Některé informace už zde byly, ale pro shrnutí...
- „K dispozici bude nová gilda- „Prokletý“. Jedná se o novou gildu s vlastním příběhem a jednou novou lokací.
Samotný cech má na výběr 3 cesty:
1) Válečník (sila nebo obratnost), pouze boj zblízka.
2) Pěstní bojovník
3) Krvavý mág (nový typ magie - channeling)“.
- Prokletý se nemůže připojit k jiným gildách, včetně vedlejších (jedy / šaman / druid).
-S novou postavou se setkáte v hostinci Mrtvá harpyje, kde začíná příběh.
Právě vstup do cechu s sebou přinese silné i slabé stránky naší postavy
- Přes den od 5:00 do 20:00 se poškození, které hrdina způsobí, sníží o 15 %.
- Hrdina dostává dvojnásobné poškození od ohně.
- Čím větší je žízeň po krvi (z hlediska času), tím větší je procento snížení poškození, a to až do výše -75 % poškození.
- Magie světla není k dispozici (světlo, léčení, ničení nemrtvých a další).
- Každých 50 vypitých kapek krve +1 síla, +1 obratnost, +2 mana (pouze lidská krev).
- Gallahadova magie není dostupná.
- Nulová výdrž nezpomaluje rychlost útoku.
- Pití lidské krve ovlivňuje (zlepšuje) některé dovednosti.
Co se týče novinek z vývoje a další info:
- Nová hra nebude potřeba, pokud jste stále v kapitole 1 a nevstoupili jste do cechu (včetně podcechů, jako jsou jedy atd.)
- Mezitím probíhá stále konfigurace a upravování buildu bojovníka na pěsti
- Texty byly odeslány k dabingu, ten zatím není dokončen (čeká se na něj)
- Datum vydání bude podle dokončení dabingu, nelze jej říct předem
Comments