top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: New Balance - Aktualizace 16.03.2024 [Absolutní SNC]

Do hry byl přidán nový režim SnC, Absolutní SnC.


1. Mortis si nyní při obchodování sundává zbraně.

2. Lisa a její kočka se nyní úspěšně přesunou na Onarovu farmu v 7. kapitole.

3. Opraven účinek magického poškození na vyvolávače. K postihu nyní dochází pouze u run (-75 %), nikoli u svitků.

4. Opraveno léčení nemrtvých u Vyvolávače. Pokud je zdraví hrdiny nedostatečné, použití runy hrdinu zabije.

5. Opravena chyba ve výpočtu poškození druida na starém SnC.

6. Byla vylepšena hra s kostkami. Ve skutečnosti byla od základu přepracována. 7. Aktualizované rozhraní / dialogy

7. Opravena chyba s postihem za poražení Corneliuse (pokud již utekl).

8. Grittu lze nyní vzít pouze v případě, že jsou bandité mrtví.

9. Paladin Orik a skřet se objeví ihned, nikoliv až po dialogu s Yerganem.

10. Pokud hrdina odmítne Asmala přijmout do cechu, ten na hrdinu zaútočí a stráže na hrdinu zaútočí, až Asmala uvidí.


Seznam změn v položce "Absolutní SnC"

- Hrdina nedostává Vědomostní body za úroveň, ve skutečnosti v tomto režimu žádné nejsou.

- Byly změněny vzorce učení, nyní je možné hrdinu plně naučit pouze při učení SnC.

- Místo dalších VB(za knihy, Loa atd.) se bude udělovat zdraví.

- Mistrovství - dovednosti se zbraněmi se nelze učit od učitelů.

- Od učitelů se nelze naučit sílu, obratnost a manu.

- Zdraví a výdrž se nelze naučit od učitelů.

- Inteligence pro SnC je nyní k dispozici.

- Inteligence bude udělována pouze mágům, ale obecně se uděluje za magické poškození způsobené kouzly nebo holemi/magickými meči.

- Magická síla se nezvyšuje u naučených run

- Inteligence se za naučené runy neuděluje.

- Regenerační dovednosti vyžadují k naučení určité statistiky

- Místo VB za bosse se kumuluje bonus a uděluje se určitá kořist (výtažky ze šťovíku). Bonus je kumulativní, tj. neuděluje se za každého bosse.

- Někdy se objeví i další bonusy (kořist není náhodná).

- Pro učení magických kruhů již není stanoven limit kapitol.

- K učení kruhů je zapotřebí určité množství many a inteligence.

- Pro učení zlodějských dovedností se již neuděluje obratnost.

- Krádež každé 30. npc nyní přináší +1 k obratnosti (bez omezení kapitol).

- Bonusy ke kovářství, alchymii a tvorbě run již nejsou omezeny kapitolami, ale jejich celkový počet byl snížen.

- Gildovní dovednosti také stojí 0 VB lze se je naučit pouze se zlatem a potřebnými statistikami.

- Některé dovednosti (například akrobacie) vyžadují k naučení více statistik.

- Za každých 50 získaných inteligence(platí pro SNC) je udělena +1 magická síla.

- Chcete-li se začít učit alchymii, musíte si nejprve přečíst knihu "Základy alchymie".

- Chcete-li se začít učit kovářství, musíte si nejprve přečíst knihu "Základy kovářství".

- Učení lektvarů již neposkytuje inteligenci.

- Učení nových kovářských receptů vyžaduje sílu a kovářské dovednosti.

- Učení nových alchymistických receptů vyžaduje inteligenci a alchymistické dovednosti.

- Učení nových loveckých dovedností vyžaduje obratnost a lovecké dovednosti.

- Lovecká dovednost je nová dovednost. Zvyšuje se, když získáváte trofeje z nepřátel (maso se nepočítá). Dovednost se neuděluje za každou nestvůru! Za každých +100 k lovecké dovednosti získáš bonus +1 k obratnosti.

- Lovecké dovednosti a bonus za obratnost se zaznamenávají do statistik (v sekci trofejí).

- Štíty lze nosit současně, nyní se jejich dovednost pohybuje v rozmezí 0 až 100. Učitelům se dovednost štítu odemkne po splnění požadavků na dovednost + sílu.

- Přidali jsme možnost změnit výši poškození přidávaného do tabulky SnC. Výchozí hodnota je 100/. Chcete-li to změnit, najděte v souboru s nastavením řádek s názvem RX_FULLSNC_KOEF=100 a nahraďte číslo 100 požadovanou hodnotou. Přípustné hodnoty se pohybují v rozmezí od 30 do 200. Čím vyšší hodnota, tím rychlejší bodování (nastavte před novou hrou).

- Až 10 švihů s vlastněnými zbraněmi libovolného typu bez zvýšení požadavků.

- Přidán rudný úlomek brnění na začátku hry. Po utracení 25 až 75 bodů karmy(podle cechu hrdiny) u soch bohů lze střep nabít a zvolit jeho bonus (trvalý, nelze změnit). Za každou úroveň hrdiny se tento bonus zvýší. Úroveň není nijak omezena. Bohové mají různé bonusy. Samotný úlomek lze najít na podlaze na začátku hry (není nutná nová hra).

- Trénink dovedností za zlato se zvyšuje o 50 %.

- Figuríny jsou v tomto režimu vypnuty.

- Požadavky na statistiky jsou v režimu Noční můra se ztížením zvýšeny o 30 %.






94 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Commenti

Valutazione 0 stelle su 5.
Non ci sono ancora valutazioni

Aggiungi una valutazione
bottom of page