top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: Odyssea 2.7.3.1 + 2.7.3.2 Aktualizace + Čeština

Máme tu konečně Odysseu, nějakou dobu to trvalo, protože jsem byl nucen přejít z češtiny založené na ruské verzi na německý originál. Tedy s tím je nyní spojená nižší kvalita čeština, než tomu bylo u předchozí mé verze kde byla ručně přeložena už spousta věcí jako jména předmětů , NPC a tak dále. Nyní má tato čeština přeložené ručně pouze menu + většinu názvů úkolů a hromadně vylepšené dialogy, zbytek je google překlad. Budu ted Odyseu sám hrá a opravovat češtinu, tudíž by každý den měla vyjít zhruba nová verze a postupně se dostaneme do kvality předešlé češtiny či ještě lepší. Pokud tedy chcete, můžete hrát hned, nebo si počkat na lepší kvalitu. O updejtech budu informovat.


K češtině taky přiložen nových crafting a teleport systém a taky má Odyssea novou instalačku, vše najdete zde na webu - https://www.myrtana.net/odyssea-1


ODYSSEA AKTUALIZACE 2.7.3.1 - SEZNAM ZMĚN:


  • Byl opraven problém se změnami světa Khorinis a Obchodní přepravou. Nyní jste během dialogů s - - Gernotem teleportováni na loď na konci světa, aniž byste museli přepínat světy. Hráči to nyní mohou provést sami tak, že se posunou o jeden krok dopředu. Totéž se děje ve světě s obchodní lodí, kde jste po dialogu s Haraldem teleportováni do podpalubí. I zde se stačí posunout o jeden krok dopředu, abyste zahájili změnu světa. Protože se občas objevují problémy se změnou světa také u Tamory a tropického ostrova ve 4. kapitole, byly tyto teleporty také změněny.

  • Wul as vám nyní dává body života v závislosti na úrovni obtížnosti: Až 1500 na Legendary, 2000 na Hard, 2550 na Daring, 3000 na Normal a 5000 na Easy.

  • Ve hře je nová silná kuše.

  • Helmy by měly hrdinům opět správně padnout.

  • Hrdina má nyní vlastní zvuky pro zranění a smrt.

  • Sven je nyní nesmrtelný až do dialogu u táboráku na Krabím ostrově.

  • Síla nestvůr v kouzlech proměny nyní závisí na znalosti magie. Například při proměně ve skřeta s malou znalostí magie se z vás nejprve stane Myrtanský skřet, pak válečník s vyšší znalostí, pak elita a nakonec plukovník. Poslední dva jmenovaní skřeti mají hodnoty ochrany a boje na 6., resp. 7. úrovni.

-NPC nesoucí předměty se zastaví, když se k nim někdo přiblíží nebo na ně zaútočí. Také by se již neměla objevovat chyba, že při přebíjení v "nosném postoji" cestují bez předmětů.


  • Byly změněny statistiky některých luků: - Ulfrunův luk má nyní statistiky skřetího trhače a naopak. Nordmarský luk, Arabský luk a Assassinský luk mají své vlastní statistiky.

  • Beliarův dráp lze nyní získat v 6. kapitole. Předchozímu nositeli této zbraně byl přidělen jiný.

  • Nalezena chyba s regenerací many. Nefungovala pouze na obtížnostech "Snadná" a "Normální" kvůli chybějícím záznamům ve skriptu.

  • Nyní by se měly zobrazovat bonusy Krugerovy lesní houbové polévky.

  • Byl opraven bonus ke zbrani pro obouruční zbraň "Box Sword".

  • Wolfgang prodává těžké válečné kladivo ze 4. kapitoly.

  • Na Jestřábovi se nyní můžete naučit zlatnictví 3. úrovně, jakmile se naučíte 2. úroveň. Byla odstraněna podmínka s prstenem rychlosti.

  • Byly sníženy požadavky na úrovně lockpickingu. Zejména na 3. úrovni nyní potřebujete 60, 130, 200 a 250.

  • Xardasova truhla v observatoři nyní vyžaduje vybírání zámků na 3. úrovni (dříve 4.).

