Hedin_Union_Craft_System_G15, Hedin_Union_Guilds_Mini_Fixes. Tyto pluginy byly jednotlivě odstraněny z instalátoru.
- Aktualizován soubor menu hráče ScriptMenu.d.
2. Technické a vizuální opravy následujících lokalit: Khorinis, Hidenwald, Vzdálené údolí, Irdorath, Jharkendar, Pustiny, Údolí horníků, Chrám Spáče, Ztracený ostrov – Děkujeme Heartthrumovi.
- Opraveny a doplněny interakce s více interaktivními objekty ve výše uvedených lokalitách.
- Opraven přechod z Údolí horníků do Města orkú. Nyní, jak bylo původně zamýšleno, mříž se spustí pouze při dosažení 3. kapitoly a pokud má hráč v inventáři Ulu-Mulu.
- Do Hidenwaldu byly přidány 3 nové bonusy za nalezení tajných míst.
- Přidána skrytá místa pro hledání ohně ve lokalitách: Hidenwald, Jharkendar, Údolí horníků, Vzdálené údolí.
- Východ z Khorinisu do Vzdáleného údolí byl přepracován. Bude zde nové místo výsadku a nová vizuální scéna. Změněny dialogy Edgara.
- V Jharkendaru byla obnovena tajná lokace podle původního záměru Piraní, kde padá strom.
- V Chrámu Spáče byl opraven spouštěč mříže u "Van-Grash, šaman-nemrtvý".
- Do zlatého tunelu Xardase byly přidány 4 zlaté žíly – provedeno v patchi 27.2, zapomněli jsme dodat.
3. Doplnění do Guilds1.6_Scripts.mod:
- Patch TopLayera ZUnstuckSlidingPlayer.dll pro vytažení klouzajícího hrdiny z pasti textur. Pokud hráč nepřetržitě klouzal po dobu dvou sekund a jeho souřadnice Y se nezměnila o více než 100, bude pro teleportaci hrdiny vybrán vhodnější polygon.
- Patch TopLayera zDropUnconsiousSmarter.dll pro zabránění zabití lidí. Pokud má hrdina v rukou zbraň s bodným, ohnivým nebo magickým poškozením (Uriziel nebo hole), nepřemůže nepřítele v boji na blízko.
- Plugin grafického craftingu HEDIN_UNION_CRAFT_SYSTEM.DLL od Hedina. Nyní je k dispozici všech 15 skriptových craftů v grafické podobě (když je hrdina u craftového stolu) a ve formě informátora (když je daleko od stolů). Na 12. stránku menu byly přidány tipy na klávesové zkratky pro tento plugin.
- Aktualizována knihovna Union_Inventory_Filter.dll pro plugin Hedinova inventárního filtru.
- Přepracovány tipy na klávesové zkratky na 10. stránce menu (přesunuto na 11). Opraveno výchozí rozlišení z 640x480 na 800x600.
- Aktualizován plugin Haarta Union_ScriptMenu.dll. – Je třeba aktualizovat soubor ScriptMenu.d
\system\Autorun\ScriptMenu.d
- **Plugin Hedin_Union_Guilds_Mini_Fixes pro Guildy 1.6**
- Dostupná funkce pro odemykání zámků: Tato funkce, podobná té v Archolosu, se aktivuje po dokončení úkolu na superpáčidla. Počet nutných otočení při odemykání zámku se může snížit v závislosti na dovednosti odemykání, až na minimum dvou otočení. Každých 20 jednotek dovednosti snižuje počet otočení o jedno. Například pokud máte dovednost 62 a zámek má 6 otočení, budete potřebovat pouze tři otočení.
- Odpovídající nápis je viditelný při odemykání zámku na horní části obrazovky.
- Zlepšené zobrazení a možnost nastavení velikosti a pozice stavových barů DC a výdrže.
- Možnost přepínání animace boje pro 1h/2h mezi "Nováček", "Zkušený" a "Mistr": Přepínání se provádí kombinací levý shift + 1, 2, 3 (na numpad). Pro rapír lze dodatečně přepnout animace na variantu z B2 (4, 5).
- Rychlé vyvolání hledajícího světla: Levý shift + F5.
- Možnost pro hledající světlo mody loupit mrtvoly: Schopnost funguje při naučené dovednosti hledání skrytých předmětů.
- Pokud světlo zamrzne a je daleko od hrdiny, bude se pokusit teleportovat zpět k hrdinovi.
- Přidána ikona zobrazující přítomnost světla ve hře: Ve výchozím nastavení v pravém horním rohu.
