- Byla provedena optimalizace kódu. Byly odstraněny nadbytečné výpočty z cyklických funkcí.
- Byly opraveny některé dříve zjištěné a nové chyby.
- Byly přidány další kontroly cílů u bossů Shivy v AI. To by mělo zabránit pádům při přechodu do lokace jejich usmrcení.
- Byly opraveny chyby nových kouzel související s aktualizací.
- Byl přidán práh úrovně postavy pro výskyt šampionů/unikátů ve světě - StExt_Config_RandomEnemies_Threshold. Tatot konfigurace určuje minimální úroveň postavy, po které mohou ve světě spawnovat náhodná monstra. Přijímá hodnoty od 0 do 100. Hodnota 0 v podstatě znamená, že nebude žádné omezení úrovně pro spawn.
- Byl přidán multiplikátor obtížnosti monster při náhodné generaci světa - StExt_Config_WorldRandomizator_MobSpawnPower. Čím vyšší je, tím dříve se objeví nepřátelštější bytosti. Přijímá hodnoty nejméně 10, výchozí hodnota je 100.
- Byla trochu upravena omezení území, kde se mohou náhodně spawnovat mobové.
- Bossové shivy jsou nyní voláni pomocí zpětného volání po dobu 5 sekund, aby měli hráči čas se připravit.
- Manželka řezníka v Khorinisu se již nereprodukuje ve smyslu, aby nebyla duplikována.
- Byla odstraněna omezení vlastnictví luku/kuše. Nyní je lze vylepšovat nad 150 jednotek. Teoreticky...
- Byla deaktivována omezení životů, many a inteligence.
- Omezení pro životy pro pokřivené zůstává, ale bylo zvýšeno na 7500 jednotek.
- Síla aury ovlivňuje sílu regenerace many z dané aury. (Na aury životů a dříve měla vliv)
- Byly přehodnoceny aury poskytující regeneraci životů směrem k posílení.
- Aura regenerace vytrvalosti také obnovuje 1 % z maximální vytrvalosti, kromě bonusu od síly aur.
- Aury ochrany před jedem a prokletím jsou nyní trochu užitečnější a nyní poskytují malý bonus k regeneraci životů (1 + 1/50 od síly aur)
- Aura Bojovníka nyní přidává dodatečný poškození založené na ukazateli síly aury. (50 + síla aury) Také nyní ovlivňuje i dálkový boj.
- Aura rychlosti již nepřijímá přímý bonus od magické síly.
- Aura trní - opraveno požadavky na školu života; změněn požadavek na maximální manu - 100 místo 125.
- Přehodnoceny bonusy poškození u summonů od dovednosti a bonusů z předmětů. Dříve byly bonusy z předmětů/lektvarů zbytečné, pokud odpovídající škola nebyla studována.
- Staty Tesvala již nezpůsobují chyby při zvyšování úrovně a zohledňují bonusy od školy života.
- Stín postavy dostal ochranu proti ztrátě zbraně při přivolání.
- Do hry byla přidána schránka s výstrojí. Z ní lze téměř zaručeně získat aktuální (úroveň předmětu závisí na aktuální kapitole) náhodnou zbraň/brnění (pokud jsou povoleny náhodné předměty). Lze koupit od Šivy nebo získat jako kořist.
- Přidán nový stat pro zbraně - "Poškození golemům", odpovídající za dodatečné poškození golemům a kamenným strážím.
- Do hry byly zavedeny stats pro předměty/lektvary odpovídající školám démonologie a golemů.
- K náhodným lektvarům byly přidány módy na poškození: zvířatům, nemrtvým, orkům, zlu, lidem, golemům a dodatečné poškození magií.
- Bylo přidáno okno zobrazující všechny bonusy od náhodných předmětů. Ve výchozím nastavení funguje pomocí klávesy 'O'.
- Při oblékání všech náhodných předmětů včetně bižuterie se na obrazovce zobrazí zpráva se statistikami. Existují konfigurace pro vypnutí tohoto průběžného zobrazení.
- Byl opraven náhodný drop. Nyní konfigurace StExt_Config_RandomLootCountMod_Magic/Food/Misk/Alchemy nastavené na 0 by měly zastavit cyklus generování předmětů dané kategorie.
- Zvýšen byl faktor úrovně postavy při výpočtu dropu náhodných zbraní. To zvyšuje pravděpodobnost vypadnutí lepších zbraní/amunicí v pozdějších fázích hry.
- Také byl přidán faktor kapitoly do výpočtu dropu náhodných zbraní.
- Drobné úpravy byly provedeny v mechanismu náhodného dropu.
- Bonus k životům (nastavený pomocí konfigurace) již neplatí na absolutním SŇK.
