[GG Znamená Hlavní Hrdina] - Přelouskáno přes překladač
Aktualizace obsahuje změny z opravy 27.0 a 134 nových změn. Níže jsou nejdůležitější:
1. Úpravy lokací Hornické Údolí, Horský průsmyk, Svobodný důl, -Starý důl, Jarkendar, Pustiny, Khorinis, Dálné údolí, Valdus, Hidenwal. - Díky Heartthrum'a.
-Yarkendar: přidána nová studna na vrchol tábora banditů.
-Wastelands: přidán nový poklad.
-Dálné údolí: přidána skrýš s ohněm.
-Hornické Údolí, přepracovány vstupy do lokací Opuštěný důl a Zlatý tunel.
2. Změny v instalátoru: - Díky Heartthrum.
-Přidány soubory Gothic patch a Union (verze M). Pozor! Při instalaci na Steam verzi je třeba odškrtnout zatržítko, protože ve styme se tyto komponenty instalují jinak.
-Přidány a změněny některé zdroje hry. Aktualizovány zásuvné moduly.
-Přidána hudba na pozadí pro lokace z G1.
-Změněno hlasové ovládání: přidána možnost vybrat při instalaci hlasové ovládání TTS a B2 zvlášť. Pro ty, kteří chtějí hrát s hlasovým doprovodem SnK, zrušte zaškrtnutí políčka s hlasovým doprovodem B2.
-Přidána možnost: Hudba od minstrelů v hostincích. Skladby mohou mít autorská práva, proto nedoporučujeme tuto možnost vkládat při nahrávání na YouTube nebo streamování. Jinak budete muset vypnout zvuk hry po dobu trvání časovače písně v rohu obrazovky. - - Můžete také provést uložení/nahrání, aby se písně přestaly přehrávat.
3. Pokud má hráč nainstalovaný Union a funguje patch TopLayer'a pro spalování motoru (přidaný do módu) spolu se skriptovaným spalováním, zkrátí se doba dohořívání příšer z 5 na 2 sekundy.
4. Sníženo zpoždění ze 3 s na 1 s při extrakci duše z cíle, pokud je ve stavu hoření, mrznutí apod.
5. Zvýšeno poškození za sekundu u pyrokineze, přidáno 3s zpoždění u cíle, dokud je kouzlo aktivní.
6. Vatrasova regenerace životů a many bude fungovat od konce stupnice místo od začátku. Regenerace životů a many v boji bude přidána v jednotkách, mimo boj v procentech dovednosti. Pokud se GG naučil štít many, bude regenerace many fungovat 2x hůře.
7. Opraven zápis v deníku pro nastavení režimu zbabělosti. Při zapnutí bude položka povoleno.
8. Byly přidány podmínky zbabělosti:
-V kapitole 9, ve Valdusu: Neuteče před přivoláním, partneři.
-Neuteče před wargy, černými gobliny, gobliními šamany. Ostatní vlci a goblini nadále nahánějí GG strach.
-Pokud je GG mág, pod 75 % životů přestane GG utíkat. Pokud GG není mág, pak pod 50 % životů GG přestane utíkat.
-Vypnut režim zbabělosti pro hrdinské příšery a ty, které se zapálí.
9. Zvýšení limitu pro výcvik s lukem z 15 na 25 % pro nebojovníky.
10. Přidáno zpomalení čerpání dovednosti hacking po 80 %.
11. Opraven krok zvýšení LP pro trénink síly a obratnosti. Bylo to 30-60-120. Nyní je to 45-90-120.
12. Přeneseno ostří rychlých úderů na příznak obratnosti.
13. Změněna délka zbraně 185ks. Snížil se rozpor mezi vizuální délkou a ve vlastnostech. - Díky N1kx'a.
14. Změněno vlastnictví 1. patra budovy paladinů v hradě Údolí dolů na remízu.
15. Změněno vlastnictví místností ve 2. patře z domobrany na paladiny.
16. Odstraněny červené bobule z popisu receptu Léčivé esence.
17. Opraven recept na sýrovou polévku pro plugin Hedin'a.
18. Opravena spotřeba černých hub pro houbovou polévku v normálním a grafickém craftingu.
19. Přidána masová polévka do dialogu rychlého občerstvení hostinských.
20. K výrobě posvěcených šípů postačí jedna lahvička svěcené vody na 10 šípů místo 5 šípů.
21. Byl aktualizován plugin Hedin_Union_Craft_System_G15.vdf pro grafické craftování (v archivu modů). Se starým nebude hra fungovat!
