Seznam změn přeložených překladačem:
1. Vojenská kladiva a kladiva byla zmírněna.
2. Opraveny chyby a nedodělky, které byly zaznamenány. Jedná se především o nedostatky ve skriptovaných efektech a skriptovaném poškození.
3. V řadě úkolů byly provedeny drobné úpravy a objevilo se několik vtipných momentů (například lord André ochutná trávu z balíku před větou "Tuto trávu budeme hlídat").
4. Přidány teleportační svitky do kláštera a do Orlanovy krčmy.
5. Spousta změn ve vyvážení a několik drobných úprav, aby hra byla pohodlnější.
6. Byli vylepšeni někteří nepřátelé (Amazonky, Bažináč, Nasgul, Goblini atd.).
7. Byly mírně vylepšeny hole mágů, přibyla 1 nová hůl.
8. Přidáno několik jednoduchých dovedností pro boj na blízko - Svatý plamen a Lamač kouzel. První dovednost (Svatý plamen) je dostupná paladinům a při každém zásahu snižuje obranu cíle proti ohni na polovinu, pokud je větší než 59 jednotek. Svatý plamen se nejlépe hodí pro paladinovy meče (mají obrovské dodatečné poškození ohněm) - v důsledku toho se cíl bude moci i zapálit a bude dostávat pravidelné poškození z hoření. Druhá dovednost (Charm Breaker) snižuje magickou obranu při každém zásahu na polovinu, pokud je větší než 79 jednotek. Charm Breaker je jako stvořený pro žoldnéřské a dračí meče (ty mají ještě obrovské magické poškození navíc).
9. Pro smrt Ravena a prince Ashela provedeno automatické odebírání zbraní, které z nich vypadly - tak, aby nespadaly pod texturu a nebyly potíže s jejich příjmem; meče potřebné pro úkol budou ležet v jejich inventáři. Tento bod jsem příliš netestoval, ale zdá se, že Ogonyok nemá čas sebrat padající zbraň dříve, než je odstraněna ze světa.
Odstraňování spadlých zbraní bylo každopádně nahrazeno jednodušší a spolehlivější metodou - meče na úkoly nebudou padat do textur.
10. Biff byl mírně přepracován - nyní ho lze volně tahat po všech dracích. A pokud se najednou urazí a nebude chtít dál pomáhat, svitek Oblivionu tento problém vyřeší.
11. Drobné úpravy Zbraně temnoty (směrem k posílení).
12. Dvě desítky nových modelů (svitky, zbraně, opasky, brnění, bižuterie).
13. Sedláci, novicové a strýc Bance už nebudou rýpat ve sněhu motykami (velmi důležitá změna;D).
14. Řada úprav/změn vyvážení, většinou pro pohodlí hráčů - například:
když je GG sám zmrazen - čas zmrazení se zkrátí na polovinu;
byl zvětšen agro-radius vyvolaných tvorů;
problém s vydíráním Kantara lze vyřešit jeho zabitím a několika svitky zapomnění;
amulet s imunitou proti převrácení bude levnější;
dodatečné magické poškození rudých mečů bude mírně sníženo (aby byly nové schopnosti z 8. bodu užitečnější).
A tak dále, ve stejném duchu.
15. Některé nestvůry byly změněny - parametry byly upraveny, poškození bylo na některých místech zvýšeno, sady bojových pohybů byly změněny, byl přidán knockdown nebo anti-stagger a objevilo se několik nových poddruhů monster.
16. Byl přidán nový minivýdělek – možnost dát Andremu hlavy Bloodwina, Dextera a Ravena.
17. Pro Halvora, Vasilije a Joea byly přidány možnosti dialogu pro rychlé otevírání peněženek (se dvěma typy mincí a s nugety) – to však přinese pouze průměrný počet mincí/nugetů, nikoli maximální možný počet a plus málo zkušeností.
18. Kouzlo spánku nyní bude fungovat na všechny kromě nejmocnějších čarodějnic.
19. V bilanci bylo provedeno mnoho změn a bylo opraveno několik desítek drobných chyb a nedostatků (podle aktuálních výsledků nových proudů)
- opraveny chyby s reakcí vězňů na krádeže a obyvatel přístavu na rvačky,
- závady v amuletu domobrany a bitevním časovači vyvolaných bytostí byly opraveny,
- byly provedeny opravy v různých dialozích,
- byl doplněn/rozšířen popis řady předmětů,
- byly přidány nové skryté schopnosti,
- ceny změnily se jednotlivé předměty,
- u některých předmětů byly zvýšeny manové bonusy,
- byly sníženy požadavky na předčasné učení 3. a 4. kruhu magie
a mnoho dalších.