- Kompatibilita s Absolutním SNC byla opravena. Pro dovednosti již nejsou zapotřebí životy k naučení.
- Na Absolutním SŇC jsou dovednosti nyní o 50 % dražší.
- Požadavky na zlato pro dovednosti z módu byly průměrně zvýšeny o 25 %.
- Byla přidána možnost konfigurovat požadavky na zlato pro dovednosti z módu (StExt_Configs_EducationMoneyCostMult) a požadavky na atributy/lp (StExt_Configs_EducationRequirementsMult, ne pro všechny) pro naučení.
- Byl přidán skill "Mystický válečník" a jeho pod-navigace. Po jejich naučení poskytuje zbraním s odpovídajícím typem útoku dodatečné magické/ohnivé/větrné poškození na úkor many. Velikost poškození je spočítána z maximálního množství many a inteligence.
- Byly přidány dovednosti "Mystický válečník: Oheň/Magie/Vítr", které zvyšují odpovídající dodatečné poškození získané ze skillu "Mystický válečník".
- Byly přidány dovednosti "Mistr: Jednoruční/Dvouruční/Luk/Arbalest", které zvyšují dodatečné poškození zbraněmi odpovídajícími typy zbraní o 50 %.
- Byla přidána dovednost "Mistr Štítu", která umožňuje blokovat další útok po obdržení poškození (ne aktuální útok! kvůli vlastnostem enginu). Aktivuje se jednou za 15 sekund.
- Magické poškození (ohnivé, magické, větrné) z magických mečů a prutů získává dodatečné poškození z inteligence.
- Byl opraven bonus fyzického poškození zbraněmi od obratnosti/síly, pokud je více než jeden typ poškození. Nyní je každému typu poškození přidána polovina příslušného atributu a teprve poté je aplikováno odolnost cíle. Kuše a dvouruční zbraně získávají bonus jak od obratnosti, tak od síly v rovných poměrech.
- Monstra a lidé již neměli ztrácet agresi po obdržení poškození z času na čas.
- Byl opraven bug, kdy artefakt na dodatečné body výuky byl považován za artefakt na snížení nákladů many a způsobil nekontrolované obnovení many.
- Artefakt na dodatečné body výuky na Absolutním SNC nyní poskytuje náhodný nárůst atributů místo bodů výuky.
- Obnovení many z kouzelnických zaklínání je nyní omezeno na 10 % z maximálního množství many a s 1 sekundovým časovým limit.
- Byla přidána možnost nasadit dýku/grimoár z podmenu.
- Resetovací chování Dýky bylo opraveno, nyní se resetuje správně a spotřebovává zlato.
- NPC, kteří se dříve náhodně stávali mágové, byli přepracováni. Nyní jsou v podstatě poslušníci, kteří používají svitky kouzel. Svitky jsou postupně spotřebovávány z inventáře během kouzlení. Jejich léčení je také závislé na svitcích, nikoliv na interním počítadle. Tyto NPC mají s velkou pravděpodobností magický meč nebo hůl. Jejich arzenál kouzel byl také mírně rozšířen.
- Nyní se všichni lidé bez výjimky mohou léčit svitky, pokud je mají ve svém inventáři. Svitky obnovy jsou náhodně generovány u NPC při kontrole generování zbraní.
- Mágové NPC nyní škálují sílu kouzel (run) s rostoucí obtížností příšer.
- Nyní mohou NPC mít energetický štít! Pracuje to tak, že obnovuje zdraví, dokud není úplně vyčerpán, a/nebo snižuje poškození způsobené útoky.
- Všichni mágové obdrželi energetický štít. Obvykle se rovná 1/3 jejich limitu zdraví.
- Napsali jsme si vlastní implementaci bodového poškození. Tím se eliminuje problém "míchání" poškození z kouzel a aury.
- Do hry bylo přidáno více než 15 možných debuff efektů, které lze sebrat protivníkům nebo je na ně naopak nasadit.
- Změna ochrany před prokletím z lektvarů a ochranových aur nyní chrání před všemi debuffy.
- Debuffy na ochranu nejsou aplikovány, když je postava bafnuta srdci golemů nebo aury poskytující ochranu, aby se předešlo bugům.
- Do hry bylo také přidáno asi 10 buffů, které mohou používat jak hráči se svými společníky, tak nepřátelé.
- Školy ledu a elektřiny zvyšují dodatečné magické poškození zbraněmi.
- Škola ohně zvyšuje dodatečné magické poškození zbraněmi.
- Škola země zvyšuje dodatečné drtivé poškození zbraněmi.
- Škola vzduchu zvyšuje dodatečné poškození odrazem při útoku zbraní.