- Odstranění křivých šípů/šipek ve světě při načtení save a v blízkosti hrdiny.
- Zákaz sedání při otevřeném inventáři, pokud je aktivní žízeň.
- Odstranění prázdných mrtvých banditů a některých mrtvých mobů po načtení.
- Odebrání sprintu pevně přiděleného na Caps Lock a levý shift: Sprint bude fungovat na tildě. Lze nastavit v gothic.ini keySwitchSprintMode=KEY_GRAVE.
- Přidány parametry pro nastavení pozic řádků o karmě Innosu, Beliara, Adanose a Skály.
- Náhodné načítací obrazovky s tipy.
- Někteří bossové a jejich služebníci nyní nebudou navzájem zraňovat: Možnost needBossEnemiesNoDamage=1/0. Ve výchozím nastavení zapnuto.
- Možnost nastavit vzdálenost spawnu přivolaných tvorů pro hrdinu: Možnost v gothic.ini spawnDistance=1200. Lze nastavit od 500 do 1400. Ve výchozím nastavení 1200. Pro vypnutí funkce nastavte spawnDistance=0.
- Zobrazení statistik NPC: Levý shift + Z.
- Uložení výběru šípů/šipek mezi savy.
- Možnost teleportovat přivolané tvory k sobě: Ve výchozím nastavení levý shift + T.
- Vizualizace některých miniher.
- Možnost zapnutí/vypnutí zobrazení dat, času a zkušeností zabudovaných v modu: Ve výchozím nastavení vypnuto.
- Oprava zamrzlých animací po smrti nepřátel.
- Zákaz otevírání inventáře ve vodě.
- Vylepšení počítání přivolaných tvorů: Přidána kontrola při kombinaci teleportace přivolání (levý shift + T). Pokud přivolaný tvor není ve světě, počítadlo se resetuje.
- Hrdina může dostat další poškození ignorující ochranu, pokud útočí na tvora blízkého skupině a nachází se velmi blízko: Poškození nemůže přesáhnout 5 % maximálního života hráče a nemůže zabít hrdinu. Lze vypnout v gothic.ini (bAdditionalDamageFromEnemies=0/1).
- Světlo se již nebude účastnit bojů a nebude překážet hrdinovi: Bude se držet za hrdinou.
- Přidán fix @Liker z NB pro zlepšení fungování kouzel s čísly vyššími než 100 (šipka ducha, meteorit apod.).
- Přidány kontroly: Pokud NPC/mob po zabití zamrzne, světlo jej nebude loupit.
- Přidáno zvýraznění vzácných předmětů odlišnou barvou: Lze nastavit instance předmětů v gothic.ini.
- Přidána historie sebraných předmětů z NPC/mobů: Lze zobrazit pomocí pravého shiftu + O. (Funguje pouze pro loot z mrtvých mobů a NPC. Ostatní světlo sbírá prostředky modu.)
- Možnost nastavit pozice textů o otrávení, detoxikaci a dovednosti těžby rudy:
Například:
poisonPos=2000,50
detoxificationPos=4000,50
mineMessagePos=3500,500
4. Opravy pluginu Mini-fixes pro Guildy (Union_Guilds_Mini_Fixes.dll) od Hedina v patchi 27.3
- Zásek se S_WHIRLWIND_VICTIM se smrští: Pokud je mrtvý, spadne
- Opraveno kouzlo "Opletení kořeny".
- Opraveny animace vlků a banditů.
- Pokud hráč leží, inventář se zavře.
- V menu je možné zapnout a vypnout craft a změnit velikost písma pro název receptu a jména ingrediencí v rozmezí 0.7, 0.8, 0.9, 1.0, 1.1, 1.2.
- Při změně světů pluginem se svobodnými teleporty se budou zobrazovat tipy na načítacích obrazovkách.
5. Do Guilds_1.5.INI přidány dvě nastavení pro plugin inventáře Hedina ve formě seznamu.
6. Pro plugin grafického craftingu byl zúžen obecný rozsah broušení pro crafting z čepele hrubých mečů a také pro crafting seker.
7. Do výjimek Hledajícího světla byly přidány servisní šípy pro animace craftingu.
8. Do vícestránkového menu byla do podskupiny "Zlodějské dovednosti" přidána položka počtu skrytých předmětů nalezených Hledajícím světlem.
