Na Západním Pobřeží již hrdina nemluví fráze, pokud je v transformaci.
Opravy v textu hry
Tuřín druida Kormaka lze nyní sbírat pomocí quick lootu
Snížení regenerace nepřátel v submodu „Beliarův hněv“
Opravena chyba u některých kouzel
Byly aktualizovány vzorce poškození krvácením a opraveny chyby
Opravena chyba v režimu ASnC, kdy build mág+šaman neumožňoval čerpat inteligenci.
Opraveny drobné chyby v rychlém panelu (quickbar)
Quickbar pro sady předmětů je nyní ve výchozím nastavení vypnutý, pro jeho zapnutí vložte do souboru gothic.ini příkaz bToggleHotbarSets=1.
Mírně vylepšena hra v kostky, hráč nyní může o něco častěji vyhrát
Oprava chyby, lidé již nereagují na štěnici, pokud vleze do domu (výjimka - strážci, kteří něco hlídají)
Oprava chyb v doplňku „Cesta zkoušek“
Opravy drobných chyb
Opravy chyb v pluginu „Cesta Zkoušek“
Přidána podpora pluginu lokátoru od Hedina (bude třeba stáhnout novou verzi).
Hlavy banditů je nyní možné odevzdat všechny najednou.
Do prodeje Zurisovi a Ignazovi byly přidány svitky vzkříšení a lektvary proti jedům (nová hra).
Sníženo množství zlata za nákup vylepšení teleportu.
Cena lektvaru bojovníka u soch byla snížena.
Ceny svitků u soch byly sníženy.
U sochy lze nyní jednorázově vzít 10 sejvovic, místo 5 (nová hra).
K sochám byly přidány nové spotřební předměty.
Množství zkušeností v pluginu bylo sníženo o 20 %, místo 25 %.
Snížena šance, že bandita bude používat pouze střelné zbraně.
Snížena šance, že u banditů se objeví svitky, a také byly odstraněny svitky vyšších kruhů.
Regenerace many u mágů byla nyní snížena ne o 2x, ale o 1,5x.
Mírně snížena maximální rychlost příšer v Jharkendaru.
Pokud má hráč naučenou odolnost proti jedům, jedové oblaky mu nyní způsobují o 30 % méně zranění.
Hráč nyní bude vědět o přivolání banditů na pomoc.
U temného mága byly zvýšeny požadavky na kontrolní kouzla o 40 %.
Opraveny vzorce charakteristik banditů (již objevení bandité zůstanou beze změny).
Opravena chyba, kdy Vatras již nebude hráče trestat za zabití mstitele nebo nájemného vraha.
Opravena chyba, kdy voda Adanose nefungovala.
Opravena chyba, kdy truhla u Xardase už není zavřená (nová hra).
Opravena chyba, kdy bandité v některých místech již nemohou přivolat posily (blízko města, u Onarovy farmy, u kláštera, v táboře banditů v Jharkendaru).
Zvýšena šance najít Sejvovici u banditů.
Opravena jedna z příčin, která mohla vést k pádu hry během bojů s bandity.
Opravy v pluginu „Cesta Prokletého“
Byla zkrácena doba, za kterou se objeví první hit poškození Krvavého mýga, tj. poškození se nyní objeví rychleji.
Mírně sníženy požadavky na manu pro kouzla Krvavého mága.
Bylo vylepšeno poškození některých kouzel Krvavého mága.
Comments