  • U některých úkolů byly jako odměna přidány trvalé lektvary. V závislosti na úrovni obtížnosti bylo k různým manipulátorům přidáno několik učebnic a trvalých lektvarů.

  • Pokud hrajete na obtížnost "Lehká" a "Normální", můžete ve 4. kapitole získat dobrou zbraň od kováře Bayara.

  • Myrtanský tramín můžete vyrobit pouze tehdy, pokud znáte recept.

  • Opravena chyba v paladinově plachetním erbu.

  • Opravena cena nabroušeného meče "El Bastardo".

  • Zvýšeno poškození vznešeného dlouhého meče.

  • U alchymistického stolu nyní můžete namíchat 10 stejných druhů tabáku najednou. Stonky bahenních rostlin a zelených noviců lze míchat 10krát, 25krát, 50krát a 100krát.

  • Do hry byly přidány mocné amulety a prsteny prastarých lidí.

  • K dispozici je nyní ananasový kompot, který dává 1 bonus k dovednosti.

  • Při výrobě lektvaru potřebného pro portál do podsvětí můžete nyní použít také vylepšený svitek kouzla "Znič bosorky".

  • Dandolo, Volker a Erik jsou nyní po 2. námořní bitvě nesmrtelní.

  • Přivolaní mágové kostlivci ve Varantu, Athanosu, Nordmaru, Aurarathu a Irdorathu - nyní silnější kostlivci.

  • Nová animace rybolovu Suregon.

  • Oprava dialogů se skřety, protože někdy NPC neřekla nic nebo příliš často opakovala stejnou větu.

  • Kouzlo Bouře již nelze vylepšit, protože vylepšené

  • Kouzla Ledové kopí, Gejzír, Dech smrti, Rozptyl zla, Znič zlo, Vlna smrti a Ohnivý déšť nyní způsobují větší poškození.

  • Tamora: Z jednoduchých žoldnéřských brnění byly odstraněny kapuce, protože při použití rendereru způsobovaly chyby sítě.

  • Tamora: Deaktivován hluk z min.

  • Tamora: Fulkův dopis- nyní podrobněji vysvětluje, co měli se skřetími vojáky v plánu.

  • Tamora: Přemístěna kniha v hradní knihovně, protože se špatně hledala.

  • Tamora: Ambrosius nyní kope poklad, když se s ním setkáš.

  • Tamara: Přidáno několik předmětů v ruinách vedle Innosova chrámu.

  • Tamora: Od 4. kapitoly lze lovce Hanse a Markuse najít v loveckém zámečku, kde měl Jacko ve 2. kapitole své sídlo.

  • Adarmos: Korzárské lyže byly nahrazeny jiným typem lyží.

  • Adarmos: Na konci noci se ve vesnici hraje nová skladba.

  • Obchodní loď: Achab dostal jiné brnění.

  • Khorinis: Animace skřetího kováře Grimoka opravena.

  • Khorinis: Starověká magie s Pyrokarem opět možná ve 4. kapitole.

  • Khorinis: Pokud se vám nepodařilo splnit úkoly ve městě ve 3. kapitole, budou po splnění úkolu Reconquest uzavřeny jako neúspěšné mise.

  • Khorinis: Požadovaná úroveň dovednosti Lockpicking pro Salandrilovu truhlu v jeho domě v horním patře byla změněna z 3 na 2.

  • Khorinis: K ukradení klíče od Andrého skladiště, když jste dostali od Nagura příkaz přinést pánovi dopis, nyní potřebujete 150 místo 250 dovedností. Truhlu lze také otevřít pomocí klíče.

  • Khorinis: Truman tě ve 3. kapitole naučí 2. a 3. úroveň dovednosti Lockpicking, pokud jsi členem cechu zlodějů.

  • Khorinis: Majitelé krvavých kalichů již nereagují nepřátelsky, pokud máte kalichy v inventáři.

  • Khorinis: Nyní je k dispozici teleport do Pašeráckého doupěte.

  • Khorinis: U Bospera si můžete vylepšit luk a kuši.

  • Khorinis: Na tržišti je nyní stánek s pečivem a nové cedule obchodů pro- Thorben, Boltar, Salandril, - Constantino a Ignatz.