9. Do menu v podskupině "Zlodějské dovednosti" přidán počet aktivovaných pastí (sarkofágy, truhly, spawn).
10. Do hry a vícestránkového menu přidán achievement masochisty.
11. Přidán bonus pedanta - dostupný ve 3. kapitole nebo později.
12. Opraveno zobrazení achievementu "Rychlík".
13. Přidán počet uběhnutých kilometrů hrdiny v každé kapitole: Data budou zobrazena v knihovně v domě Galahada.
14. Přidán počet skupin zabitých monster podle lokalit (8 samostatně a ostatní celkově): Bude zobrazeno na 9. stránce menu.
15. Opraveny počítadla skupiny "Shromážděno" pro 6. stránku menu: Řepy, piva, vidění, houby.
16. Do deníku přidána kopie tipů z načítacích obrazovek: Bude přidána pro každou lokaci při zabití prvního monstra v lokaci.
17. Opraveno fungování dovednosti Vytrvalost z výdrže.
18. Aura prokletí v dolech nebude fungovat, když hrdina těží zlato.
19. Obnovena funkce pastí na truhly v Jharkendaru pro normální a těžkou obtížnost: Tyto pasti jsou z SnK-MP2.
20. Na začátku hry u Xardase přidána možnost "Těžká obtížnost (částečně vlastní nastavení)": Lze vybrat některé parametry, které nejsou dostupné v přednastavené těžké obtížnosti.
21. Změněna nastavení "Hodně monster". Nyní málo, středně, hodně. Na lehké obtížnosti je výběr mezi málo nebo středně, na normální je výběr ze tří možností, na těžké výběr středně nebo hodně. Ve výchozím nastavení se volí střední množství monster.
21. Změněna nastavení "Hodně monster". Nyní málo, středně, hodně. Na lehké obtížnosti je výběr mezi málo nebo středně, na normální je výběr ze tří možností, na těžké výběr středně nebo hodně. Ve výchozím nastavení se volí střední množství monster.
22. Přidány funkce startu, selhání, dokončení, zrušení úkolů. Přidáno jejich počítání v různých lokacích a kapitolách. Všechny úkoly módu byly převedeny na nové funkce. Statistiky byly zobrazeny na 10. stránce menu.
23. Staré funkce přesunu úkolů z aktuálních do selhaných, dokončených nebo zrušených budou volány místo deseti tisícůkrát pouze 9krát za hru při získání prvního zážitku GG na začátku nové kapitoly. – potřebné screenshoty deníku "zaseklých" v "aktuálních úkolech" témat
24. Snížena kapitola pro zrušení nesplněných 27 úkolů 1. kapitoly Khorinisu. Místo 6 starých úkolů půjdou do zrušených pro 1 úkol z 2. staré kapitoly, pro 6 úkolů ze 4. staré kapitoly, pro 20 úkolů ze 3. staré kapitoly. – Pokud jste přijali úkol a váháte s jeho splněním, půjde do zrušených, což vás připraví o odměnu.
25. Vytvořeno 22 nových proměnných pro kontrolu, že GG o něčem mluvil místo standardní funkce dialogu. – Poděkování N1kx’ovi.
26. Přidána třetí úroveň transmutace. Dostupná u Mixira po obnově Innosova oka a přechodu do 4. nové kapitoly v dialogu s Pyrokarem. Sníženy ceny za výcvik 1. a 2. úrovně v LP a zlatě, sníženy ceny za transmutaci teleportačních run.
27. Přidáno pro smíšenou runu teleportace požadavek znát transmutaci run.
28. V režimu s učiteli bude cena výcviku v obratnosti a síle záviset nejen na úrovni GG, ale i na úrovni obtížnosti. Sníženy potřeby zlata.
29. Přidáno 11 chybějících stringových konstant pro fokusnamy z G1 a módů-donorů lokací.
30. Opraven název transmutovaného amuletu "Amulet velké moci", aby nedocházelo k záměně s obyčejným "Amuletem moci".
31. Byla přidána možnost provést transmutaci 10 receptů více než jednou. (8 receptů dvakrát, 1 recept třikrát, 1 recept čtyřikrát).
32. Tandor v hradě DR bude prodávat amulet ochrany proti ohni místo amuletu rudy.
33. Uderus v Pustinách bude prodávat amulet obratnosti místo amuletu ochrany proti zbraním.
34. V dialogu s Ferošem "Co tu děláš, v hradu?" -> "Co mi dáš, když najdu tvůj meč?" pro úkol "DRz | Ferošův meč" GG dostane prsten střední síly místo prstenu malé síly.
