top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: New Balance - EthernalBreeze 3.0b - Aktualizace (build 5.1.0) a (build 5.1.1)

Aktualizace EthernalBreeze pokračují, nicméně co se týče češtiny, tak tu zatím stopuji. S mým aktuálním vytížením nejsem schopný stíhat všechno, takže vám nechám na google disku předešlou verzi v češtině a tato a další následné aktualizace vám zde nahodím v angličtině - ono není problém alespoň se základní znalostí angličtiny tento mod v pohodě hrát, jedná se často o takové obecné slovíčka a bonusy. Až později dodělám nějakým způsobem překlad Drovy a Union Modpacku tak se po čase podívám na EthernalBreeze, který už v té době bude v lepší kondici a češtinu pro něj udělám a ručně upravím.


Angličtina už je přesunuta do složky, takže soubor EthernalBreeze jen stáhněte a obsah archivu hoďte do hry.


3.0b (build 5.1.0) - Changelog


  • Malý balík drobných oprav kódu.

  • Zcela přepracováno a optimalizováno zpracování poškození.

  • Opraven bug při vyplňování pole poškození pro obsluhu dodatečného poškození.

  • Provedeny některé úpravy kódu pro zajištění stability.

  • Opraveny bonusy z minulosti. Nyní by se měly přičítat poté, co budou přepsány statistiky hlavního hrdiny.

  • Stín už nepoškozuje uložené pozice.

  • Ohnivá koule již nemá vlastnost plošného útoku (AoE).

  • Plošný útok u ohnivé bouře by nyní měl fungovat správně.

  • Démon služebník je nyní považován za démona, nikoli za zombie.

  • Přivolaný dračí snapper je nyní považován za zvíře.

  • Další drobné úpravy přivolaných tvorů.

  • Aura modlitby nyní započítává plné poškození do mistrovství světla.

  • Mírně snížen bonus poškození u aury živé zbraně.

  • Opraveny podmínky pro výpočet zkušeností v mistrovství za přivolané tvory. Svatý ohníček nyní přidává bonus do školy světla a každý golem přidává bonus do příslušné školy magie.

  • Přepracována aura modlitby. Nyní má základní minimální poškození 50. Za každý zasažený cíl spotřebuje +1 bod many navíc, maximálně však 10. Bez poškození manu nespotřebovává. A samozřejmě nyní již funguje.

  • Poškození v průběhu času (DoT) ze zaklínadel by nyní mělo být započítáváno do poškození.

  • Přepracována funkce výpočtu poškození přivolaných tvorů. Magická síla nyní přidává bonus ve výši poloviny své hodnoty. Golemové a svatý ohníček získávají bonusy ze svých příslušných magických škol.

  • Přidána možnost posunout níže štít a popisky u zaměřených NPC. Nastavení přes UserTweaks (StExt_Config_NpcStatsUi_TopOffset).

  • Opraveny některé chyby zobrazení energetického štítu hlavního hrdiny.

  • Přidány konfigurační možnosti pro vypnutí dodatečných informací o zaměřených NPC (hodnost, tagy a dovednosti).

  • Mírně optimalizována práce s informacemi o zaměřených NPC a lištou energetického štítu hlavního hrdiny.

  • Volby Beliarova hněvu již nejsou dostupné, pokud Beliarův hněv není aktivován (kromě samotné možnosti aktivace).

  • Rozšířena nastavení banditů z Cesty zkoušek – nyní je možné vybrat, jaké typy banditů se mohou spawnovat (myslím, že problém s bandity ve městě je kvůli nočním nájezdníkům a/nebo mstitelům, kdo ví).

  • Opravena chyba s 0% zkušeností v dialozích s Xardasem.

  • Opravena reakce na poškození magií – NPC nyní reagují na magické poškození.

  • Do obsluhy efektů poškození a energetického štítu přidány reakce NPC na útok.

  • Poškození by již nemělo léčit.

  • Provedeny úpravy perků upravujících život/manu.

  • Zrychlení nyní ovlivňuje regeneraci i lektvary z modifikace.

