top of page
Vyhledat
Obrázek autoraF0rtuno

Gothic 2: Renovace - 4. Verze Modifikace [v 0.4]

1. opravena řada pravopisných chyb v dialozích;

- některé chybně znějící věty byly nahrazeny správnějšími.

2. Změněny popisy a odměny v několika úvodních úkolech;

- popis některých úkolů nyní obsahuje i odměnu (platí pro ty úkoly, jejichž splnění vede k neúspěchu nějakého jiného úkolu);

- u některých dialogů je nyní poznámka o jejich dostupnosti pouze v aktuální kapitole.

3. Zvýšeno poškození nekritických útoků zblízka - nyní při neúspěšném útoku zblízka způsobí 20 % poškození namísto vanilových 10 %.

4. změny v kouzlech: nahrazen vizuál kouzla Ruka boží (tajná runa z knihovny) - na jiném, který neprovádí FpS, také zvýšena útočná vzdálenost tohoto kouzla;

- změněna animace sesílaných kouzel Vír, Bouře a Kruh smrti - animace se zrychlila asi 2-3krát;

- navíc se u kouzla Whirlpool zvýšilo přímé poškození, zvýšila se cena seslání, zvýšila se cena učení a snížilo se poškození tlakem vody, u kouzel Storm a Circle of Death se snížilo poškození (kvůli zvýšení rychlosti seslání);

- mírně se zvýšily náklady na obsazení kouzla Thunderstrike (kvůli dodatečnému efektu tohoto kouzla);

- mírně zvýšeno poškození útočných kouzel 1-3 kruhy;

- Nabíjecí runy, jako je Lightning Ball, byly změněny ze 4 nabíjecích cyklů na 3 cykly - díky tomu je lze sesílat rychleji (zvýšilo se poškození a spotřeba many na jeden cyklus);

- byly opraveny drobné chyby v popisu některých kouzel a popis řady kouzel byl zpřesněn.

5. Mírně snížena ochrana před rozdrcením u počátečních kostlivců a gobliních kostlivců (vyvolané nestvůry zůstaly se zvýšenou ochranou).

6. Nové předměty: pro třídy bojovníků přibyl do prodeje amulet s ochranou proti odhození (od kapitoly 4, chrání proti odhození útokům kanců, stínovách šelem, hnijících zombií a dračího dechu na krátkou vzdálenost), mágové dostanou takový amulet zdarma, ale až v kapitole 5;

- také přidal řadu užitečných předmětů Miltenovi a Vatrasovi na Irdorathu.

7. Přidána poznámka s tipy na snadné zabití řady počátečních nestvůr - v truhle v přízemí Xardasovy věže.

8. Řada drobných bonusů a změn: během noci s Nadjou se obnovuje mana a zdraví, zmenšuje se aggro zóna stínových šelem a důlních červů, několik nových passhacků atd.

9. Se svolením Gratta bude v instalátoru příští verze módu zařazen plugin zNoFriendlyFire (odstraňuje bojové zaměření z přátelských cílů) - bude instalován společně s módem - samostatný soubor a s možností ručního odstranění, stejně jako další pluginy v módu.

10. Řada změn a úprav vyvážení, jako např.:

- bandita Edgor bude učit dovednost Odstranění jedu ze žihadla pouze za zlato (bez OH),

- snížení nákladů na výuku koželužnického řemesla od Mattea (ve zlatě a VB),

- Runová hůl a "Volání hlubin" budou při aktivaci vestavěných kouzel způsobovat i přímé magické poškození (150, resp. 75 magických poškození),

- Piráti již neumírají na drtivé a sečné zbraně,

- některé NPC byly převlečeny do logičtější zbroje,

- změněny vlastnosti řady příšer,

- u lidí (včetně Hlavního hrdiny) bylo sníženo poškození při pádu z výšky,

- posílena hůl "Obětí Gehenny",

- pro Mágy Ohně se ve 2. kapitole objeví Dragosaurus v Khorinisu a Erol prodá Dragosauří roh (za runu Kulový blesk) atd.

a tak dále.

11. Byly přidány poznámky pro mágy, které popisují pracovní podmínky a omezení magických holí - Gorax poznámku vydá sám a Cronos ji má k dispozici zdarma ze svého obchodního inventáře.

12. Přidán samostatný boj pro vyvolaného golema - golem bude častěji zasahovat, navíc bude protiútočit na nepřátelské útoky.

13. Přidány magické hody - díky Haartovi.

14. Vyvolané bytosti jsou neutrální ke všem lidským cechům, kromě cechu banditů. Také všichni lidé budou neutrální k vyvolaným tvorům - to vám umožní volně se procházet po městě s několika runovými kostlivci nebo se smečkou vyvolaných skřetů. A aby váš vyvolávač začal útočit například na domobranu, musíte na domobranu sami zaútočit nebo nechat domobranu, aby vás zasáhla.

15. Přidán relativně-normálně fungující časovač životnosti vyvolání - čas je uveden v popisu runy/svitku, časovač se aktivuje pouze v době, kdy je vyvolání v boji (v mírovém stavu časovač aktivní není), časovač není ovlivněn uložením/stažením/restartem ve hře. Časovač lze obnovit vyvoláním další nestvůry, ale časovač se týká všech vyvolaných nestvůr současně.

16. Pro ohnivého mága přidán pás regenerace many - od 2. kapitoly v prodeji u Karrase, dostupný pouze ohnivému mágovi, stojí hodně, regeneruje 1 manu každých 0,8 s.

17. Mario se objeví ve 3. kapitole - žoldák a drakobijec se od něj budou moci naučit sílu do 200.

18. Ohnivé ještěrky nyní také spí (informace o tom jsou uvedeny v několika knižních stánkách a budou do deníku přidány po jejich přečtení).

