top of page
Vyhledat

Gothic 2: New Balance - EthernalBreeze - Nový FAQ

Obrázek autora: F0rtunoF0rtuno

Vše přeloženo z ruského originálu přes ChatGPT


Především bych chtěl znovu poděkovat tvůrci modu @StonedWizzard a všem, kdo se účastní diskuze o této modifikaci a snaží se ji zlepšit. Velká část informací zde bude převzata právě ze stránek věnovaných debatě o modu.


Tak tedy něco málo o modu: jak již napsal sám autor, pokud máte rádi akční RPG jako "Diablo" a podobné hry, tedy pokud jste mezi těmi, kdo chtějí zkusit proměnit "Gothic" na hru o hrabání se v lootu a nekonečném zdokonalování hrdiny, vylepšováním jeho vybavení a statistik – jste na správném místě. A ti, kdo prostě milují magii, chtějí ji vyzkoušet z různých úhlů a rozšířit její možnosti, jsou tu také správně.


NUŽE, přistupme k otázkám:


Jak nainstalovat mod?

Stačí si stáhnout a rozbalit archiv do složky s hrou, není potřeba provádět žádné speciální kroky. Musíte mít čistou instalaci Gothic 2: Noc havrana s nainstalovaným New Balance na nejnovějších skriptech.


Jak poznám, že je mod nainstalovaný?

Především na načítací obrazovce hry uvidíte (v levém dolním rohu) název modu a jeho verzi. Ve hře samotné pak hned v prvním dialogu s Xardasem uvidíte nové možnosti.


Jak otevřít menu modu a zobrazit jeho statistiky a další údaje?

Menu modu se otevírá klávesou “T”. V tomto menu máte přístup k vylepšování perků postavy: obecné dovednosti, dovednosti třídy zkaženosti, dovednosti doteku zkaženosti a dovednosti magických škol.Na “Shift+T” otevřete informační menu s následujícími záložkami: obecné údaje o postavě (školy, aury, úrovně zkaženosti, dostupné body perků), podrobné údaje o perkech postavy, podrobné údaje o všech charakteristikách (přes 250 nových charakteristik!), údaje o aktivních buffech a efektech a nakonec na poslední záložce aktuální nastavení modu.


Je nutné začít novou hru?

Ano, pokud jste dříve hráli čistý New Balance nebo „Magic Rebalance“. Mod obsahuje obrovské množství nových mechanik, bez nové hry to nejde.Pokud jste již měli nainstalovanou verzi modu 3.0 s buildem vyšším než 5 a instalujete novější verzi, doporučuje se prostudovat popis změn, kde bude případná potřeba nové hry uvedena (obvykle ale není potřeba).


Jakou obtížnost zvolit v dialogu s Xardasem a jaký je mezi nimi rozdíl?

Nejlepší je nastavit si obtížnost, která vám bude vyhovovat. Je to drsné, ale momentálně je to tak. Současné obtížnosti jsou spíše na „seznámení“. Můžete vyzkoušet různé obtížnosti, měnit je lze vždy přes menu modu na “T”. Pokud vám nevyhovuje žádná z nabízených, nastavte si vše podle sebe, nebo se podívejte na fórum, kde uživatel @DanilaDNL pracuje na balancování obtížností a vytváří několik stupňů obtížnosti, od normální až po „pekelnou“, podobně jako v Diablo 3.


Jak si mod nastavit podle sebe?

Doporučuji nahlédnout do starého FAQ, kde v sekci „nastavení“ najdete popis hlavních parametrů. Nyní však všechny tyto nastavení můžete upravovat přímo v menu modu ve hře, aniž byste museli řešit složité řádky kódu. Pro ty, kdo jsou zvyklí vše rychle měnit v jednom souboru: soubor s nastavením EthernalBreeze_UserConfigs.d se nachází ve složce Autorun ve složce hry.


Co jsou zkažené třídy, jak je získat a jaký mají vliv?

Za mřížemi v Xardasově věži najdete svitek, který použijete. Po získání statusu „zkažený“ se vám v závislosti na třídě natrvalo rezervuje část many/HP/staminy. Není nutné se stát zkaženým, ale přijdete o určité výhody:

  1. Za úroveň získáváte bonusy k atributům třídy, ale ztrácíte méně významné atributy (např. lučištník získá za úroveň +4 k obratnosti a -4 k maně, hodnoty se mohou měnit s úrovní zkaženosti).