  • Opraveno chování regenerace energetického štítu, který se za určitých okolností regeneroval exponenciálně místo normálního tempa (chyba pravděpodobně vznikla opravou nulového resetu štítu).

  • Paladinské brnění nyní nezabíjí hlavního hrdinu bez ohledu na jeho gildovní příslušnost. Pro paladiny zůstaly speciální efekty. Nutné pro opravu náhodných brnění.

  • Opraveny obslužné funkce many u kouzel – snížení/zvýšení spotřeby many by nyní mělo být správně počítáno.

  • Runa-buff hlavního hrdiny opravena a zobrazuje se na kartě dočasných efektů.

  • Drobná oprava dialogů u Xardase ohledně výuky run, chyba se zaměněnými runami smrti a nekromancie však nebyla nalezena.

  • Menu vývoje „Dotek zkázy“ rozděleno na podkategorie.

  • Opraveny chyby u schopností souvisejících s odrážením poškození a obnovou zdraví při úderu.

  • Opraven výpočet trvání poškození v průběhu času (DoT) z modifikace – kvůli této chybě mohlo dojít k výraznému překročení původního trvání efektu.

  • Možnost odrazu poškození s šancí nyní vrací vždy polovinu přijatého poškození.

  • Přidán nový stat pro odraz poškození. Lze rozdělit na 3 skupiny – pevné odrážené poškození, procentuální odrážené poškození a odrážené DoT. Tyto reflexy vždy fungují (pokud jsou přítomny) a udělují celkové poškození. Odraz konkrétních typů poškození není podporován.

  • Přidány dva staty na snížení přijímaného poškození – pevné a procentuální. Aplikují se po zohlednění odolností.

  • Rozšířeny konfigurace generátoru předmětů:

    • Přidány dvě proměnné pro "posunutí" limitu statů u pokročilejších předmětů.

    • Metadata statů nyní obsahují pole určující minimální hodnotu statů na předmětu.

    • Přidáno pole pro snadnější editaci textového označení statů.

    • Konfigurace generátoru by měly být nahrazeny s aktualizací (EthernalBreeze_Data). Uživatelům, kteří si je upravili, je vyjádřena lítost.

  • Staty předmětů byly přebalancovány – většinou se zvýšil jejich limit, snížila dodatečná cena a zmenšil rozptyl hodnot. Bonusy je těžší vymaxovat, ale samotný limit je vyšší.

  • Zpracování odraženého poškození a obnova po úderu přesunuty do samostatné obsluhy pro lepší funkčnost.

  • Drobná vylepšení menu „Dotek zkázy“.

  • Runa přivolání služebníka funguje pro každého, kdo ji získá (za předpokladu dostatku many, volných slotů a nepřítomnosti služebníka).

  • Shiva nyní pravidelně doplňuje počet nabízených šperkovnic.

  • Opraven poloměr některých bodů, které brání spawnování randomizátoru.

  • Hole nyní nezabíjejí hlavního hrdinu bez ohledu na jeho gildovní příslušnost.

  • NPC nyní ignorují požadavky generovaných předmětů.

  • Opravy krádeže zlata u NPC:

    • Stat na zvýšení množství kradeného zlata funguje jako procentuální bonus, nikoli jako náhodný pevný bonus.

    • Štěstí nyní může při krádeži aktivovat bonus 50–75 % základní hodnoty zlata + % ze štěstí.

    • Konfigurace pro štěstí ovlivňuje finální částku ukradeného zlata.

    • Ukradené zlato je správně započítáváno do statistik NPC.

  • Přidán perk „Zpevnění“, který snižuje příchozí poškození o 10 % + 0,1 % za úroveň hlavního hrdiny.

  • Přidáno 7 aur odrážejících specifické typy poškození na nepřátele. Poškození je pevné (ne procentuální) a odráží se při přijetí jakéhokoli poškození, bez ohledu na jeho typ.


EthernalBreeze 3.0b (build 5.1.1) – Changelog


Tento patch je určen k instalaci na EthernalBreeze 3.0b (build 5.1.0).

  • Byly provedeny úpravy a opravy v systému zpracování poškození.

  • Dvojité sesílání kouzel nyní má cooldown.

