Bojovníkův lektvar byl odstraněn. Místo toho bude základní hrdinův útok vyšší. Gothic obtížnost: +15 útok, Noční můra: +10 útok, Ztížená noční můra: +5 útok.
Byly mírně vylepšeny statistiky mečů Templářů a také jsou nyní o něco levnější.
Opraveno: chyba při učení jedné z dovedností Temného Rytíře.
Opraveno: chyba při obnovování zdraví nepřátel v pluginu "Hněv Beliara".
Opraveno: chyba s animací při použití "Lektvaru ochrany proti pádu".
Opraveno: chyba, kdy nepřítel s lukem mohl na začátku boje zamrznout.
Opraveno: chyba, kdy zmrazení nemuselo na nepřítele fungovat.
Opraveno: drobná chyba při zobrazení poznámek (šipka dolů se nezobrazovala vždy správně).
Do nastavení modu byly přidány tlačítka pro rychlé použití sad předmětů. Tlačítka jsou aktivní pouze, pokud jsou sady povoleny v gothic.ini (bToggleHotbarSets).
Opraveno: chyba s totemy při použití texturového balíčku UAWR, nyní totemy fungují.
Opasky a amulety lze nyní měnit jedním kliknutím, aniž by bylo nutné sundat předchozí předmět.
Bludička už nebrání hrdinovi při rozhovoru s lidmi nebo interakci s objekty.
Opravy v pluginu "Cesta Zkoušek"
.Noční bandité už nepoužívají magické svitky.
Opraveno: chyba s pavoučím plivancem, kdy se na stěnách objevovala černá textura.
Opraveno: chyba s mizícími nočními bandity po boji.
Opravy v pluginu "Cesta Prokletého".
Zlepšeno zasažení drobných/letajících nepřátel pro bojovníka s pěstmi.
top of page
Vyhledat
bottom of page
コメント