- Škola temné demonologie zvyšuje dodatečné magické poškození zbraněmi.
- Škola smrti zvyšuje dodatečné poškození zbraněmi proti živým tvorům.
- Škola temnot zvyšuje dodatečné magické poškození zbraněmi proti všem, kromě nemrtvých, démonů a dalších temných bytostí.
- Škola světla zvyšuje dodatečné poškození zbraněmi proti nemrtvým, démonům a dalším temným bytostem.
- školy golemologie způsobuje postava více dodatečného poškození zbraněmi různým golemům a kamenným strážím.
- Škola života získala další dovednosti zaměřené na uzdravování. Na učňovské úrovni se v průběhu určitého času obnovuje vytrvalost, na úrovni adeptů se léčení prodlužuje (15 sekund za každou úroveň školy), na expertní úrovni léčí společníky zvířecími společníky a na mistrovské úrovni poskytuje pomalý regenerační účinek na manu (15 sekund za každou úroveň školy).
- Škola světla získala další dovednosti. Na úrovni adeptů při útoku přidává náhodný buff na statistiky. Na expertní úrovni přidává náhodný buff na obranu. Mistr může aktivovat dočasné vysátí many z cíle a archimág přidává zvýšené poškození. Trvání a síla buffů závisí na úrovni školy světla. Každý buff má cooldown 2 minuty.
- Do školy temnot bylo přidáno několik dovedností. Na úrovni adeptů můžete aplikovat náhodné prokletí, runy temnot zesilují účinek. Mistr umožňuje proklít zranitelnost k magii. Archimág umožňuje získat krátkodobou neviditelnost po úderu. Cooldown dovedností se zkracuje s postupem v dovednosti.
- Škola smrti získala další dovednosti. Na úrovni adeptů přidává možnost aplikovat dlouhodobé vysátí životů z nepřítele. Mistrská úroveň umožňuje aplikovat zranitelnost k magii. Na úrovni archimága při útoku povolává gobliního kostlivce (cooldown 2 minuty).
- Škola golemiánie také získala další dovednosti. Na úrovni adeptů začínají golemové regenerovat životy. Na úrovni expertů se golemové začnou sami bafnovat pro dodatečnou ochranu proti fyzickému poškození, a na úrovni archimága útoky mohou přivolat jakéhokoli golema na pomoc (cooldown 10 minut).
- Škola démonologie získala další dovednosti. Na úrovni adeptů démoni postupně odebírají životy. Na úrovni mistrů démoni mohou aplikovat náhodný debuff nepříteli, a na úrovni archimága každý úder nebo kouzlo může přivolat démona na pomoc (cooldown 10 minut).
- Škola ohně získala nové dovednosti. Na úrovni adeptů je šance při úderu aplikovat malý ohnivý DOT, na úrovni mistrů se může aplikovat debuff na odolnost proti ohni a na úrovni archimága je šance vystřelit ohnivou kouli na cíl (spotřebovává 20 many).
- Škola ledu získala nové dovednosti. Na úrovni adeptů je šance při úderu aplikovat malý magický DOT, na úrovni mistrů se může aplikovat debuff na odolnost proti magii a na úrovni archimága je šance vystřelit ledovou střelu na cíl (spotřebovává 20 many).
- Škola vzduchu získala nové dovednosti. Na úrovni adeptů je šance při úderu aplikovat malý vzdušný DOT, na úrovni mistrů se může aplikovat debuff na odolnost proti vzduchu a na úrovni archimága je šance vystřelit vzdušnou pěst na cíl (spotřebovává 20 many).
- Škola elektřiny získala nové dovednosti. Na úrovni adeptů je šance při úderu aplikovat malý magický DOT, na úrovni mistrů se může aplikovat debuff na odolnost proti magii a na úrovni archimága je šance vystřelit blesk na cíl (spotřebovává 20 many).
- Škola země získala nové dovednosti. Na úrovni adeptů je šance při úderu aplikovat malý drtivý DOT, na úrovni mistrů se může aplikovat debuff na odolnost proti magii a drtivému poškození a na úrovni archimága je šance vyvolat kamennou explozi na cíl (spotřebovává 20 many).
- Perky ve většině škol magie mají synergický účinek. To znamená, že při použití kouzel odpovídajícího typu budou mít efekty perků bonus z poškození příslušné školy. Téměř každý perk má svůj vlastní cooldown, který se často zkracuje s postupem ve vybrané škole magie. Trvání buffů/debuffů závisí na úrovni ovládnutí dané školy magie.
- Byla úplně přepracována logika používání schopností šampionů. Nyní jsou pro přivolání, schopnosti atd. používány samostatné proměnné, které nezasahují do originálních z herní databáze.
