1. Přidána podpora pro budoucí mod "Cesta prokletého" (mod se stahuje samostatně, vyjde na konci srpna)
2. Drobné opravy v textech hry
3. Drobné opravy v některých úkolech nebo předmětech
4. Opravena chyba ceny za výuku houbového koláče v zlatě
5. Opravena chyba v modu ASnC s vylepšováním dovedností
6. Byla opravena chyba při poskytování informací o zvědovi Leemu, žoldákův plat se nyní zvyšuje, jak by měl
7. Opravena chyba s dialogem při odevzdání Bragovy hlavy
8. Opravena chyba, kdy Ur-Karras dává úkol na paladiny, i když jste je zabili předem
9. V modu ASnC se nyní šamanovi zvedá inteligence při boji z blízka (lehce)
10. Přístup k Ur-Thrallovi se otevírá v 5. kapitole (otevírají se dveře), i když hrdina neplnil úkoly ve městě skřetů
11. Přidáno ohnivé poškození do ohňů (poškození se neaplikuje, pokud jste mág ohně)
12. Zcela přepracována Jeskyně Ohně (úkol Strážce). Stará verze u některých hráčů způsobovala pád hry nebo poškozené uložení. Nová lokace je menší a kratší. Pozor! Pokud již jste v této lokaci, dokončete ji na starých skriptech, nebo použijte uloženou hru před vstupem do ní
13. Přidána možnost pohladit Krayta
14. Horní limit Hubaxise zvýšen z 60 na 75 úroveň (to je úroveň, kdy se jeho levelování výrazně zpomaluje)
15. Přidáno mírné škálování podle inteligence
16. Mírně oslabeni vyšší arcidémoni z přivolávání
17. Opravena chyba s obchodem u Ignaze, nyní se jeho zboží při smrti přesouvá ke Constantinovi (v rámci úkolu)
18. Dialog s přeskočením důvěry mistrů (u Vatrase) nyní vyžaduje potvrzení, pokud na to hráč omylem klikne
19. Zvýšené zkušenosti za úkoly mistrů ze 100 na 200 zkušeností
20. Přidána oprava zFallOnVobFix (kontrola kolize s objekty) od TopLayer
21. Pro získání brnění temného rytíře ve 2. kapitole nyní stačí zabít paladiny v soutěsce, i bez úkolu od Ur-Karrase
22. Na "Hnevu Beliara" byly přístav města a hospoda Mrtvá Harpyje přidány do výjimek, náhodně přivolané nestvůry se tam nyní neobjeví
Skripty zde - https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1onSWrKizPuGAu8TGWnuSa4gM0JEemGe5 (stačí klasicky přesunout do hry, není nutnost hrát znova)
Comments