V pluginu Hedin grafický crafting přidány podmínky pro deník a tabulka pro crafting šípů a šroubů. Bude zohledněna aktuální výdrž HG. Pokud je nedostatečná, některé výrobky se nevytvoří. Maximální počet předmětů najednou na špalku je omezen na 150.
22. Změněn recept na výtažek z výdrže "2 serafíni a 1 mladá velryba" (játra nahrazena mladou velrybou). Změněn recept na nápoj Endurance Drink "3 seraphis, 1 vellayis old a 1 honeycomb" (přidán vellayis old).
23. Neoras připraví extrakt many a lektvar urychlení ze správných ingrediencí.
24. Bartoš z Laranu uvaří z ingrediencí pro lektvary many lektvary GH, nikoliv léčivé lektvary.
25. Snížení LP v režimu učitele o polovinu za učení trvalých sil, trvalých obratností, učení regenerace životů, regenerace many, regenerace výdrže a tichého zabíjení. 25. Sníženo o 1 LP v režimu s cenami učitelů za učení velkých kůží, velkých zubů, ohnivých jazyků.
26. Snížena cena učení receptů na stálé předměty výdrže, síly, obratnosti o 2, 2(8), 2(8) LP v režimu s učiteli (bez učitelů). Pro odevzdání srdce Sagitty je třeba vynaložit 24 místo 28 LP s učiteli nebo 30 místo 48LP bez učitelů.
27. Snížena cena v LP za transmutaci run z 15 na 8.
28. Zvýšeno minimální poškození na lehkou a normální obtížnost v kapitole 1 na 5.
29. Uderus bude prodávat teleport do hradu v Pustinách ze staré kapitoly 2.
30. Zvýšeno poškození Urizelovy runy, přidáno různým mágům zvýšení z jejich profilové karmy.
31. Přidána cílová podmínka pro runu křížového živlu. Bude fungovat pouze proti pánům démonů.
32. Zvýšeno zvláštní poškození luku Posla svatého na nemrtvé o 100.
33. Sníženo pálení pro ohnivého adepta GG a naučená ohnivá kouzla od strážců. 34. Zvýrazněn ohnivý mág GG a omezeno hoření. Pokud je následné pálení menší než ohnivá obrana cíle, rovná se nová kapitola za sekundu (dříve zcela vypnuto).
35. Vypnuto obnovování výdrže z Vatry při těžbě rudy nebo výrobě na stolech. 36. Funguje pouze regenerace pomocí lektvarů, řepy, serafínů a prstenu.
36. Lékárnický náramek bude léčit, pokud mana, životy nebo výdrž klesnou pod 75 % stupnice.
37. Přidán příkaz, aby se sedící orčí šamani před sesláním kouzla na GG postavili.
Z rudných, solných, stříbrných, dřevěných a rudných golemů bude kamenná deska skály padat stejně jako z kamenných golemů: každý druhý, ne každý první.
38. Změněno fungování dovednosti Odolnost z odolnosti. Efekt naplnění stupnice aktuální výdrží:
Při výdrži 0-19% postih - 30 k fyzické obraně.
Při výdrži 20-39 % postih - 15 k fyzické obraně.
Při výdrži 40-59 % žádný postih ani bonus.
Při výdrži 60-79 % bonus + 15 k fyzické obraně.
Při výdrži 80-100 % bonus + 30 k fyzické obraně.