  2. Získáte přístup k perkům zkažených tříd.

  3. Zkažený má vlastní škálu zkušeností, která se plní paralelně s běžnými zkušenostmi, žádné zkušenosti neztrácíte.

Stát se zkaženým nemá vliv na třídy/frakce ani na vztahy NPC, takže nic nebrání být zkaženým lučištníkem a zároveň mágem vody. Mod nijak neovlivňuje úkoly/frakce/lore.


Co je to energetický štít a jak ho zlepšit?

Pokud jste hráli Path of Exile, pochopíte to hned. Ve zkratce jde o dodatečné zdraví s vlastními parametry objemu a regenerace. Pro zvýšení štítu hledejte předměty s odpovídajícími vlastnostmi, učte se nové perky a používejte aury.


Příliš mnoho statistik a vysoká obtížnost monster, jsou nějaké limity?

Po získání výbavy a rozvoji postavy může mít hrdina tisíce bodů síly/obratnosti/inteligence/HP, což je normální. Navíc z dovedností, jako je ovládání zbraní, byla odstraněna omezení a každý další % nad 100 zvýší poškození danou zbraní. Vytrvalost může být také přes 1000 (nelze toho dosáhnout jídlem, ale jen předměty), což otevírá nové možnosti.


Jsem vybavený, rozvinutý a všechny jednou ranou zabíjím, je to nuda!

Zvyšte si obtížnost monster (viz otázka č. 6), upravte základní statistiky monster, jejich násobitele síly podle dnů, kapitol, úrovně hrdiny a sílu náhodných monster (aby se místo mrchožroutů spawnovali dračí kněží).


Mně nepadají náhodné předměty, je málo lootu!

Nastavte parametry štěstí. Štěstí umožňuje nastavení několika parametrů:

  • Kolik předmětů padá.

  • Jaké typy předmětů jsou preferovány.

  • Zda se předměty dropují ze zvířat.

  • Zda NPC získávají náhodné zbraně.


Doporučení:

  • Ujistěte se, že obtížnost štěstí je blízko nule.

  • Zkontrolujte, že drop od nelidských NPC je zapnutý.

  • Počet předmětů nesmí být nastaven na záporné hodnoty.


Kdo je Shiva?

Shiva je nový NPC nacházející se u kaple nedaleko Onarovy farmy. Nabízí následující funkce:

  1. Úkoly na zabití bossů:

    • Získáte svitek přivolání, použijete jej na opuštěném místě a přivoláte bosse z Diablo 2.

    • Po jeho poražení se vrátíte k Shivovi pro odměnu a další svitek.

    • Vše je dostupné již v první kapitole, avšak bossové vyžadují vysokou úroveň a dobré vybavení.

  2. Výkup náhodných zbraní a brnění:

    • Funkce podobná výkupu u Halvora. Jedním kliknutím prodáte veškeré náhodné vybavení.

  3. Prodej lootboxů s výzbrojí:

    • Předměty odpovídají aktuální kapitole.

    • Lootboxy na brnění a šperky se odemknou plněním Shivových úkolů.

  4. Identifikace předmětů.

  5. Prodej grimoárů, škol a aur.

  6. Prodej materiálů na výrobu.


    Nechci prodávat všechny předměty najednou, inventář je přeplněný!

    • Vasily: Výkupce u Onarovy farmy. Přijímá jakékoli harampádí, které po prodeji zcela zmizí.

    • Jora: Kupuje kuchyňské potřeby (pánve, kartáče atd.) na tržišti.

    • Bosper: Přijímá vybavení pro lukostřelbu (hroty šípů, prášky atd.).

    • Coragon: Kupuje jídlo a alkohol.

    • Harad: Přijímá zásoby rudy a polotovary.

    • Sagitta: Kupuje náhodné lektvary.


    Co jsou školy magie a bojových umění?

    • Školy (masteries): Ovlivňují sílu magie, zbraní nebo obrany postavy.

    • Každá úroveň školy zvyšuje efektivitu dané oblasti:

      • Živly: Zvyšují poškození daným elementem.

      • Obrana: Zvyšuje odolnosti postavy.

    • Perky:

      • Získáte je studiem grimoárů.

      • Každá kniha zvyšuje vaši úroveň ve škole a přidává bod na perky.


Co jsou grimoáry a kde je najít?

