Zdarec. Vracím se zpátky k updejtování a informování ohledně Magic Rebalance Modu do New Balance. Původně jsem z tím čekal, až na to až udělám češtinu, ale trošku se zkomplikovala situace se soubory + je toho nyni k přeložení docela dost, nicméně o každém dalším updejtu budu informovat a čeština později bude taky.
Na google disku zůstane ke stažení stará verze Magic Rebalance v češtině, která tam byla doteď + přibude aktuální verze Magic Rebalance, která je v Angličtině/Polštině, nicméně anglicky či polsky budete mít pouze jména předmětů či jejich popis, zbytek hry bude klasicky v češtině.
Současti Balení Magic rebalance je taky návod na instalaci, postupujte podle něj. Kdyby
byly jakékolik dotazy pište na forum na webu- https://www.myrtana.net/forum , nebo na discordu -https://discord.com/channels/698176261813567628/1151977143375507476
Magic Rebalance najdete klasicky na disku s New Balance - https://drive.google.com/drive/folders/1onSWrKizPuGAu8TGWnuSa4gM0JEemGe5
Přikládám taky souhrn všech změn od naši poslední české verze Magic Rebalancu:
Gothic 2 Magic Rebalance - Všechny Update od české verze
Magic rebalance 10.10.2023
1. Halvorovy ryby by již neměly crashovat hru
2. do konfigurace bylo přidáno mnoho nových proměnných
3. vylepšena akce získávání zkušeností jako defiler a grimoár
4. byly změněny statistiky získané dovedností "zvědavost"
5. přepracovány generované šperky
Magic rebalance 26.10.2023
1. byla vylepšena duplikace protivníků (např. duch Aleph, klanový goblin).
2. přidán generátor náhodných lektvarů
3. přidáno 30 unikátních speciálních lektvarů
4. přidáno náhodné generování zbraní, štítů a přileb (mohou je používat i NPC. Šanci je třeba nastavit v konfiguraci)
5. Lepší výkon instalátoru. Mělo by znemožnit výběr možností, které si vzájemně odporují. Instalace by díky tomu měla být jednodušší.
6. Přidána nová aura pro válečníka
Již není možné použít svitek, aby se stal podtřídou s aktivní aurou. Bude tam hláška o jejím odstranění.
8. Opraveno kritické poškození kouzel
Opraveno plošné poškození kouzel
Magic rebalance 28.10.2023
1 Byla zavedena možnost náhodného výběru světa. Příšery nebo pašeráci se mohou objevit na místech, kde jsme již byli. Časový interval a šanci je třeba nastavit v konfiguraci.
2 Opraveny chyby s náhodnými štíty.
Vylepšeno fungování několika run a jejich škálování se školami magie.
4. Optimalizován instalátor. Aktualizován přiložený návod a přeloženy nové proměnné v generátoru předmětů.
Magic rebalance 01.11.2023
1 Opravena chyba s transformacemi a jejich udělováním inteligence
2. Přidán další slot pro aktivaci aury pro výdrž 900+
3. Jina by se již neměla duplikovat
4. přidána možnost nahrát menší skript, který zabíjí brouky a kraby pomocí klávesy "J".
5. náhodně přidaní nepřátelé na cestě se nyní mohou objevovat ve skupinách
6. do instalátoru byly přidány předvolby, které odrážejí pracovně pojmenované čtyři úrovně obtížnosti: normální, noční můra, peklo, peklo+
7. Systém náhodné kořisti byl výrazně oslaben. Především byla snížena šance na získání "vzácných předmětů".
Magic rebalance 10.11.2023
1. NPC s očarovanými zbraněmi mají zvýšenou šanci na aktivaci jejich účinků v závislosti na úrovni obtížnosti.
2. Opravy v duplikaci.
3. Opraveno čtení destiček, které mohou vypadnout z fondu náhodné kořisti.
4. Opraveno opakované učení regenerace many ve Vatrách.
5. Názvy generovaných předmětů by měly být rozmanitější.
6. Opravena část kostýmů a s neodečítáním inteligence.
7. Odstraněna možnost generovat ohnivé poškození u luků a kuší kvůli chybám.
8. Optimalizován generátor. Měl by být schopen vygenerovat 3000-4000 položek pro jeden předmět. Více než to může způsobit další pády.
9. Extra poškození by již nemělo ignorovat ochranu nepřítele.
10. byl přidán "potulný podomní obchodník". Bude možné mu prodat předměty a odstranit je tak ze světa.
11. regenerace zdraví u některých unikátních šampionů byla snížena.
12. unikátní šampioni budou častěji používat své schopnosti.
13. Schopnosti šampionů byly posíleny a získali další schopnosti, například omráčení.
14. Od nynějška se při ovládání zbraní nad 100 % zvýší poškození.
15. válečníci se nyní mohou naučit čtvrtý a pátý magický kruh, pokud mají dostatek many (1000, resp. 1500 many).