20. Ve hře se objevilo několik nových předmětů a asi padesát dalších keší v lokacích , část kořisti byla nahrazena nebo doplněna.
21. Plugin pro deaktivaci fokusu od Gratta byl nahrazen novým pluginem od Haarta - tento plugin deaktivuje fokus pouze od partnerů a samotní partneři už neaggroují na GG kvůli náhodným zásahům pomocí magie nebo útoků na dálku.
22. Řada vyvolaných tvorů bude mít nyní samostatné vzorce bojového chování – jedná se o runové skřety, runové honiče (evoluce runových wargů) a runové idoly.
Opravena chyba v poškození runového víru (bylo třikrát menší, než mělo být) .
23. Tucet drobných změn:
- do kostlivých bossů, zombie bossů a draků byla přidána dovednost pro obnovení ochrany (proti snížení ochrany před kladivy domobrany, bleskovými kouzly, novými dovednostmi paladinů/drakobijců atd.);
- orky se zdravím 1500+ a kostlivci se zdravím 3500-6000 nelze zmrazit; kostry se zdravotní rezervou 1800-2600 budou zmrazeny pouze na 10 sekund;
- Bojové vlastnosti některých nepřátel byly změněny(zabránění převrácení, převrácení atd.) ;
- přidal několik dalších nových protivníků;
- spánek prodloužen o 1 hodinu;
- pro pohodlí hráčů bylo změněno několik questů (quest pro připojení k žoldákům, quest pro nové spiknutí, nový quest pro Gerbrandta atd.) ;
- bylo přidáno několik nových typů magických zbraní s novými modely, byla nahrazena řada starých modelů;
- mírně oslabené katany/nodachi (3. speciální útok);
- tucet nových velikonočních vajec a několik změn starých;
- drobné úpravy v místech;
- některá NPC byla změněna, některé kapesní krádeže byly změněny, některé drobné změny byly provedeny v různých dialozích a tak dále.
24. Draci byli posíleni - nemluvíme o posílení parametrů/obrany/poškození, ale o nových bojových dovednostech.
25. Přidány 2 jednotky nových zbraní - další hůl pro kouzelníky (s mana regen a čistým poškozením - lze koupit v DR, podle zápletky Temple of Lost Souls - až po smrti Ravena) a jedna- ruční šavle pro dodgers (s děleným brněním - lze vyřadit z nové zombie v DR, tuto zbraň lze také prodat Gerbrandtovi).
26. Pár dalších menších změn:
- poklady v Khorinis mají nyní také malé zabezpečení; stráže se také objevily u jediného pokladu v Yarkendaru, který předtím žádný neměl;
- Beliar's Claw byl mírně zesílen; zbraň Wrath/Rage byla mírně změněna a posílena (zbraň založená na zápletce Temple (City) of Lost Souls) ; - bylo přepracováno
vizuální zobrazení debuffů Corruption (nyní Curse) a Poison; objevil se debuff Frostbite (nalezen na jednom drakovi a jednom novém mini-bossovi);
- Beliarovo poškození bleskem v bitvě s Ravenem nyní závisí na zdraví hrdiny (polovina HP plus kumulativní modifikátor);
- byla také posílena řada dovedností mini-boss;
- řada změn v mechanikách a questech;
- nové modely a textury pro řadu mini-bossů a několik dalších monster, včetně runového golema (+ pro jeho vývoj) a runového goblina.
27. Byl přidán nový mini-boss , kterého najdete ve Městě (dříve Temple) ztracených duší.
28. Nerfed svitek Grace (od +500 do +400) a bonus z těla prohledávače (od +100 % do +50 %).
29. Vyvolané bytosti nyní mohou bojovat společně s lidskými partnery a nebudou na ně během bitvy útočit (ale rozsah vnímání přivolání se během takových bitev sníží).
30. Počty obnovy zdraví transmutačních potravin byly sníženy (takže je méně pravděpodobné, že se budou jíst jen tak).
31. Řada dodatečných úprav rovnováhy, opraveno několik drobných chyb a tucet malých nových položek.
Více o modu zde - https://www.myrtana.net/renovace
コメント