  • Prodejce: Shiva.

  • Úrovně knih:

    1. Učedník

    2. Adept

    3. Expert

    4. Mistr

    5. Velmistr

Každá úroveň knih je dražší než předchozí.

  • Po poražení bosse se odemkne další úroveň knih.

  • Bonusy:

    • Přístup k tvorbě run a studiu specifických kouzel (např. ohnivé runy).

    • Každá kniha přidává 1 bod na perky (poslední kniha přidá 2 body).


Koupil jsem grimoár, ale nemohu se ho naučit!

Pro studium prvního grimoáru (učednické úrovně) je potřeba 20. úroveň odpovídající školy mistrovství. Pro grimoáry druhého stupně je potřeba 40. úroveň, třetího stupně 60. a tak dále.


Nemohu se naučit grimoár, přitom mám potřebnou úroveň mistrovství, předtím to šlo!

Nelze jednoduše vylepšit všechna mistrovství, protože základně můžete ovládat pouze jedno mistrovství. Pro kontrolu aktuálního limitu stiskněte Shift + T a podívejte se na zápis "dovednosti X/Y".

  • Limit lze zvýšit studiem perků "Student" v obecných dovednostech (to poskytne +1 k maximálnímu počtu a dalších +1 za každých 25 úrovní hrdiny).


Aury? Zní to skvěle! Kde je vzít a co dávají?

Aury naleznete u Shivy. Kromě toho, že něco stojí, rezervují část many/HP/dovedností nebo štítu. Dále mají specifické požadavky pro vybavení.

  • Základně může hrdina používat jednu auru. Při zvyšování speciálního perku "Mnohostrannost" získáte +1 k počtu aur a další +1 za každých 35 úrovní hrdiny.

  • Pro aktivaci aury ji jednoduše "vybavte" v inventáři.

Aury mají ukazatel síly. Síla aury může být vylepšena pomocí bezejmenných artefaktů, dotyku zkaženosti, vylepšením vybavení nebo použitím aury "Koncentrátor" (ano, aura, která zvyšuje sílu jiných aur).

  • Dále existuje ukazatel dosahu aury. To je důležité, pokud plánujete "rozdávat" aury svým summons (pro to je nutné nejprve vylepšit speciální dovednost "Štědrost"), nebo pokud chcete útočit s aurami na větší vzdálenost.

Posledním parametrem je "šance na aktivaci", což je důležité pro aury, které se aktivují za určitých podmínek s určitou šancí.

  • Seznam aur je uveden v hlavním popisu modifikace. Aury dávají bonusy k vlastnostem, obraně, energetickému štítu a štěstí, zrychlují, zvyšují poškození živly, buffují summonované bytosti, přivolávají summons, způsobují poškození nebo vrací poškození.


Vybavil jsem auru, která střílí koule temnoty, ale nic se neděje.

Aury se aktivují po vybavení stiskem tlačítka “O”, takže vždy můžete ovládat poškození způsobované aurami. (Například doporučuji při pohybu po táboře banditů/pirátů nebo jiných chaotických neutrálních NPC vypnout aury, abyste někoho náhodou nezranili).


Co jsou to bezejmenné artefakty (grimoár a dýka), které jsem našel spolu se svitkem zkaženosti a inkoustovnicí?

Bezejmenná dýka a Bezejmenný grimoár jsou vylepšitelné artefakty. Můžete je vybavit, nebo je nechat nepoužité. Zároveň lze vybavit pouze jeden artefakt, takže na začátku hry si vyberte, který artefakt budete používat.

  • Pro použití artefaktu je potřeba ho vybavit (něco jako nošení trofeje na pásku)! Každý artefakt má vlastní zkušenostní bar, která je oddělena od zkušeností hrdiny.

  • V rozdílu oproti zkažené zkušenosti, která roste spolu s hlavními zkušenostmi hrdiny, artefakty odebírají část zkušeností, které hrdina získá, pro sebe. Například když získáte 1000 zkušeností za úkol, objeví se zpráva, že jste získali 900 zkušeností — zbytek jde do zkušeností grimoáru/dýky.

Vylepšování artefaktů umožňuje zvyšovat různé vlastnosti hrdiny:

  • Pro grimoár jsou dostupné vlastnosti zaměřené na magické/summonovací třídy, pro dýku na bojové třídy.