39. Přidáno téma do deníku o nových dovednostech GG "Klíčové dovednosti". Přidán popis Vathrasovy regenerace, odolnosti vůči nemrtvým vyzařováním, alchymistické specializace, ochrany many, výdrže z výdrže.
40. Změněna síla a trvání regenrace výdrže ze Serafína, 4 lektvary výdrže, 3 vellayis.
41. Změněno 9 modelů a textur pro srdce golema. Přidány nové modely a textury.
42. Změněny ceny srdcí 10 typů golemů. - Díky Heartthrum.
43, Bludička bude opět sbírat zbojnický meč.
44. Byla zvýšena denní těžba stříbrné a křišťálové rudy.
Pokud je GG ohnivý mág nebo paladin s karmou Beliar nižší než 50, pak se po vytěžení duší z kamenů duší zvýší karma Beliar o +1 za každé 3 uvolněné a zabité duše.
45. Při kradení magie se karma kamene sníží po každé 4. krádeži, nikoliv po každé 2. krádeži.
46. Snížena úroveň a obrana proti ohni lorda Dakata v Údolí stínů.
47. Přidána síla, životy a obrana proti magii goblinovi Reshezovi.
48. Změněny statistiky a obrana mladé lvice, lvice, divoké lvice, lva, lví matky, divokého lva.
49. Sníženy statistiky a obrana proti sekání u Pána pustiny.
50. Změněno rozmnožování jedovatých krys v Pustinách. Jedna zůstala, ostatní budou přidány pomocí spouštěče.
51. Démoni Hantu budou považováni za nemrtvé, aby je bylo snazší zasáhnout stříbrnými zbraněmi a paladinskými kouzly.
52. Opravena regenerace u harpyjí, supů, havranů a gobliních šamanů.
53. Gargoronův úkol "PS | Bandité" v Pustinách bude vyžadovat zabití banditů v solném močálu místo v černé věži.
54. Nebudou se přidávat při vstupu do lokace, ale v dialogu "Co mi můžeš říct o tomto místě?".
55. Povoleno Brandonovi hrát s GG v úkolu "YARB | Náhrdelník pro Sancha" bez ohledu na zákaz všech pirátů.
56. Fiskův dialog "Tady jsou tvé runy!" přidá šanci na obchod se zbrojí, pokud ho oslovíte ve staré kapitole 4.
57. Greg nevydá úkol "Yarp | Zvěd Ouroch", pokud je zabit Aligátor Jack. Scalozub se nezrodí v Yarkendaru, pokud GG tento úkol neobdržel.
58. Pokud GH nedal Gestatovi srdce Rukwaye, přestane lovec po spuštění úkolu "XPd | Velmi tlustý troll" GH nesnášet. Při plavbě do Irdoratu přejde úkol "DR* | Lov létající bestie" na neúspěšný.
59. Přidány podmínky Dominicova dialogu v Pustinách "Počkej!". Ztráta hole se nebude sdělovat, když jsou poblíž další mágové.
60. Přidán nový úkol "YAR* | Vševědoucnost" pro Brandona v Yarkendaru. Tabulky s nápovědou se roztočí na náhodných místech v Yarkendaru (ihned) a v Pustinách (od staré kapitoly 3).
61. V Xardasově dialogu "Mám pro tebe velmi zajímavou věc." u Necronomiconu se zkontroluje obratnost a síla GG a u paladinů, strážců a OndD se při vyšším stavu dají 2 elixíry síly/obratnosti.
62. Zpříjemnilo omezení spánku pro GG.
63. Pokud se GG nepodařilo získat od Gerbrandta doporučující dopis pro Gallahada, objeví se dialog s potvrzením "Nepodařilo se mi získat dopis od Gerbrandta". Dialog "Mám pro tebe doporučující dopis od Valentina". bude vysvětlovat neúspěch u Gerbrandta. Gallahad převezme doporučující dopis od Valentina, pokud je Fernando ve vězení nebo pokud se Gerbrandtovi nepodařilo dopis předat kvůli chybě GG.
Mod Guilds zde - https://www.myrtana.net/guilds
コメント