1. Menší změny:
- trochu více předmětů na začátku hry pro třídu Mága;
- kouzlo Bouře nyní způsobuje pouze polovinu poškození nepřátelům s více než 1500 životy;
- změněna progrese zkušeností za kapsářství (získáte více zkušeností);
- přidán nový miniboss (v Jharkendaru) a nové kouzelné zbraně;
- další nový miniboss (v Khorinisu) a další kouzelná zbraň.
2. Nové zbroje pro lukostřelce – vylepšitelné, se třemi speciálními schopnostmi, které se postupně odemykají s každým vylepšením; zbroj lze vylepšit u kovadliny, pokud jste se naučili Základy kovářství; balíček s výchozí zbrojí se nachází v inventáři Ramireze.
3. Řada úprav v receptech na vylepšení zbrojí – byly změněny některé ingredience, jejich množství, zkušenosti za vylepšení a texty receptů.
4. Několik úprav a novinek v různých oblastech:
- další loot u pár bossů;
- okamžité zabití člověka Podlým útokem nyní vyvolá agresi u okolních NPC, pokud byli přátelští k oběti;
- někteří obchodníci nyní mají více spotřebních materiálů pro výrobu;
- pár nových modelů prstenů, run, luků a zbrojí;
- nový malý výdělek pro 1. kapitolu;
- jedno nové dosažení.
5. Výchozí bonusy pro buildy dálkového boje: třída Mága dostane od Xardase slabou, ale bojovou runu, třída Zloděje dostane speciální kuši a pro třídu Bojovníka se v Truhlici snů objeví speciální luk a šípy. Dále – výuka výroby rudných šípů a šípek bude dostupná již od 1. kapitoly.
6. Novinky pro výchozí třídy – každá třída nyní bude mít několik pasivních schopností (Mistr zbraní, Vládce svitků, Závoj ticha, Mistr boje, Obchodník a další). Tyto schopnosti trochu změní hratelnost a usnadní hru s vybranou třídou. Po výběru třídy se v deníku objeví téma s popisem všech pasivních schopností a dalších bonusů (např. vliv třídy na modlitbové bonusy, zvýšení hlavního atributu při postupu na další úroveň, skryté bonusy pro třídu atd.).
7. Několik úprav v deníku – některá témata byla odstraněna, jiná sloučena, některá přejmenována a mnoho informací bylo strukturováno pro lepší přehlednost.
8. Mnoho drobných změn a oprav ve všech lokalitách:
- opraveny různé chyby v Khorinisu (levitující objekty, průchodné objekty atd.);
- přidáno několik desítek gobliních bobulí a dračího mechu do všech lokací, plus pár královských šťovíků;
- snížen počet zámků pro všechny truhly na Irdorathu;
- několik nových velikonočních vajíček v lokacích atd.
F0rtunova poznámka : Pár slov a hlášek má ve hře rozbité fonty (znaky), je to věc, kterou budu řešit jakmile se více podívám na překlad tohoto modu. V tomto modu jsem nějak základně ručně opravil právě některé věci aby se správně zobrazovaly a jména předmětů, statistiky, úkoly a některé další věci - nicméně aktualizace občas něco rozhází. Protože se jedná o Ruskou modifikaci se stejným základem (Gothic 2) jako New Balance, tak jakmile dokončíme překlad všech dialogů v New Balance, můžu tu češtinu přetáhnout právě do tohoto modu (stejně jako do modu Guilds) a tím získá překlad na kvalitě a bude většina překladu správně a ručně a bude zbývat přeložit už poměrně málo textu, nicméně je potřeba prvně dokončit NB.
Kommentare