  • Měly by být vyzdvihnuty specifické perky dostupné pouze v bezejmenných artefaktech — například + k počtu aur.


Co je to dotek zkaženosti?

Dotek zkaženosti je speciální perk z obecných dovedností. Po jeho naučení získáte další menu pro zlepšování různých atributů (více teoretického rozebírání, bohu teoretického rozebírání), ale část získaného zkušenostního bodu bude odeslána na zlepšování doteku zkaženosti. Tento perk vám zpřístupní všechny charakteristiky, které jsou v módu.


Co je to náhodný loot s afixy?

Náhodný loot zahrnuje všechny typy zbraní, šperky (prsteny, amulety, opasky), brnění (brnění a helmy), stejně tak i jednotlivé části brnění (náramky, boty, náprsní pláty, nohavice) a lektvary. Všechny zbraně mají generované numerické a typové hodnoty poškození. Například meč může mít 203 poškození sečnou, 157 poškození ohněm. Luk – 121 poškození bodnou, 55 poškození odražením.

Předměty jsou klasifikovány podle úrovně kvality: běžné, magické, vzácné, unikátní, legendární. Úroveň kvality určuje počet vlastností, stejně jako sílu některých afixů. Například běžný prsten bude mít 1 vlastnost, zatímco unikátní může mít až 5 vlastností (nebo 3–4 vlastnosti, ale s dobrými hodnotami). Síla náhodně generovaných předmětů je ovlivněna štěstím.

Všechny náhodně generované předměty mají svou úroveň. Čím vyšší úroveň, tím silnější afixy. Maximální úroveň předmětů je momentálně 500.


Co je to štěstí a na co má vliv?

Štěstí ovlivňuje množství náhodně nalezeného lootování a jeho vzácnost. S štěstím lze s jistotou (pokud to není vypnuto v nastavení) najít další loot na poražených nebo jakýchkoli vzácných posílených (magicky obohacených) nepřátelích a šampionech. Ne vždy je to garantované (záleží na hodnotě štěstí) u ostatních těl a v truhlách.

Štěstí se zvyšuje prostřednictvím bezejmenných artefaktů, afixů náhodných předmětů, aur a také vykonáváním různých činností, jako je otevírání truhel (+1 za 10 truhel), krádeže (+1 za 20–25 krádeží) a získávání odměn za hlavy zločinců od milice.

První garantovaný předmět s přídavkem k štěstí můžete najít v jeskyni banditů Kavlorna.


Jaké předměty lze najít, když mi štěstí přeje?

Především generovaný náhodný loot. Dále většina herních předmětů, jako je jídlo, lektvary, kožešiny, drahokamy a materiály pro výrobu. Po dosažení určité úrovně rozvoje začnou padat i vzácné byliny, jídlo, které dává bonusy k atributům, a desky v dávných jazycích. Nelze však najít runy kouzel, knihy nebo questové předměty.


Chci hrát za gildy X s buildem Y, jak to půjde?

Především doporučuji vybrat build (gildy), který nemá žádné penalizace na poškození. Také se nedoporučuje hrát za "krevní sání", protože ve hře v tuto chvíli není žádná "krevní škola", takže vaše dovednosti nebudou mít co škálovat. Nedoporučuji také buildy zaměřené na krvavé toky, jedy a jiné doty – v tomto módu jsou vlastní typy postupného poškození a jejich vylepšení nejsou kompatibilní s základními vlastnostmi postupného poškození z N.B.

Ale nebojte se, s guildou se určitě nezklamete, hrajte za toho, koho máte rádi, a pokud něco nefunguje, vždy můžete upravit obtížnost nahoru nebo dolů a užívat si hratelnost na jakémkoli buildu.


Jaké nastavení obtížnosti je nejlepší, co s SNC a LP?

Mód podporuje všechny režimy. Ale doporučuji si vybrat absolutní SNC. ASNC se nejlépe hodí do systému vylepšení škol. Dále si můžete v nastavení módu upravit koeficient získávaného XP pro SNC.

Také si můžete nastavit koeficient pro získání XP pro mistrovství, bezejmenné artefakty a dotek zkaženosti. Můžete také upravit získání dalších atributů při dosažení úrovně.

Kromě toho můžete nastavit koeficient pro zlato potřebné k naučení perků.


ŠKOLY MAGIE A DOSTUPNOST RUN — TO JE SUPER, ALE JAK TO JE S "POZNÁNÍM PODSTATY MAGIE"?