16. délka jednoručních zbraní v generátoru byla mírně zvýšena.
17. Byla přidána možnost přitahovat NPC mágy k sesílání kouzel.
18. Byl přidán náhodný násobitel kořisti pro šampiony a bossy.
19. Unikátní šampioni mají zvýšený rozsah kořisti.
20. Přidána speciální trofej pro válečníka (dýka), která funguje podobně jako grimoár.
21. Úroveň grimoáru/dýky a zkušenosti lze nyní zobrazit na obrazovce.
22. vylepšeno učení v Xardasu.
23. Do instalátoru byly přidány 3 nové moduly.
Magic rebalance 12.11.2023
1. Byly přidány tři nové proměnné StExt_Config_GlobalLuckDiff (čím vyšší hodnota, tím více štěstí potřebujeme pro "high end" předměty 100% zvýší požadavek na štěstí dvakrát). 2. StExt_Config_EnemyStatsLevelBonus a StExt_Config_EnemyStatsLevelBonusMult jsou zodpovědné za dodatečné statistiky nepřátel.
2. Poškození navíc již neignoruje ochranu nepřítele.
3. Opravy kódu pro lepší stabilitu.
4. Opravena chyba s nekonečnou manou z jedné z tabulek.
5. Přidána regenerace many pro trofej válečníka.
Magic rebalance 15.11.2023
1. bylo vylepšeno udělování dodatečných statistik pro vyvolání jina
2. Přidány 3 nové moduly:
- NoChapterForMagicCircle pro ignorování požadavků na kapitolu pro magické kruhy.
- StExtMod - AlchemyPatch , který umožňuje n -násobné snížení vlivu štěstí na získávání lektvarů a bonusů.
- StExtMod - FoodPatch , který resetuje počítadlo jednorázových bonusů z jídla každých n dní a prodlužuje trvání efektu nasycení.
Konfigurace modů je v pliakch .d v autorunu.
3 Opravena chyba, kdy dočasné lektvary trvale ubíraly život nebo manu.
4. Opravena chyba, kvůli které obchodníci prodávali některé runy.
5. Rozšířen a vylepšen vzhled nápovědy k příšerám. NPC nyní budou spawnovat pouze příšery, které jsou vůči sobě neutrální. V některých případech vyvolávají kopii sebe sama.
6. Přidána konfigurace ( StExt_AltMenuShiftBehaviour ), která umožňuje namísto rozbalení/zkrácení nabídky o dva sloupce, jejich posunutí k sobě po obrazovce.
7. Opraveno jedno kouzlo, kterému se nedalo vyhnout.
8. Rozšířen seznam jídla v náhodném kořisti.
9. Ohniví duchové a orčí posel by se již neměli duplikovat.
10. Další drobné opravy.
Magic rebalance 17.11.2023
1. lares se již nemůže stát mágem
2. Byly provedeny změny ve vyvážení lektvarů a obratů. Byly k nim přidány nové debuffy, jako je dočasné snížení statů.
3. Byl vylepšen modul craftingu. Constantino by již měl nakupovat věci.
4. Snížena síla náhodného lootu.
5. aury by měly fungovat na doprovodných NPC.
6. Za každou hlavu bandity a každých 7 truhel dostaneme +1 ke štěstí.
7. Byla zavedena nová rostlina - jetel. Bude trvale zvyšovat štěstí.
8. Byly přidány nové modely, které zajistí větší rozmanitost.
9. Bylo opraveno "blikání" v instalátoru.
10. Štíty by měly správně zobrazovat požadavky.
11. Požehnání bohů (pro Thorbena) nám dá +5 ke štěstí.
12. Do vědy byla přidána nová dovednost - antikvář, která zvýší množství zkušeností získaných naší trofejí válečníka/mága.
Magic rebalance 24.11.2023
1. Pravděpodobně se konečně zbavil pádu při generování náhodnosti světa.
2. pojmenované NPC by již neměly být schopny se duplikovat.
3. Byla opravena dementorova aura.
4. Vzorec pro výpočet šance na spuštění aury byl mírně přepracován. Celková šance na aktivaci aury byla snížena a bylo přidáno minimální procento 5.
5. Bylo přidáno omezení maximální šance na aktivaci aury (75 %) dovednosti, která byla zvýšena na 85 %, a minimální šance na aktivaci je 15 %.
6. Bonus za počet náhodných předmětů v závislosti na úrovni hlavní postavy byl mírně snížen.
7. Šamanovo dodatečné magické poškození z run je nyní sníženo na trojnásobek.
8. Štěstí se nyní zvyšuje také při kapsářství. Za každých 25 úspěšných krádeží +1 ke štěstí.