19. Příšery, které před útokem varují zavrčením, budou nyní varovat dvakrát (v předchozích verzích módu to bylo 1krát a například ve vanilla G2 NotR - 3krát).

20. Několik dalších drobných změn:

- mírně se zvýšil rozsah obsazení paladinských run,

- několik nových textur pro elitní skřety,

- mírně zvýšena obrana počátečních vyvolání,

- chyby/chybky/opravy,

- několik úprav vztahů mezi příšerami,

- několik nových názvů nestvůr a zbraní.

a podobně.

21. Snížení nákladů na učení žoldnéřských rudných mečů.

22. Byly posíleny meče paladinů a rudé meče žoldáků.

23. Mírně změněny dovednosti mágů.

24. Opravena chyba v těžbě zlata (nízká dovednost těžila více než vysoká), také odstraněna šance na netrefení při maximální dovednosti.

25. Od 1. kapitoly bude možné odevzdat Gerbrandtovi unikátní (ne questové) zbraně.

26. Byla přidána možnost prodávat zbroj cechů - vykupovat zbroj noviců/mágů, milice a žoldnéřů budou mistři příslušných cechů (například u milice je to Andre) - v těchto cechách můžete prodávat pouze vylepšenou zbroj;

rytířskou zbroj bude možné prodat také Bennetovi (jakožto kováři, který se zajímá o zbroj svých konkurentů) a zbroj drakobijců bude moci koupit kovář Harad (z podobného důvodu - aby je mohl studovat);

prodej bude možný pouze v případě, že jsi ve svém cechu získal chladnější zbroj nebo jsi změnil cech na další (například z dinibraby se stal Paladin nebo z novice - Mág).

27. Přidána řada podomácku vyrobených kladiv a kovářských kladiv pro domobranu - tvorbu učí kovář Mortis (v kasárnách). K dispozici jsou 3 jednoruční kladiva a 3 obouruční kovářská kladiva k naučení, všechna vyžadují sílu. Kladiva/kovy jsou očarovaná a při úderu aktivují určité dodatečné efekty, celkem 3 efekty - Porážka, Zbroj a Bestiář.

28. Snížení cen některých předmětů a dovedností - snížena cena učení Lučištníkovy aury a Nájezdníkova smyslu, snížena cena nákupu a vylepšování haradských speciálních zbraní apod.

29. Opravena řada drobných chyb, nedostatků a problémů s vyvážením.

30. Přidána řada katan a nodachi pro obratnost - můžete si je koupit a naučit se je ukovat od Bennetta, od kapitoly 2, Mágové ohně nemohou tyto zbraně používat. Jedná se o sečné zbraně s požadavkem na obratnost a možností vylepšení. Škáluje se od síly, ale speciální dovednosti této zbraně kompenzují škálování svými dodatečnými účinky. Můžete provést celkem 4 vylepšení - zvyšují poškození a požadavky a každé druhé vylepšení otevírá novou speciální dovednost katany/nodachi. Ze začátku se otevře 1 speciální dovednost (celkem budou po všech přebudováních speciální dovednosti 3).

31. Přidáno několik nových průchodů v Jharkendaru. Na dně propastí jsou také passhacky a navíc možnost sestoupit na dno (většinou pomocí akrobacie) a dostat se odtud pomocí nových teleportačních svitků.

32. Přidáno několik drobných vymožeností, jako možnost objednat si u Eddy 25 plátů najednou nebo možnost vypilovat 40 polotovarů šípů/šipek (po získání dovednosti pilování) nebo mírné zrychlení těžby zlata nebo zobrazení stálého bonusu v Innosových oltářích předem a tak dále a tak dále.

33. Přidány teleportační svitky pro kapitoly 1-2.

34. Runy, které lze nalézt ve světě, nyní nevyžadují magický kruh. Týká se to run Vybití, Světlo, Uzdravení a Vyvolání válečníka a pro ohnivého mága také runy Vyvolání sochy (pokud si před bojem promluvíte s Ravenem). Runa Vzkříšení zombie však bude stále vyžadovat 4. kolo.

35. Změněna/opravena logika boje některých příšer - mírně změněn boj trollů a šamanů (díky tomu se stali nebezpečnějšími), zombie již nebudou rozptylovány mrtvými zvířaty atd.

36. Truhla v prvním patře Xardasovy věže dostala jméno a malou historii a její bonusy jsou nyní zaznamenány v deníku. Samotné bonusy představují možnost získat určité svitky po každém snu.

37. Přidán opasek s novou dovedností pro začínající lučištníky/kušisty. Pomocí této dovednosti bude možné na nepřítele pověsit paralýzu (uvalena na zásah, 1× na každého nepřítele v aktuálním boji, trvá 20 s, ale je odstraněna dalším útokem). Bude se hodit v boji s více nepřáteli, buď k primitivnímu útěku, nebo k útěku a zaujmutí výhodné střelecké pozice. Opasek se od začátku prodává u Bospera a Kaleda, vyžaduje pouze zlato, no a velmi málo many na spuštění dovednosti.

38. Cardif, majitel přístavní krčmy, přidal nové užitečné informace o kovářích. Řekne ti o všech kovářích, kteří učí kovat nové magické zbraně nebo je prodávají. Patří mezi ně kosy/krvaví hadi, bojová kladiva, obratný meč/šavle a katana/nodachi. Informace budou rovněž zaznamenány v deníku.

39. Zákeřný úder z neviditelnosti způsobí o 50 % větší poškození než normální zákeřný úder.

40. Přidán bodový respawn nestvůr v pozdějších kapitolách.

41. Opravena řada chyb a omylů.

42. Změněna některá jména a popisy, přidány nové záznamy do deníku.


Více informací na webu - https://www.myrtana.net/renovace




36 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page