Pokud jste si nevybrali magickou gildii, u Gallahada budete mít k dispozici 5 kruhů magie, pro magické třídy zůstává vše bez změny: kruhy se učí u učitelů vaší gildie až do 6. úrovně. Požadavky na studium jsou stejné jako u čistého N.B., avšak omezení podle kapitol jsou ve výchozím nastavení odstraněna, a můžete studovat i všechny 3 kruhy v první kapitole. Pokud chcete omezit svůj pokrok kapitolou, aktivujte tuto volbu v nastavení módu.


GALLAHAD TEĎ NĚJAK POZMĚNIL UČENÍ KRAFTU SVITKŮ, CO SE ZMĚNILO?

Teď je krafování svitků samostatnou profesí, stejně jako jakýkoli jiný craft. Neexistují žádné požadavky na zlepšení, kromě zlata. Čím hlouběji tuto profesi studujete (od základních svitků po mistrovské), tím složitější svitky se stanou dostupné. Kromě toho je potřeba mít dovednosti jednotlivých živlů, abyste mohli vytvářet svitky daného živlu. K tomu je zde perk, který vám umožní vyrábět dvojnásobek svitků za použití stejného množství surovin. Krafování svitků se provádí pomocí inkoustovníku a je možné v jakémkoli místě a kdykoliv.


CO JSOU TY NOVÉ KOUZLA V MODU A JAK KRAFIT RUNY POMOCÍ INKOUSTOVNÍKU?

Jak bylo zmíněno v otázce č. 15, při studiu grimoárů 3. úrovně (60. úroveň mistrovství) získáte přístup k výuce run odpovídající školy u učitelů. Také se stane dostupné krafování nových kouzel přes inkoustovník (pokud to dovoluje kruh magie).

V modifikaci byly přidány 3 nové skupiny kouzel: požehnání, egidy a vyvolání. Požehnání se stanou dostupná po rozvoji školy světla. Jedná se o dočasné buffy. Egidy, stejně jako nová vyvolání, jsou dostupná u většiny škol. Egida je něco podobného kouzlům plášťů ze "Skyrimu". Aplikujete na sebe buff, který neustále spotřebovává manu, ale zároveň způsobuje poškození všem nepřátelům v malém okruhu kolem vás. Poškození je založeno na odpovídajícím živlu: pokud je egida ohně, poškození je ohnivé, pokud temnoty, pak temné atd. Egida zaniká po vypršení času, tj. pokud vám dojde mana, egida nezmizí, ale přestane způsobovat poškození až do obnovení many, nebo skončí po vypršení času.

Nové vyvolání: pro vyvážení živlových škol byla kouzla golemů rozšířena i na další živly: existuje stínový golem, vzdušný a éterický (blesky). Pro magii světla je k dispozici bloudící ohníček, který střílí světlem a útočí v boji zblízka. Pro magii života je k dispozici Tesvall — trénovaný drak-snapper, stejně jako vyvolání trolla, crawlera, snappera a mračorisa. Pro nekromancii je k dispozici vyvolání kostěného psa, pekelného psa a kostěného skřeta. Pro démonologii je k dispozici démon-sluhy (ano, a není třeba být temným rytířem, žádné tresty nejsou).


MONSTRUM MÁ 1000 HP. UDĚLÁM ÚDER A ZPŮSOBÍM 250 POŠKOZENÍ, ALE MONSTRUM ZEMŘE!

Jde o dodatečné poškození módu. Všechny poškození, která se vypočítávají na základě nových vlastností módu, jdou jako dodatečné poškození. Zobrazí se na obrazovce postupnými zprávami, a to nejsou ty čísla, která jste zvyklí vidět v N.B. Umístění zpráv na obrazovce lze nastavit v nastavení rozhraní módu.


NĚKTERÉ MOJE ÚDERY NEJSOU SCHOPNÉ DOKONČIT NEPŘÁTELE A ZANECHAJÍ JIM 1 HP!

Jde o specifika fungování dodatečného poškození, které je způsobeno vlastnostmi módu. V tuto chvíli to jsou takové "opravné prostředky" — jinak by jakékoliv dodatečné poškození z aury, předmětů nebo perků zabíjelo cíl, což by pro mírumilovné NPC (když je potřeba je prostě zmlátit) nebylo přijatelné.


