top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: New Balance - Nový SNC Režim

- Jak jsem již uváděl v předchozím příspěvku, končí velké aktualizace modu New Balance, ale chystá se ještě nové SNC, krom toho by už měly občas probíhat jen nové verze v rámci opravy chyb, bugů apod.


- V jednom z témat na ruském foru nám bylo navrženo změnit SNC, existuje poměrně hodně věcí, které by se měly změnit.


- Nakonec však půjde o samostatný režim SNC, který se jmenuje "Absolutní".


- Nový režim lze vybrat v nabídce Start (nová hra) a bude k dispozici od příštího patche.

- Tento nový režim je udělaný stejně jako ten starý SNC, záleží na tom, co má hrdina v ruce.

- Za úroveň hrdiny se nezískavají Vědomostní Body ve skutečnosti v tomto módu neexistují

- Vzorce pro vývoj byly změněny, nyní můžete plně rozvíjet svého hrdinu pouze pomocí vývoje SNC

- Místo bonusových Vědomostních bodů (za knihy, Loa atd.) se bude dávat zdraví.

- Ovládání zbraní se nemůžete učit od učitelů.

- Od učitelů se nemůžete učit sílu, obratnost, manu.

- Od učitelů se nemůžete učit zdraví a výdrž.

- Inteligence pro SNC je nyní k dispozici.

- Inteligenci pro vyvolávání budou dostávat pouze mágové, ale obecně se dává za magické poškození kouzly nebo holemi/magickými meči".

- Magická síla se u naučených run nezvyšuje

- Inteligence se nedává za naučené kruhy.

- Regenerační dovednosti vyžadují k naučení určité vlastnosti

- Místo Vědomostních bodů se za bosse dává určitá kořist (výtažky ze šťovíku). Někdy se objeví i jiné bonusy (kořist není náhodná)."

- Na učení se magických kruhů již není stanoven limit kapitol.

- K naučení kruhů potřebujete určité množství many a inteligence

- Obratnost se již nedává za učení zlodějských dovedností.

- Krádež od každého 30. NPC nyní dává obratnost +1 (bez omezení kapitolou).

- Bonusy za kovářství, alchymii a tvorbu run již nejsou omezeny kapitolou, ale jejich celkový počet byl snížen.

- Gildovní dovednosti také stojí 0 Vědomostních Bodů a lze se je naučit pouze za zlato a požadavky na statistiky.

Některé dovednosti (například aktobatika) vyžadují k naučení více statistik.

- Za každých 50 získaných inteligencí (v SNC) se přidá +1 magická síla.

- Chcete-li se začít učit alchymii, musíte si nejprve přečíst knihu "Základy alchymie".

- Chcete-li se začít učit kovářství, musíte si nejprve přečíst knihu "Základy kovářství".

- Učení lektvarů vám již nedává inteligenci

- Učení nových kovářských receptů vyžaduje sílu a kovářské dovednosti

- Učení nových alchymistických receptů vyžaduje inteligenci a dovednost alchymie

- Učení nových loveckých dovedností vyžaduje obratnost a loveckou dovednost.

- Lovecká dovednost je nová dovednost. Zvyšuje se, když nepříteli seberete trofej (maso se nepočítá). Za každých +100 k lovecké dovednosti získáš bonus +1 k obratnosti.

- Štíty lze nosit najednou, nyní je tam dovednost od 0 do 100.

- Schopnosti štítonoše jsou u učitelů odemykány postupně podle zlepšování dovednosti a požadavků na sílu.





90 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page