top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: New Balance - Magic Rebalance - Aktualizace 2.3.2

- Vyříznut Draculův set z dropu.

- Vrácen algoritmus rozdělování zbraní zpět - prostě odstraňoval zbraně.

- Přepracováno menu pro zobrazení možností s předměty. Nyní může být v tomto menu více než 2 sloupce, a bloky textových možností nejsou připojeny k konkrétním sloupcům, ale přesunuty do dalšího, pokud vykreslený blok přesáhl dolní hranici (StExt_Configs_PrintItemsOptions_BottomOffset může být od 75% do 90%]). Logika práce StExt_Configs_PrintItemsOptions_RightColumnOffset se změnila, toto vlastnictví označuje odsazení od předchozího sloupce může být od 10% do 30%.

- Nyní prsteny v menu předmětů fungují správně a nejsou si navzájem přepisovány.

- Bižuterie v menu předmětů nyní zobrazuje plné názvy.

- Trochu změněna funkce vkládání náhodného dropu. Teoreticky by neměla více způsobovat pády při přechodu do jiné lokace. Ale to není jisté.

- Do módu byl přidán plugin od Haarta, který umožňuje označovat náhodné předměty (a nejenom je) tlačítkem 'X' a poté je prodávat všechny označené najednou tlačítkem 'DEL'.

- Byla opravena chyba, kdy některé brnění na ženské postavy nebylo správně nasazeno.

- Ruská lokalizace byla přepracována, opravena a doplněna, díky ToXaL1.

- Opravena chyba generátoru předmětů, kdy luky druhé úrovně přidávaly funkci oblékání místo funkce sundání předmětu.

- Opraveno zaseknutí textu debuffů při dlouhém absorbování životů a many. Nyní by se informace o buffech/debuffech měla aktualizovat správně po opuštění cyklu.

- Jemně upravena logika fungování buffů a debuffů. Nyní by se měly aplikovat vždy, když je třeba.

- Opraveno povolání stínového golema.

- Stínový golem se naučil házet stínové koule.

- Přidělování svitků léčení NPC bylo přepracováno a nyní je konfigurovatelné pomocí StExt_Config_RandomEnemies_HealScrollsChance.

- Počet svitků u NPC při generování je nyní omezen na maximálně 1 určitý typ (lehké/střední/plné uzdravení).


Pro správné fungování pluginu od Haarta aktualizujte složku Data!

Pro opravu luků druhé úrovně je potřeba rekompilace předmětů.

Při rekompilaci předmětů nezapomeňte odebrat všechny náhodné věci z postavy!




19 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page