VYTVOŘÍ NOVÉ "FUNKCE" MÓDU NĚKTERÉ KOMPLIKACE PRO HRU, ZNESNÁZŇUJÍCÍ/ROZBIJÍCÍ HRAČSKÝ ZÁŽITEK?

Jak jsem již psal výše — mod nijak neovlivňuje příběh a lore, ale existují některé momenty, které mohou "zkazit" získaný herní zážitek:

Duplikace mírumilovných NPC: používejte opatrně, z přelidněného "obyvateli" Khorinisu vám může zamotat hlavu. Například, když tucet dam najednou pronese stejnou větu a všechny půjdou spát společně na jednu postel k Bosperovi (ten už není mladý a pravděpodobně se s nimi všemi nevyrovná… Pokud to myslíte vážně — bude problém začít s ním dialog, když je jeho obchod plný dam). Z pozitivního — získáte ráj pro zloděje.Doporučuji také vypnout duplikování (nejen mírumilovných, ale vlastně všech NPC) při vstupu do města orků a do Doliny stínů.Aréna orků je průchodná pouze tehdy, pokud zcela svléknete hlavního hrdinu, sundáte aury a zrušíte perk. Protože jakýkoli dodatečný úder od módu zabije vaše protivníky, a ork nebude rád, že zabil svého bratra.Některá NPC, která získají magické nasycení, mohou být vážnou bolestí hlavy. Například Mo nebo Sentenza, kteří dostanou přídavky k statistikám a nějakou úžasnou zbraň 100. úrovně, budou dlouho obtěžovat hrdinu, který ještě nezískal svou původní sílu.Pokud změníte nastavení, můžete zaplnit Khorinis hordami nepřekonatelných monster. Proto si vždy uložte záložní save před zásadní změnou nastavení obtížnosti. Chci upozornit, že monstra, která už se objevila, nezmizí a jejich síla se nezmění, i když se vrátíte zpět k původnímu nastavení. To znamená, že síla protivníků je určena v okamžiku, kdy je hra "vykreslí". Pro Mo, aby se objevil ve své oslabené verzi (po snížení obtížnosti v nastavení), bude nutné načíst save, ve kterém jste ještě nenavštívili přístav a hra ještě neprovedla přepočet jeho charakteristik.Náhodný spawn a magicky nasycená monstra mohou být problémem pro některá mírumilovná NPC, která se nacházejí na nebezpečných místech — vždy mějte zásobu svitků oživení (dech života). Pokud jste si všimli spawnování monster na očividně nevhodném místě (například ve středu fortu Azgan), dejte vědět v diskuzi módu.


ZPRÁVY O DODATEČNÉM ÚDERU MI PŘEKÁŽÍ, MŮŽU JE VYPNOUT?

Zatím ne, ale jednoduchým řešením bude přes nastavení přesunout pozici zpráv mimo obrazovku.


EQUIPOVANÁ UNIKÁTNÍ BRNĚNÍ SVÍTÍ! NĚKDY JE TO KRÁSNÉ, JINDY OTRAVNÉ, JAK TO VYPNOUT?

V ostatních nastaveních hledejte tuto možnost. Pro aplikaci vizuálních změn je nutné restartovat hru. Tam najdete také možnost ženské postavy hlavního hrdiny (pro zvláštní ctitele). Někdy se ale nedaří vypnout svícení brnění, pokud narazíte na problém, dejte vědět v diskuzi módu.


ZVÝŠIL JSEM OBTÍŽNOST, ALE MONSTRA JSOU TAK RYCHLÁ, ŽE NA JEJICH ÚTOKY ANI NESTÍHÁM REAGOVAT.

Najděte soubor EthernalBreeze_UserTweaks ve složce Autorun a nastavte tam maximální hodnotu rychlosti pro NPC (StExt_ActionsSpeed_HardCap).


ŠKOLA DUCHA SE TRÉNUJE PARALENĚ S OSTATNÍMI ŠKOLAMI!

Momentálně to tak má být: škola ducha je pomocná/totemová škola. Pro zlepšení jejího trénování je zatím implementován tento způsob.


ŠKOLA OCHRANY SE POMALU TRÉNUJE SAMO O SOBĚ!

To je také v pořádku. Škola ochrany se trénuje při obdržení poškození, ale protože to je složité, nebezpečné a není to příliš rychlé, byl přidán malý bonus.