35. Bylo vylepšeno vylepšení meče Dráp Beliara. Požadavky na GG staty byly zvýšeny o 20, zvýšen byl také počáteční úroveň GG pro vylepšení u oltáře Beliara.
- Vylepšení funguje s "do 30. úrovně GG", další vylepšení každé 2 úrovně GG (31, 33, 35 ... – ... 47). Bude zapotřebí méně duší na každou úroveň vylepšení mečů, ale přidá se možnost vylepšovat pomocí GG zkušeností.
- 1H Dráp Beliara byl převeden na obratnost. Počínaje 80 obratností, krok +15. Přidání poškození +8. Max vylepšení 162 poškození.
- 2H Dráp Beliara začíná s 90 silou, krok +15. Přidání poškození +10. Max vylepšení 190 poškození.
36. Změněny recepty na výrobu run 1.-6. kruhu. Přidány nové ingredience. Provedeno pro skriptovou a grafickou výrobu.
37. V receptu na mléčnou polévku byla nahrazena ohnivá kopřiva měsíčkem.
38. Během spánku GG budou ochlazovány rozžhavené polotovary v inventáři.
39. Kuše OndD nyní vyžadují členství v gildě.
40. Brianovi se budou doplňovat krumpáče, pokud jeden sám vybaví.
41. Opraven počítadlo bonusu porcí pro "Blunt z bažinné trávy". Nebude zobrazovat "mínus 5", "mínus 6" atd.
42. Přidána zpráva o odstranění Ulu-Mulu při útoku na orky.
43. Změněn obsah na text v knize "Tajemství starověkých", kterou GG a Milten mohou přečíst na Ztraceném ostrově, pokud GG přečte 130 knih za celou hru. Trochu se poodhaluje LOR Gild 1.6 o Spícím.
44. Do limitů karmy po kapitolách byla přidána položka za zabité draky v Dolu. Čím více draků bylo zabito, tím vyšší jsou limity karmy.
45. Opraveno 9 druhů bylin, které se stávaly nesbíratelnými GG v lokacích.
46. Doplněny podmínky dialogu s Xardasem "Nauč mě umění démonologie." Dialog a výuka budou dostupné po splnění úkolu "XRk | Zprávy z Yarkendaru".
47. Doplněny podmínky dialogu s Gaanem "Proč máš tak podezřelý pohled?". Stane se nedostupným po dialogu "Slyšel jsi o zmizelých lidech?"
48. Přidán zákaz teleportace do Dolu ve hrobce s Kadarem.
49. Přidán zákaz teleportace ve 21 blocích pro teleporty Khorinisu a Dolu. Bude fungovat na několika místech, kde GG musí projít bez možnosti útěku.
50. Opraveny amulety Slunce. Budou odstrojeny, čímž se sníží ochrana proti ohni.
51. Byl přidán zákaz přátelské palby v bažinovém táboře Doliny rudy, na začátku a na konci Irdorathu.
52. Přidán nový úkol Radwinovi v Hiddenval-1 "HD* | Med pro Uchara".
53. Úkol "HDg | Lov na králíky" byl přesunut od Radwina z Hiddenval-1 k Albinovi v Hiddenval-2.
54. Úkol "DR* | Chromanin" byl kompletně přepsán. První deník se objeví ve 4. staré (6. nové) kapitole, Netbek v dialogu poradí, kde hledat první. Bitva s Kadarem byla mírně změněna. Po dokončení úkolu Chromanin byla přidána "Mapa Netbeka Doliny rudy".
55. Gestat bude vyrábět zbroje z pancíře zvláštního plazivce za 3 hodiny.
56. V 6 dialozích Bartose Laranského bylo sníženo čekací období z jednoho dne na 3 hodiny.
57. Doba opravy lodi na ztraceném ostrově po všech úkolech byla snížena na 3 hodiny.
58. Pro teleportaci přes krvavou skvrnu do Xardasovy zahrady je potřeba mít 1. úroveň.
59. Po návratu z lokací, kde je zvýšená spotřeba vytrvalosti, se v Khorinisu spotřeba sníží na úroveň na obtížnost "hard".
60. Byly opraveny podmínky v dialogu s Darionem "Tady jsou trofeje pro tebe." a přechod po odevzdání všeho. Nebude nabízet odevzdání všeho nebo poloviny "nic".
61. Rosie přestane obchodovat v dialogu "Co mi můžeš nabídnout?", když uteče od Sekoba.
62. V dialogu s Rosií "Dál už si najdu cestu sama." byla zvýšena vzdálenost kontrolních bodů trasy. Pokud ji zachraňujete na farmu, je potřeba ji dovést ne do kuchyně k Tekle, ale na cestu před Onarův dům.
