Mnoho drobných optimalizací a úprav kódu.
Náhodné předměty jsou nyní opět rozpoznávány a prodávány.
Oprava některých chyb ovládání/UI po přechodu mezi lokacemi.
Opraveno zamrzání při přechodu mezi lokacemi.
Konstanty StExt_ChestLuck_RelativeMult a StExt_BodyLuck_RelativeMult změnily svůj princip fungování. Už to nejsou násobitele, ale statický přírůstek k relativní šanci na výskyt předmětů z truhel/NPC pro všechny kategorie předmětů. V promilech.
Přidána možnost resetovat obecné perky, perky mistrovství a dovednosti znesvěcení. Výjimka - Dotek zkaženosti.
Další poškození je blokováno u některých kouzel temné magie.
Démon služebník by již neměl být považován za nemrtvého.
Opraven bug s totemy u NPC. Totemy by podle všeho již neměly způsobovat pády hry (ale není to jisté).
Opraveno přidělování kritického poškození. Dříve mohla být část poškození (podle logiky) při zpracování připsána dvakrát.
Opraveno požehnání na regeneraci - dříve nemohlo obnovit aktuální HP přes hodnotu aktuálního HP (což byl paradox a bug).
Mod je k nalezení na google disku v angličtině - https://drive.google.com/drive/folders/1ubV0sc8BTK23ZRVvONHmxNpG_Y31N06K
Comments