9. Bonus za štěstí z truhel vyžaduje nikoli 7, ale 15 otevřených truhel.
10. Generátor předmětů by již měl poskytovat bonus ke schopnosti ovládat zbraň pouze pro příslušný typ.
11. Přidána korelace mezi množstvím a kvalitou bonusů u generovaných předmětů. Čím méně bonusů, tím silnější budou a naopak.
12. Pro vylepšení byla přidána možnost registrovat pády z módu. Za tímto účelem nastavte ShowDebugWindow = true v systempack.ini a v konfiguraci modu nastavte StExt_Config_DebugEnabled = true. Po pádu můžete vložit log do fóra nebo mi ho pošlete na PW a já to udělám.
13 Další drobné opravy.
Magic rebalance 05.01.2023
1. Bylo přidáno 67 talismanů. Pro jejich správnou funkci je stačí mít v inventáři. Účinek se obnovuje každou minutu. K zakoupení u Sivy (bývalého potulného podomního obchodníka) přímo po aktivaci StExt_Config_TraderSellAtrifacts nebo nepřímo prodává truhly, ze kterých talismany čerpáte.
2. Přidán úkol "tichý čin" u Šivy, který vám umožní bojovat s pěti unikátními bossy. Jako odměna bude na výběr unikátní talisman.
3. Aury světla nyní fungují na všechny bytosti beliar.
4. Aury, které poskytují regeneraci zdraví, získávají bonus ze školy magie života.
5. Plošné poškození z lektvarů a aur ignoruje přátelské NPC.
6. Energetický štít bude blokovat více typů poškození (nebeské přípony, hroty atd.).
7. Speciálním schopnostem šampionů můžete prostřednictvím StExt_Config_RandomEnemies_AbilityDamageCap přidělit limit poškození. Výchozí hodnota je 3000.
8. Poškození nestvůry nyní způsobuje nemoc/vyčerpání pouze tehdy, když je hráč zasažen, nikoli vždy.
9.Přidána konfigurace StExt_Config_EnemyDuplication_RavenDungeon , která umožňuje duplikaci mobů v Raven Dungeon. Ve výchozím nastavení zakázáno, aby se předešlo možným chybám.
10) Od této chvíle se hráč jako expert na lehkou magii může učit runy rangerů a paladinů od příslušných NPC.
11. Byl přidán svitek, který hráči umožňuje vyvolat kopii hrdiny. Lze jej získat pouze v náhodném světě.
12. Světová náhoda se již nevyskytuje během dialogů. To by mělo zabránit samovolným pádům během dialogu.
13. Poškození některými přípony/přípony, např. oblohou, bylo výrazně sníženo.
14. Síla přípony/přípony, která vyvolá např. démona, bude záviset na kapitole.
15. Přidána možnost nastavit aury. 16. Bylo opraveno několik chyb.
A další, ale není místo.
Magic rebalance 10.01.2023
1. byla přidána konfigurace StExt_Config_WorldRandomizer_Enabled. Zodpovídá za fungování randomizace. Svět.
2. Přidán násobitel získaných zkušeností v grimoáru. StExt_Config_GrimoirExpMult
3. NPC mágové se naučili teleportovat s malou pravděpodobností.
4. Talismany již nefungují při proměnách.
5. Runy paladina a strážce chrámu fungují pro jakýkoli cech, pokud jste se naučili alespoň 1. úroveň světelné magie.
6. Diablo způsobuje o něco menší poškození.
7. Do ženské verze byl přidán balíček pro změnu vzhledu hrdiny.
8. Další vylepšení.
Magic rebalance 19.01.2023
1. Přidána nová dovednost, která snižuje poškození získané z plošných útoků o 15 %.
2. Přidány proměnné do konfigurace pro zvýšení/snížení věcí dané kategorie.
-> StExt_Config_RandomLootCountMod_Magic
-> StExt_Config_RandomLootCountMod_Food
-> StExt_Config_RandomLootCountMod_Misk
-> StExt_Config_RandomLootCountMod_Alchemy
3. Od nynějška má stamina hrdiny vliv na snížení plošných útoků, a to až na 75 % (90 % s dovedností).
4. Některé dovednosti šampionů nezohledňovaly odolnost hrdiny. Nyní by měly být zohledněny.
5. Další vylepšení náhodnosti světa.
6. Přidáno automatické načítání aktuálních konfigurací při každém načtení hry. Definováno v modulu StExtMod-CoreTweaks . Tuto funkci můžete vypnout úpravou řádku StExt_ConfigsAutoupdateOnLoad.
7. Změny některých afixů/sufixů.
8. Výchozí šance na vypadnutí náhodných lektvarů byla dvakrát snížena.
9. Vylepšení ženské verze hrdiny.
10. Další drobná vylepšení.
Vše zde - https://www.myrtana.net/newbalance
Comments