63. Byly přidány fráze pro milice a paladiny u vchodu do Azganu. Byla přidána možnost pohostit je pivem na kocovinu.
64. Byly přidány dva ambientní dialogy pro rytíře v Azganu "Kdo tady velí?" a "Co zajímavého tady lze vidět?"
65. Roucha adepta (1 ks) a ohnivého mága (3 ks) lze posvětit pouze jednou.
66. V dialogu s Pyrokarem "Jsem připraven podstoupit tvoji zkoušku, mistře." budou GG odebírány runové kameny a přemístěny do truhly s questovou přípravou pro první runu GG.
67. Na ztraceném ostrově budou v dialozích kapitánů "Konečně ses probral! Jak se cítíš?" odstraňovány sextanty z GG inventáře a přemístěny do truhly na ostrově, aby bylo možné hledat sextant v rámci úkolu.
68. V dialozích s Kerolotem "Myslím, že jsem našel tvou peněženku." a dceřiném "Podezírám jednoho lovce draků." bylo přidáno přepnutí na blízké zbraně.
69. Bylo duplikováno čištění inventáře Orlana. Byla změněna funkce čištění inventáře u 21 obchodníků pro 9. kapitolu Khorinisu.
70. Zvýšen počet skupin, které je třeba naverbovat v 9. kapitole v dialogu s Hagenem "Tak co jsi se rozhodl?", pokud GG rozvinul svou věž a ta odolala útoku orků.
71. Změněn počet orků, které je třeba zabít v 9. kapitole podle úkolu lorda Hagena "HRfo | Zabij, kolik můžeš!" Přidáno oznámení na obrazovku. Bude 30-60-90 na lehké-normální-těžké úrovni namísto 50 na jakékoli obtížnosti. Budou se počítat i zabití společníků GG v rámci tohoto úkolu.
72. Přidán počítadlo vůdců orků v Khorinisu v 9. kapitole. Opraven deníkový zápis pro úkol "HRfo | Osvobození Khorinisu". Do zápisu "HRm | Válka s orky" byla přidána zmínka o osvobození města.
73. Přidána kontrola vzdálenosti pro počítadlo zabitých orků GG v závěrečné bitvě na poli Onara. Počítají se pouze ti, kteří přišli na bojiště, ne ti, co jsou kolem.
74. Přidán úder bleskem a penalizace, pokud GG začne osvobozovat město Khorinis před začátkem 3 úkolů po závěrečné bitvě ("HRfo | Zabij, kolik můžeš!", "HRfo | Runová magie", "HRfo | Osvobození Khorinisu"). Za každého zabitého vlajkového orka GG bude odečteno 50 až 150 max. života.
75. Melchior a Gaspar budou mrtví v 9. kapitole v Khorinisu.
76. Unitor v 9. kapitole podle úkolu "IT | Pomsta Strážcům" se nebude objevovat na podlaze věže Xardase v Dolině rudy, ale v tajném místě v věži. V dialogu se Saturasem "Potřebuji další unitora." byla přidána poznámka do deníku, že unitora je třeba pečlivě hledat.
77. Snížená zkušenost za úkol Gor Na Koša "HRb | Výhoda v rychlosti". Rychlou sleď lze dát pouze na lehké obtížnosti. Na jiných obtížnostech to povede k neúspěchu úkolu.
78. Snížen vliv svatého světla na Hledače, Vrána, Orky, Lidožrouty, Démony, Draky. Starý damage pro nemrtvé byl zachován.
79. Vampirismus u strážců elementárních sfér bude závislý na obtížnosti. Počet aktivací vampirismu u strážců elementárních sfér byl snížen z 8 na 5. Zvyšena ochrana proti ohni a větru o 20.
80. Snížena ochrana proti ohni u 17 monster: Černá harpyje, Rytíř, Solný golem, Krokodýl z oázy, Červený plaz, Štěrbovaný červený plaz, Lev, Divoký lev, Zralý lev, Divoká lvice, - - Kamenný lev, Leopard, Zralý sablorožec, Hlubinný krab, Goblin-podpalovač, Mořská želva, Suchozemská želva. Oheň a odražení Solného plazu.
81. Snížena ochrana u Mladý písečný červ.
82. Zvýšena síla, obratnost, maximální a aktuální život u Stříbrný golem.
84. Zpracováno 131 screenshotů od Drag0nS0ula.
コメント