- Technické a vizuální úpravy lokací: Waldus, Daleké údolí, Irdorat, Pevnost Azgan, Hidenwal, Důl Hidenwalu, Ztracený ostrov, Pustiny, Hornické Údolí, Svobodný důl, Zlatý tunel. – Děkujeme Heartthrumovi.
- Obrovské množství technických drobných úprav výše uvedených lokací (přes 1000).
- Do Hornického Údolí byla přidána stříbrná žíla pro těžbu. Studium těžby stříbra je stále ve 3. (staré) kapitole.
- Ve Zlatém tunelu byly pracovníky vytvořeny 4 zlaté žíly. - Ověřujeme soubor těžby zlata až na 100%.
- Aktualizace instalačního programu:
Byl přidán plugin zBugFixes. Opravuje ztrátu předmětů a některé další chyby enginu.
Byla obnovena hudba v menu z G1.
Aktualizován balíček "Minstrels". Přidány nové písně. (Hudební rozšíření)
Opraven vanilový font. Opraveny některé textury.
Aktualizován plugin grafického craftu Hedina.
- Do módu bylo přidáno 14 nových písní. Na náměstí (3), Regisovi u Koragona (2), Gaivernovi u Cardiffa (1), Tassovi u Louie v Dalekém údolí (5), Grandovi na farmu ve Waldusu (3). Aktualizováno samostatným modem v instalačním programu nebo archivem v tématu Guilds 1.6 / Gildy 1.6 - Hudební rozšíření modu v.1.2.
- Ceny za objednání písní byly sníženy na polovinu.
- Pokud si hráč objedná všechny písně od jednoho interpreta, otevře se možnost objednat je jako playlist. Poslouchat je lze v jakékoliv lokaci (časovač v levém horním rohu obrazovky ukazuje čas do konce právě hrající melodie). Pokud hráč poslechne playlist interpreta, otevře se možnost objednat ho v hospodě u Orlana u Johna. Dialog pro objednání playlistů od jiných interpretů je dostupný po poslechu alespoň jednoho playlistu a po vyléčení Johna z pokousání.
- V achievementech se počítají jednotlivé písně a playlisty. Přidán byl druhý achievement za 32 poslechnutých skladeb.
- Do módu byly na normální a těžké obtížnosti přidány aury kletby v temných lokacích: Hřbitov orků, Nekropole, Chrám Spáče, Jeskyně bolesti, Opuštěný zlatý důl, Zlatý tunel Xardase, Úkryt monster.
Když se hlavní postava nachází v těchto lokacích, v rohu obrazovky se objeví časovač. Jakmile časovač dosáhne nuly, nastane jeden z 10 variant "kletby" a časovač se znovu resetuje.
Temné lokace jsou rozděleny do tří skupin, pro každou skupinu je časovač nezávislý na ostatních.
Svatá voda jednorázově zvýší všechny časovače o 20 tiků, Pravá voda o 30 tiků.
Pokud hlavní postava studovala odolnost vůči nekromancii, efekt aury kletby nefunguje.
Počet spuštění se zobrazuje v 1. řádku menu.
- Byl změněn způsob fungování žoldnéřské lahvičky, pokud hlavní postava získala bonus za 1000 životů a snížila je u Inubise. Lahvička začne fungovat ne až do 1000 životů hlavní postavy, ale do nižší hodnoty.
- Byl snížen efekt žoldnéřské lahvičky po kletbě Beliara, která zvyšuje životy protivníků hlavní postavy. Byly vráceny 4. a 5. lahvička, stejně jako nashromáždění 5 životů. Rychlost získávání životů do lahviček byla zpomalena.
- Cena za výuku vylepšování (překování) pro všechny helmy byla snížena na 37LP. Cena v zlatě byla zvýšena.
- Na těžké obtížnosti hlavní postava zemře při nulové vytrvalosti a 1 životním bodě. Na lehké a normální obtížnosti zůstává možnost přežití.
- Byla zvýšena vzdálenost zaměřování pro kouzla "Duchovní šíp", "Kulový blesk", bojové runy strážců "Cesta válečníka", "Hlas strážce", "Vlna hněvu", "Strážce-opatrovník".
- Byla zvýšena vzdálenost kontroly v podmínkách dialogů s Maskovaným v dungeonu Jarkendaru.
- Quest "HRk | Dar šílence" bude označen jako neúspěšný, nikoli zastaralý, když se hlavní postava dostane na Etlu bez jeho splnění.-
- Do deníku byly doplněny záznamy při krádeži klíče od Etly u lorda Hagena.
- Byla odstraněna podmínka splnění questu "HRgp | Houby v domě Galahada" v dialogu Galahada "Stále tě zajímají teleporty?".
- Byl změněn výběr kouzel u Hledajících na dvě ve 3., 4. a 5. kapitole.
- Byl doplněn popis zbraní, které vyžadují určitou gildovnost, inteligenci nebo maximální vytrvalost.
- Bylo opraveno fungování hledajícího světélka při hledání tajných míst. Po ukončení dialogu se hlavní postava rozběhne k tajnému místu, pokud hráč nepřevezme kontrolu.
- Byla přidána možnost krádeže dvěma banditům Morgahardovi a u Morgaharda po dialogu s ním.
- Byly přidány 5.–8. svazky knihy "Arkanum golemů" a 3.–4. svazky byly přepsány. První dva svazky jsou stále v prodeji u Morana v 1.–2. kapitole, zatímco svazky 3–7 jsou rozmístěny v různých lokacích. Galahad bude odkupovat svazky 5–7 v dialogu "Ohledně vzácných knih...". Osmý svazek Galahad dá hlavní postavě jako odměnu za sesbírané svazky 1–7. Recept lektvaru se bude studovat v 8. svazku.
- Byla přidána proměnná počítající knihy přečtené hlavní postavou. V menu byla přidána 2. řádka sekce "KOMUNIKACE" s názvem "IQ rozhled" – počet přečtených knih. Nezapočítávají se knihy run, dopisy a svitky.
- Do grafického pluginu craftu byla přidána možnost smažení kambaly.
- Byla opravena grafika kostí v mini-hře "Hanojské věže".
- Prodej "Vojenské kuše" a "Těžké kuše" byl posunut podle kapitol, aby se neobesazovaly kuše, které učí Harad.
- Byly zvýšeny požadavky na sílu pro "Svaté kladivo Innose" a "Kladivo Innose" z 10 na 40. Byla přidána požadovaná příslušnost ke gildě.
- Čas regenerace vytrvalosti jakýmkoliv způsobem byl snížen na polovinu maximální vytrvalosti.
- Byla přidána obecná nápověda pro loadscreeny ohledně spotřebních materiálů pro transmutaci.
- Byla přidána skriptová smrt pro Johna, Snipese a Ulfa u hospody Orlana v 9. nové kapitole.
Comentarios