NĚKTERÉ ŽIVLOVÉ ŠKOLY SE NĚKDY POMALU TRÉNUJÍ SAMO O SOBĚ!

Opět malý bonus, jak je to v předchozím případě, ale pro to, aby se školy živlů trénovaly při nečinnosti, je potřeba vybavit auru, která má odpovídající tag.


JAK TRÉNOVAT DOVEDNOSTI NA ZAČÁTKU HRY, KDYŽ JEŠTĚ NEMÁM SILNÉ KOUZLA NEBO CHCI ŠKOLU CIZÍ GILDY?

Je několik doporučení:

  • Trénink pomocí aur. Pro začátek je nutné nashromáždit zlaťáky — každá aura stojí 5k zlaťáků, a získat potřebný minimální počet statů pro vybavení aur, v většině případů to je 100 inteligence a 200 many. Dále je potřeba vylepšit perk na sílu aury a zvýšení jejího maximálního množství.Například pro trénink školy temnoty je potřeba koupit aury jako "Koncentrátor", "Pán temnoty" a "Plíživá temnota". Aktivujeme a jdeme do boje. Koncentrátor poskytuje 200 k síle aury + perk na sílu od úrovně postavy (např. ještě 100), tedy celkem 300 síly aury. Pán temnoty přidává 1 k síle temnoty za každou jednotku síly aury, tedy opět 300. Plíživá temnota vystřeluje stínovou kouli na protivníka, jejíž síla závisí na síle aury a je zvyšována silou dovedností temnoty.

  • Trénink pomocí égid. Potřebujete svitky (viz otázka č. 25). Existují nové svitky s kouzly "egida". Používáte égidu, auru ovládání příslušného živlu, piji lektvary na regeneraci many a zvýšení poškození, a jako Liróv Jenkins vpadnete do davu nepřátel.

  • Trénink pomocí obyčejných svitků. Opět je třeba podívat se na tvorbu svitků (viz otázka č. 25). Potřebujete zlaťáky a materiály. Vylepšujeme svitkovou výrobu, vyrábíme to, co se nám líbí, a házíme svitky na nepřátele, přičemž nezapomeneme na vybavení aurami pro ovládání živlů.

  • Trénink pomocí summonů. Podívejte se na otázky č. 25 a 26. Také je potřeba vylepšit perky na summonování. Summony má každá škola, vyberte si vhodného, vyrábějte svitky, užívejte náhodné lektvary na poškození summonů (není těžké najít lektvary na +200 k drtivému poškození summonů), vybavte auru pro ovládání příslušné školy a pokračujte!


JAK DOSTAT LEPŠÍ VYBAVENÍ, KDYŽ V DISKUSÍCH MÓDŮ VIDÍM SKRÍNY S NÁLEZY, A MĚ VYCHÁZÍ HNUSNÉ PŘEDMĚTY S NEUŽITEČNÝMI CHARAKTERISTIKAMI?Začněme s charakteristikami: jak jste si již jistě všimli, počet nových vlastností v modu je obrovský, což znamená, že šance, že na předmětu narazíte na tu, kterou skutečně potřebujete, není příliš vysoká, protože všechny vlastnosti mají stejnou "váhu". Určitě poděkujte @DanilaDNL, který vytvořil tabulky, v nichž vyloučil nesprávné vlastnosti z různých typů předmětů (např. bonusy k ovládání luku na kuší). Možná v budoucnu tabulky rozšíří a rozdělí váhy vlastností podle typu předmětu. Pokud chcete pomoci, určitě se s ním spojte.

Co se týče síly předmětů, úroveň padlých věcí závisí na celkové štěstí, které je určeno následujícími parametry: vaše štěstí, štěstí u nepřátel/schránky, úroveň protivníka, úroveň postavy, kapitola hry, síla magické saturace nepřítele. Takže pro získání silnějšího vybavení musíte nejen zvyšovat štěstí (aury, perky, dotek zkaženosti, bezejmenné artefakty, vybavení a lektvary), ale také zvyšovat složitost protivníků.


Celý tento text jsem zkopíroval a přídal do složky na google disku, kde se nachází EthernalBreeze - https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1ubV0sc8BTK23ZRVvONHmxNpG_Y31N06K




93 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comentários

Avaliado com 0 de 5 estrelas.
Ainda sem avaliações

Adicione uma avaliação
bottom of page