- Opraven nekonečný růst dodatečného poškození od dýky.
- Změněn algoritmus distribuce náhodného zbranění - hůlky jsou nyní udělovány pouze kouzelníkům, novicům a s malou šancí NPC s pergameny.
- NPC mágové mají dodatečnou šanci získat 1-2 svitky malého léčení.
- Opravena generace hůlek. Nyní se správně zobrazují v inventáři a jsou považovány za hůlky.
- Přidány přednastavené s poškozením vzduchu (odraz) k magickým mečům a hůlkám.
- Do generátoru předmětů byla přidána možnost generovat magické duály (jsou zapsány jako dodatečné přednastavené pro běžné duály). Vyžadují především manu, zvyšují inteligenci a obratnost.
Pro nové přednastavení zbraní je potřeba provést novou generaci a kompilaci předmětů. Ti, kteří konfigurují generátor podle svých potřeb, by měli věnovat pozornost schématům StExt_Weap_dual... / StExt_Weap_Staff... / StExt_Weap_MagicSword... V jejich ItemTemplatePresets byly přidány nové záznamy, které je třeba jednoduše zkopírovat do vlastní konfigurace, přičemž je důležité dodržovat pravidla syntaxe JSON.
Comments