  • Khorinis: Pekař- a obchodník s látkami- nabízejí zboží již ve 3. kapitole, kdy bylo město dobyto.

  • Khorinis: Xardasův Amulet osvícení, který bylo možné nalézt v observatoři, měl chybu neustálého odčerpávání many, která byla nyní opravena.

  • Jharkendar: Nyní je zde teleport k Vidoucímu.

  • Jharkendar: Prazkaz vás zavede pouze do jeskyně goblinů v 5. kapitole. Dříve to nefungovalo, protože jeskyně byla prázdná.

  • Myrtana: Opravena chybějící kolize s Tur-em na hradě Gotha.

  • Myrtana: Opravena chyba s Brodolfem. Pokud přišel na hrad přes teleport, nebylo možné dokončit úkol s Aidanem.

  • Myrtana/Nordmar: Brodolf a Ulfrun mají nyní animaci při teleportaci.


  • Kokosové ovoce můžete usmažit na libovolném vařiči. Nyní vytváří vlastní praženou zmrzlinu z kokosového ovoce

  • Na pánvi však můžete smažit pouze obyčejné maso. Důvodem je chyba animace, která může způsobit, že se hra v animaci zasekne.

  • Nyní můžete smažit lví vejce na sporáku a připravit guláš ze smaženého lvího vejce s dalšími přísadami na kotli, pokud znáte recept.

  • Varant: Výměna pletiva• na pobřeží•. Korzárské lodě byly nahrazeny jinými typy lodí.

  • Varant: Pokud ses stal asasínským mágem, ale nemáš na sobě roucho s černými mágy, ti nyní hrdinu upozorní, že máš na sobě špatné roucho.

  • Varant: Ork Drompek v Pataře již nechce obvyklé maso, ale místo něj maso Lowen.

  • Varant: Aby se snížil počet nepřátel ve Varantu, bylo ve 4. kapitole odstraněno mnoho příšer na velkém krokodýlím ostrově a v oáze u Ugaru. Objeví se až v 5. kapitole

  • Varant: Iskra nyní dává dvakrát tolik zlata, pokud přesvědčíte lovce lvů, aby se vrátil.

  • Varant: Lepší odměny za úkoly s pokladem a některé truhly.

  • Varant: Byla opravena chyba, která způsobovala, že se v domech zobrazovaly názvy zaměření předmětů a vob, i když jste byli mimo budovu. Důvodem bylo, že v textuře KB LehmMauer 01.tga byl alfa kanál.

  • Varant/Ashdod: Lovci Wambek, Sarbos a Lopez dostávají lepší odměny za své úkoly.

  • Varant: Úprava EXP pro některé příšery.

  • Varant: Djaudar dostal při dobývání Ashdodu nové waypointy, takže už ho nemusíte hledat mezi masami NPC.

  • Varant: V bludišti džungle vedoucím k Nebeskému chrámu nyní najdete mnoho cenných drahokamů.

  • Varant: Hodnota Osirisových drahokamů se zvýšila z původních 4500 na 6000 zlatých.

  • Varant: Pokud vás Tartaron pošle do Belasaru, abyste od něj získali licenci mága, stačí to říct Hassanovi. - Ten ti pak okamžitě dá klíč od Belasarovy věže, i když jsi ještě nezískal dostatečnou důvěru v Amarnu.

  • Varant: V jeskyni s mnoha zlobry a skřety, v horách mezi Amarnou a Ugarem, byl ve skále Kronstockl. To bylo opraveno.

  • Varant: Oprava v úkolu "Karavana". Úkol nebylo možné splnit, pokud Rolandovi společníci zabili většinu vrahů. Mělo by to být

  • Westvarant: Klíč ve sklepě černé věže byl umístěn na bednu a vedle něj byl přidán předmět, který usnadňuje jeho nalezení.

  • Westvarant: V tajné místnosti černé věže je nyní pro hráče připravena odměna.

  • Vengard: Alchymistova postel je nyní použitelná.

  • Vengard: K postelím krále a královny bylo přidáno upozornění, které lze vytisknout, že v nich nelze spát.

  • Vengard: Přidány ošetřovna, lékařský salón a hřbitov.