- Byl přepracován, v některých případech opraven a rozšířen generátor NPC. Bylo přidáno 10 nových přípon a 5 předpon, což dohromady dává více než 1000 unikátních kombinací nepřátel. Také byl mírně vylepšen generátor jmen pro unikáty.
- Trochu upraveny všechny AoE schopnosti šampionů podle poloměru směrem k redukci bonusu plochy podle jejich úrovně. Nyní kast nějaké abilky od extrémně silného monstra nebude dosahovat hráče na opačném konci mapy.
- Přepracován zpracovatel pasivních schopností summonů. Nyní reaguje na pauzy a nezpracovává jednoho summona za sekundu, ale všechny jak má být. Opraveno několik chyb v této operaci.
- Znovu přepracován mechanismus změny charakteristik. Nyní by měl správně fungovat.
- Přidána funkce předhistorie - na začátku hry (z menu módu) můžete vybrat, kým byl váš postava v kolonii. To sice nedává nic, kromě malého bonusu k atributům a několika startovních předmětů. Zatím to nemá vliv na hratelnost a pravděpodobně to nebude mít v dohledné budoucnosti.
- Opraven a rozšířen plugin pro odstranění omezení kruhů magie. Nyní postava schopná učit se kruhům magie získává možnost studovat kruhy až do 5. kruhu včetně.
- Výstup poškození je nyní prováděn do samostatné, konfigurovatelné oblasti.
Generátor předmětů (nová verze módu vyžaduje rekompilaci předmětů!)
- Opravena generace dex zbraní. Dříve se nezahrnoval jeden parametr, který, nicméně, bylo pochybné, že by byl jakkoli zpracováván...
- Trochu zvýšen rozptyl bonusového poškození do obou směrů.
- Implementován generátor párových zbraní!
- Lektvary a náhodné předměty mohou mít bonusy ke školám démonologie a golemologie.
- Předměty s bonusy k životům, které jsou vygenerovány, hráče nezabíjejí při sundání, ale ponechávají 1 HP.
- Přidány nové módy poškození na konkrétní cíle.
Magic Rebalance - Aktualizace 2.3.1
- Opraveno chování agro NPC a nepřátel ohledně dodatečného poškození.
- Opravena chyba v okně pro zobrazení dodatečného poškození. Nyní se správně zobrazuje a text se zdvihá nahoru, dokud nezmizí.
- Efekt kletby nyní funguje i na ženském modelu v podobě démonické formy.
- Opravena chyba, kdy ženský hráč nemohl nosit brnění začínajícího kouzelníka.
- Přidány konfigurace ovlivňující pravděpodobnost zdvojení, vytvoření šampionů/unikátů, získání zbraní/kouzel a maximální úroveň poškození schopností podle kapitol. StExt_Config_EnemyDuplication_Chance_TimeMod - dodatečná pravděpodobnost zdvojení za kapitolu.
StExt_Config_EnableRandomEnemies_Chance_TimeMod - Dodatečná pravděpodobnost spawnu šampionů za kapitolu. StExt_Config_EnableRandomUniqEnemies_Chance_TimeMod - Dodatečná pravděpodobnost spawnu unikátů za kapitolu. StExt_Config_RandomEnemies_GetRandWeaponsChance_TimeMod - Dodatečná pravděpodobnost spawnu zbraní u NPC za kapitolu. StExt_Config_RandomEnemies_NpcCanUseMagicChance_TimeMod - Dodatečná pravděpodobnost spawnu magie u NPC za kapitolu. StExt_Config_RandomEnemies_AbilityDamageCap_TimeMod - Zvýšení maximálního poškození schopností u NPC za kapitolu.
- Zpracování kořisti bylo opraveno. Kořist by nyní měla výchozím způsobem padat pouze z lidí, bossů a šampionů.
- Humánní monstra, jako jsou goblini a kostlivci, stejně jako golemove a démoni, mohou také získat náhodnou kořist jako lidé (dávejme rovnost a toleranci!).
- Byla přidána možnost povolit kořist každému tvoru bez výjimky - StExt_Config_GlobalLuckAllowMonsterLoot (nastavit na true).
- Při generování zbraní u NPC bude duplikovaná zbraň odstraněna. Toto platí pro nově generované zbraně, staré zůstanou nedotčeny.
- Opravena funkce poškození z krvácejících ran - dříve vytvářela pouze jednu instanci na herní uložení. To ovlivňovalo poškození od aur a dalších bonusů.
- Opravena funkce perky nože.
- Z přízraků byl odstraněn nefunkční mladý lovecký pes a místo něj byl přidán černý vlk.
Comments