  • Zprávy o zablokovaném poškození se nyní zobrazují na obrazovce (uhýbání, blokování apod.).

  • Výběr příběhového pozadí byl přesunut na callback (10 sekund).

    • To by mělo vyřešit problém se zkušenostmi, jak bylo hlášeno v jednom z bug reportů.

    • Příběhové pozadí „Nikdo“ nyní poskytuje 1000 zkušenostních bodů.

  • Armáda temnot již nepřidává +3 virtuální vyvolání.

  • Možnost získávání kořisti ze zvířat (StExt_Config_Luck_RandomLoot_EnableUnHumanDrop) by nyní měla fungovat správně.

    • Dříve zde byla 10% šance na aktivaci této možnosti, což v kombinaci s šancí na štěstí vytvářelo dojem, že nefunguje.

  • Byl lehce upraven loot z truhel.

    • Vzhledem k jejich malému počtu byly přepočítány dropovací vzorce směrem k větší pravděpodobnosti a kvalitě kořisti.

  • Do UserTweaks byly přidány dvě konstanty pro úpravu relativního násobitele šance na loot pro truhly a těla.

    • Výchozí násobitel pro truhly je 2, což zdvojnásobuje relativní šanci na loot z truhel (nejde o 2 %!).

    • Konstanty: StExt_ChestLuck_RelativeMult a StExt_BodyLuck_RelativeMult.

  • Opraven problém, kdy se v truhlách negenerovaly další prvky zbroje.

  • Upravena formule pro výpočet počáteční síly štěstí u NPC.

    • Nyní by mělo být štěstí více patrné v závislosti na úrovni NPC.

  • Přepracovány a optimalizovány funkce načítání uložených her, zahájení nové hry a přechodů mezi lokacemi.

  • Chyba způsobující mizící předměty byla opravena.

  • Opraven finalizátor dočasných efektů při přechodech mezi lokacemi.

    • Byl zde bug v cyklu, který teoreticky (a podle všeho i prakticky) mohl způsobit nekonečnou smyčku (což se projevovalo 0 FPS a zamrznutím hry).

  • Opraven bug blokující inventář.

  • Upraven vzorec pro maximální bonusy u generovaných předmětů.

    • Možnosti jako počet aur nebo vyvolávání nyní nepřekročí 150 % maximálního limitu (což poskytne bonus přibližně 4–5 místo extrémních 9–10+).

  • Limit pro uhýbání byl přesunut do samostatné konstanty (StExt_Dodge_HardCap).

    • Nastavení je možné v UserTweaks.

  • Poškození do mistrovství by nyní mělo být započítáváno z jakéhokoli zdroje poškození, nejen z doplňkových.

  • Ze seznamu efektů na náhodných předmětech byly odstraněny příliš rušivé nebo nefunkční efekty.

    • Předměty, které již mají staré efekty, je budou mít i nadále.

  • Přidána možnost skrýt původní zbroj a zobrazovat pouze dodatečné prvky brnění.

  • Přidána možnost skrýt helmu.

    • Pro aktualizaci vizuálu je třeba předměty sundat a znovu nasadit.

  • Lehké opravy a optimalizace systému náhodných předmětů.

  • Opraven energetický štít.

    • Text se nyní vždy zobrazí a zmizí, kdykoli je potřeba.

  • Přidány externí funkce pro umocňování (pro tvůrce patchů a optimalizátory).

    • Funkce: StExt_FloatPow, StExt_IntPow, StExt_FloatPowAsInt.

    • Před plným použitím je doporučeno ověřit správnost, protože nebyly důkladně testovány.

  • Uhýbání již nefunguje proti kouzlům a schopnostem.

    • Pro tyto případy existuje pohlcení nebo odražení kouzel.

  • Malá vylepšení v zpracování stisknutí kláves.

  • Vyřešen problém s chybějícími dialogy!

    • Pro jejich funkčnost je potřeba v souboru SystemPack.ini najít sekci [ZPARSE_EXTENDER] a nastavit CompileOU na true.

    • Pokud sekce nebo proměnná chybí, přidejte následující kód:

ini

Kód

[ZPARSE_EXTENDER]   CompileOU = true  







71 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page