  • Vengard: Několik truhel nyní obsahuje lepší předměty.

  • Vengard: Nástěnné závěsy s erbem Khorinisu byly nahrazeny závěsy s erbem krále.


  • Vengard/Wreck Monteraregion: Skřetí řezník bezejmenného hrdiny je nyní otrávený a zocelený a způsobuje výrazně větší poškození.

  • Vengard: Nová hudba

  • Vengard: Nový dialog s králem. Hrdina nyní může Rhobarovi říct, že musí jít do Hornického Údolí.

  • Myrtana: Gorn má lepší zbraně.

  • Myrtana: Přidán teleport do mořské pevnosti Faring-. Lze nalézt v inventáři skřetího plukovníka pevnosti.

  • Nordmar: Ulfrun se nyní může teleportovat do Ansgarova tábora.

  • Nordmar: Ulfrun již není nesmrtelný. Je zde tedy nový dialog s Ansgarem. Pokud Ulfrun zemře, můžete to Ansgarovi nahlásit a po jeho smrti také skončí úkol.

  • Nordmar: Hodnoty Olafova ochranného amuletu byly zvýšeny. Ochrana proti šípům a bleskům se zdvojnásobila.

  • Nordmar: Změněny hodnoty poškození Ansgarova meče-.

  • Nordmar/Irdorath: Hodnoty brnění • Shadow Warrior zvýšeny •.

  • Nordmar: Odstraněny sněhové kostky, protože bránily přehrávání hudby.

  • Nordmar: Ute a Wiebke nazývají hrdinu vrahem, když zabil jejich muže.

  • HÚ: Hagen a jeho rytíři nyní všichni nosí požehnané rudy a stali se silnějšími.

  • HÚ a Irdorath: Elitní kostění bojovníci jsou nyní o něco slabší a mají menší ochranu zbroje.

  • Irdorath: Stínový mág nyní vyvolává silnější nepřátele.

  • HÚ: Hagen a jeho rytíři nyní všichni nosí požehnané rudy a stali se silnějšími.

  • HÚ a Irdorath: Elitní kostění bojovníci jsou nyní o něco slabší a mají menší ochranu zbroje.

  • Irdorath: Stínový mág nyní vyvolává silnější nepřátele.

  • Nový hlasový projev pouze

  • Gernot a lord Baldwin získali více dialogů.

  • Nyní získáte podporu - od posádky. Tamora (Dandolo), Athanos Kapitola 6 (2 paladinové), Irdorath (několik paladinů).

  • Pokud ve 4. kapitole nebo později osvobodíte město Khorinis, můžete si vyžádat podporu od lorda - Andrého. S sebou si můžeš vzít Jestana, Salfoda a Cedrika. A samozřejmě jako dříve Dandola a Sergia.

  • Pokud jste osvobodili Gothu a splnili Curtiho úkol, můžete nyní získat podporu od povstalců z Montery v boji proti obléhací armádě skřetů z Vengardu.

  • Pokud jsi vyjednával s Urshakem v Minentalu, lord Hagen ti dá povolení vzít s sebou Ingmara a několik rytířů, aby podpořili Rolanda v boji.

  • Ve Varantu můžeš splnit alternativní úkol v Ashdodu, abys mohl ihned promluvit s Almansorem.


  • Khorinis: Při dialogu s Gernotem o přivezení další rudy byla věta od Gernota omylem přiřazena Rolandovi, což bylo opraveno.

  • Tamora/Kapitola 4: V úkolu "Útok na Tamoru" byli z dotazu v dialogu pro ukončení úkolu odstraněni dva orkové.

  • Krabí ostrov: Pokud Dandolo zemřel, bylo možné úkol u táboráku stále přijmout. Ve hře pak již nebylo možné pokračovat.

  • Varant: Po dokončení úkolu "Důkaz důvěry" můžete nyní odevzdat zbraně Saidovi.

  • Myrtana: Úkol "Ztroskotání". Odstraněno z deníku, že můžete najít těžkou zbroj Lovce draků, která byla již dávno vyřazena.



26 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Kommentare

Mit 0 von 5 Sternen bewertet.
Noch keine Ratings

Rating hinzufügen
bottom of page